Forum Dragon Ball Nao
» Szukaj » Znaleziono 62 wyników

Polska edycja mangi Dragon Ball Super (JPF)

Kakarotto181094

Odp.: 65
Wyś.: 3.296
wypowiedź Piwusa nie ma sensu kiedy Whis mu przedstawia Goku jako kogoś kto pokonał Frezera i nie przedstawią go jako super sajanina nawet na kadrze przedstawiony jest jako zwykły sajanin a Piwus wie nie wiadomo skąd że Goku jest już ssj

Polska edycja mangi Dragon Ball Super (JPF)

Kakarotto181094

Odp.: 65
Wyś.: 3.296
Paweł Dybała
Z tym Szampą to jednak dużo racji:)
Co do do Piwus/Browek chciałem tylko zapytać i zaspokoić ciekawość ja również jestem zwolennikiem nadawania postacią polskich imion tak aby miały jakieś znaczenie dla nas.
Dziękuję bardzo za udzielenie informacji:)

Polska edycja mangi Dragon Ball Super (JPF)

Kakarotto181094

Odp.: 65
Wyś.: 3.296
Paweł Dybała
Witam
Mam takie pytanie a nie lepiej byłoby nazwać Piwusa - Browek? Nawiązanie do alkoholu to samo a też jest na B jak w oryginalnej wersji:) a co do reszty imion to myślę że Czampa byłby dobry, Hit-Cios (ponieważ pokonuje swoich przeciwników jednym ciosem) reszty imion bym nie zmieniał niech będzie Batoma, Frost, Vados, Kabba itd:)

Bądź jak postać z Dragon Balla - konkurs

Kakarotto181094

Odp.: 3
Wyś.: 646
Ja bym przebrał się za Goku.
Ze względu na to, że jest tak samo naładowany pozytywną energią i uwielbia wyzwania zupełnie jak ja, poza tym to właśnie dzięki niemu skłoniłem kilkoro moich znajomych do oglądania Dragon Ball Super, chociaż nie znają jego wcześniejszych przygód to właśnie Goku jest tą postacią, która przyciąga do siebie tak wiele ludzi zupełnie, jak ja.

Wygraj Dragon Ball Xenoverse 2 - konkurs

Kakarotto181094

Odp.: 11
Wyś.: 2.033
Moją ulubioną postacią jest Vegeta
Jako dumny książe doszedł do wielkiej potęgi chociaż uparcie wciąż dąrzy do dogonienia Goku a nawet być potężniejszy od niego co bedzie ogromnym sukcesem .
Ma ogromną dume nieraz ja porzucil dla uratowania bliskich , poswiecil swoje zycie dla dobra ludzi majac na mysli głównie swoja rodzine Bulme i Trunksa którzy są dla niego najważniejsi .
Vegeta nie od zawsze był postacią pozytywną lecz od kąd go poznałem zacząłem odczuwać podobieństwo w Moim charaterze do jego czasem słysząc jego aroganckie i chamskie odzywki a zarazem pomoc tłymaczoną wcześniej ,, to Ja mam pokonac Kakarotto " a teraz bezinteresowną widze w nim tak jakby Siebie wiec smiało mogę powiedzieć że utorzsamiam się z ta postacia .
Nauczył mnie dąrzyć do celu chociażby nie wiem co , to że dume czasem trzeba porzucić dla dobra ogółu i że nawet najwiekszy wróg może stać się największym przyjacielem i że to co robi robi dla samego Siebie i swoich bliskich nie oczekując nic za to [PS4]

Dragon Ball Z Movies & Specials BDrip / DVDrip [Lektor PL, Napisy]

Kakarotto181094

Odp.: 525
Wyś.: 197.983
Czyli na tym by sie to wszystko zakonczylo ? teraz ? Kiedy to Db Super rusza :p kurczę nie dobrze :p

Dragon Ball Z Movies & Specials BDrip / DVDrip [Lektor PL, Napisy]

Kakarotto181094

Odp.: 525
Wyś.: 197.983
No to jeśli nie odobfujecie tej strony to dawajcie tutaj te składki organizujcie albo załóżcie inne forum ja jestem chętny na Dragon Ball a i Naruto będę pomagać finansowo na bieżąco

Dragon Ball Z Movies & Specials BDrip / DVDrip [Lektor PL, Napisy]

Kakarotto181094

Odp.: 525
Wyś.: 197.983
Bedzie jakas podobna strona stworzona czy cos w tym stylu ? Wlasnie zauważyłem ze zbieracie kasę i chciałem pomoc ale w ciagu 15 minut juz nie chciało sie otworzyc a ogolna inicjatywa do Tworzenia lektora bedzie dalej trwać ?

