Forum Dragon Ball Nao
» Szukaj » Znaleziono 34 wyników

Czego teraz słuchasz?

MłodyBosky

Odp.: 15.599
Wyś.: 1.701.482
Ja zawsze słucham muzyki pisząc obecnie leci kawałek Mr. Bronkz - Lifetime Of Happiness !! Muzyka zalezy od nastroju. Najczęściej słucham techno, trance, hip-hop, rap oraz Linkin Park

[PS] Dragon Ball Z: Ultimate Battle 22

MłodyBosky

Odp.: 3
Wyś.: 1.494
Kolejna giera na platformie PSX Stara ale jest troszkę akcja nie za szybka Grafika żadna rewelacja, ale dla prawdziwych koneserów bomba jeśli chcecie zmienić grę na Ultimate Battle 27 to dawać znać

[PS] Dragon Ball GT: Final Bout

MłodyBosky

Odp.: 1
Wyś.: 1.185
Gra ukazała się na platforme PSX utrzymana jest w trójwymiarze Wszystko spoko luz jest ta giera Tylko mało postaci buuuu.... ale efekty i finałowa walka z Baby Ozzaru robi wrażenie Graliście ?? Jakieś wrażenia ??

Tekken

MłodyBosky

Odp.: 49
Wyś.: 13.994
Mam PSX i PS2 Tekken od 1 do 5 niestety 6 już na PS3 Wg mnie najlepsza seria gier na te platformy... Ich znak rozpoznawczy... Najlepsza postać?? Bryan Fiury Kolo ma zrytą psyche (filmik końcowy z 3 ) Albo to jak zabija doktorka w innym filmiku Mocne ciosy... Szybkość.... Dobre comba Cały bryan Fiury Dobrą pos6tacia z 5 jest Reaven te całe tricki ze znikaniem sa spoko Njabardziej kreatywna postać serii ?? Yoshumitsu Dodawanie życia, latanie itp. Metamorfozy Najabrdziej przereklamowana postać to true Ogre xD takie dużu niby miał być silny ;D 10 s i po robocie Cały Tekken 3 w 4 min. 12 s Survival 34 postacie na jednym życiu Dobry bajer to zmiana ubrań w Tekken 5 trzeba nabijać sobie punkty a nastepnie masz kase na ubrania Devil jin Spoko postac trzeba przjeść Devil Wuthin i po kłopocie

edit:
Logika w historii Tekkena Są zawody o tytuł najlepszego Każda postać ma swoje zakończenie ;D jesli przeszedbyś jedn.ą postacią wszystkie częsci to wiesz co sie dzieje Tych historii jest wiele

[Video] by Ramzes

MłodyBosky

Odp.: 6
Wyś.: 3.457
Nastawiłem ściąganie tyeledysku a teraz idę do kibla, bo tam zazwyaczaj jestem twórczy

Tekken 5

MłodyBosky

Odp.: 1
Wyś.: 935
Jak każdy szanujący sie posiadacz PSX i PS2 mam gry z serii Tekken 1-5 (niestety 6 już na PS3 ) Jesli ktoś grał to prosze o wypowiedzi na jej temat Której kolwiek z serii. Wg mnie tytuł ten jest najabradziej kojarzony z logo PSX PS2 PS3 Zamykasz oczy, mówisz PLAY STATION i cop widzisz ?? jin Kazama

Wakacje

MłodyBosky

Odp.: 183
Wyś.: 44.639
1 lipca jade do Kołobrzegu na kolonie ale będzie fajnie Morze.... Plaża... SUNRISE 2007 !! a jak wróce to reszte spędzam w okolicy domku Nad zalewem

Przyjaźń damsko-męska

MłodyBosky

Odp.: 58
Wyś.: 13.368
Taka normalna przyjaź damsko-męska nie istnieje Podobno typki dobrze dogadują sie z gejami ale to nie jest już taka przyjaźn damsko- męska przecież to nie jest taki normalny kolo z instynktami typa

Napoje

MłodyBosky

Odp.: 76
Wyś.: 20.145
Więc tak:
-WARKA
-GORZKA ŻOŁĄDKOWA Z MIETĄ (wchodzi super)
-Shoty: Wsiekły pies
-Jabłuszko Sandomierskie

Czego teraz słuchasz?