Dragon Ball Z Movies & Specials BDrip / DVDrip [Lektor PL, Napisy]

Kakarotto181094

Odp.: 525
Wyś.: 197.983
Co jest z tym fanlektorem ? Zostal usunięty ??

Dragon Ball Super - 100 odcinków?

Kakarotto181094

Odp.: 3
Wyś.: 1.058
Troche lipny fakt ze ma być 100 odcinków liczyłem chociażby na 150-200

Aktualizacja strony Dragon Ball Super - nowa grafika

Kakarotto181094

Odp.: 13
Wyś.: 3.235
Mógłby być inny zly antagonista nie kot jak beerus tylko inne zwierzę no. Byk badz inny b symbol chińskiego nowego roku

[Anime] Dragon Ball Super - nowa seria

Kakarotto181094

Odp.: 1.133
Wyś.: 215.361
a mi sie wydaje ze bedzie to ktos pdoobny do Demigry z nowerj gry Db beda Boscy SS i beda walczyc ze zlymi Bogami a co do dlugosci m\ dla mnie moze miec tyle samo co Z a nawet i wiecej byle by ladowanie energi nie trwalo 5 odcinkow no i milo by zobaczec w acji postacie taie jak Gohan , Goten Trunks i ich fuzja no i Picollo a no i Uub bo w Gt go zeszmacili

Dragon Ball Z Movies & Specials BDrip / DVDrip [Lektor PL, Napisy]

Kakarotto181094

Odp.: 525
Wyś.: 197.983
ma ktos wszystkie odcinki Db GT w dobrej jakosci ? i mozna pobrac przez MEGA ?

Dragon Ball Z Movies & Specials BDrip / DVDrip [Lektor PL, Napisy]

Kakarotto181094

Odp.: 525
Wyś.: 197.983
Coś soię tu wgl dzieje ?

Dragon Ball Z Movies & Specials BDrip / DVDrip [Lektor PL, Napisy]

Kakarotto181094

Odp.: 525
Wyś.: 197.983
Popieram

Dragon Ball Z Movies & Specials BDrip / DVDrip [Lektor PL, Napisy]

Kakarotto181094

Odp.: 525
Wyś.: 197.983
florion11zaplacilem za ten film takze na predkosc nie narzekam

Dragon Ball Z Movies & Specials BDrip / DVDrip [Lektor PL, Napisy]

Kakarotto181094

Odp.: 525
Wyś.: 197.983
GRMX777 ma prawo sie unosic tak samo jak Ja bo zaplacilismy za niego i dzieki nam i kilku innym osoba mogles go tu dodac :)np Ja z tego powodu nie jestem szczesliwy bo inni zeby pobrac za free mieli czekac cierpliwie a nie ...florion11 przepraszam ze pytam ale czy Ty czasem nie cierpisz na pamiec krotko trwala ?

Dragon Ball Z Movies & Specials BDrip / DVDrip [Lektor PL, Napisy]

Kakarotto181094

Odp.: 525
Wyś.: 197.983
Nie bilbym najpier bym przetlumaczyl ale wlasnie mojue oburzenie wynika z tego co powiedzial RMX777 i w pelni to popieram

Dragon Ball Z Movies & Specials BDrip / DVDrip [Lektor PL, Napisy]

Kakarotto181094

Odp.: 525
Wyś.: 197.983
florion11 wiesz co Ci powiem złodziejem jesteś Ty mi nie szkoda pieniędzy na to by lektor był opłacony do danego filmu Ty jesteś biedak i złodziej , a co do plemnika było ich 3mld i to akurat ty wygrałes to wyobraz Sb jak tamci musieli byc * ? ja paczka gwozdzi bez łebków ... A co do pracy to Ty sie wez za nia bo pewnie nic o prawdziwej nie wiesz bo wszystkie pieniadze daja Ci rodzice , i bierz puki mozesz bo kiedys pojdziesz na swoje i nie trafisz Sb palcem w dupe bo z tego co czytam jestes typowym gimbusem/hipsterem a takich nie lubie . Nawet po tym jak piszesz zgrywasz kozaka ciekawe czy stojac na prost mnie tez bys byl taki wygadany ?

Dragon Ball Z Movies & Specials BDrip / DVDrip [Lektor PL, Napisy]

Kakarotto181094

Odp.: 525
Wyś.: 197.983
Dostales pozwolenie na udostepnienie tych filmow ?! Na przerabianie ich itd ?
Zapewne nie a masz czelnosc udostepnic !
Strony: 1, 2, 3, 4  następna
Przejdź do:  
Dragon BallForum DB NaoAnime GakureAnime PhrasesDr. Slump
Powered by phpBB
Copyright © 2001-2018 DB Nao
Facebook