MłodyBosky

Odp.: 15.599
Wyś.: 1.701.482
Cały myk poleg na tym żeby wpisac wykonawce i tytuł piosenki jakiej słuchasz pisząc na forum Może temat się nie spodoba

Patriotyzm

MłodyBosky

Odp.: 20
Wyś.: 5.698
Jestem dumny z tego, że jestem POLAKIEM !! Mamy bogatą kulturę i historię!!
POLSKA dla POLAKÓW

Hidden: Mam to rozumieć jako przejaw nacjonalizmu, czy po prostu starasz się zabłysnąć modnym hasłem? A może jesteś ksenofobem? Wstrzymaj konie, gdy masz zamiar napisać takie, a nie inne słowa. Szczególnie, gdy ich brzmienie może okazać się wielce kontrowersyjne.

NIGDY nie zamierzam wyjechać stąd... To jest moje miejsce, bo kocham to miejsce... Miejsce Polska, system samowolka, cel to forsa, w tym tkwi sekret, biorę co los da życie, made in Polska.

Hidden: Chyba nie ma potrzeby pisać wielkimi literami...

Włosy, fryzury itp.

MłodyBosky

Odp.: 69
Wyś.: 23.807
Zależy od humoru Zawsze miałem na krótko teraz dziewczyna mi nie daje Obecnie mam irokeza boki na krótko a przez środek takie pas dłuższych i fajnie jest Aniuś też zadowolona Takie pół na pół

Polska młodzież

MłodyBosky

Odp.: 31
Wyś.: 10.854
Takie czasy ?? Czasy czego ?? Nagle rano kolo siebudzi i mysli: dziś zacznę pić, palić, ćpać ot tak ?? Oj nie....

Ściąganie z neta - nielegalne

MłodyBosky

Odp.: 31
Wyś.: 9.594
Jakiś nie na czasie ten temat KAŻDY!! PODKREŚLAM KAŻDY ma coś pirackiego bo na zarobki w Polsce nie stać nas na kupno oryginalnych oprogramowań itp. a internet daje nam to systko aż się prosi

Policja

MłodyBosky

Odp.: 73
Wyś.: 16.156
NIENAWIDZE POLICJI !! Wszystko im przeszkadza W niedizelebyłem służbowo z kolegami na meczu Mamy obstawiać żeby się nic nie zapaliło itp (OSP) i siedzimy rozglądamy sie ,a ja miałem kaszkiet do tyłu i pies do mnie : "Ty jesteś strażak czy raper" ..... a co go to * obchodzi !! ?? A jaki gruby był xD ja: " strażak, a co??" to znóff on: "to oddaj szacunek temu mundurowi" miałem mu powiedzieć, żeby on oddał szacunek ciału, bo ludzie głodują tu i tam

Bez wulgrayzmow, nawet gwiazdkowanych...
Jeszcze raz i masz ostrzezenie.
SoheiMajin Gotenks

Pojazdy

MłodyBosky

Odp.: 82
Wyś.: 23.190
Nie będę tu umieszczał super samochodów bo i tak se nimi nie pojeżdże w Polsce W zupełności wystartczy Volkswagen Corrado

Kara śmierci

MłodyBosky

Odp.: 118
Wyś.: 31.585
Kara śmierci dla każdego !! Żartowałem powinno się to wprowadzić więzienia przeludnione, a utrzymanie takiego delikwenta kosztuje więcej niż utrzymanie żołnierza wieco cyzm my gadamy powybijać zbrodniarzy

Hidden: Niektórymi postami naprawdę prosisz się o ostrzeżenie. Nie wiem, czy to miało być zabawne? Może sądzisz, że puściłeś niezły dowcip? Daruj sobie krotochwile, które bawią tylko Ciebie... Chyba, że chcesz szybko zostać zbanowanym.

Ulubiony kraj

MłodyBosky

Odp.: 54
Wyś.: 13.840
Polska tu się urodziłem TU zostaje a jaki kraj mi się podoba po za tym ?? hmmm... Węgry !! xD POLAK WĘGIER dwa BRATANKI

Polska młodzież

MłodyBosky

Odp.: 31
Wyś.: 10.854
To jest tak: nie wiadomo oc po oc jest gimnazjum... źle było 8 klasowym systemem ?? Teraz idzie sobie kolo lub typka do 1 kalsy gim. i sobie mysli że nie wiadomo [ ort! ] kim jest... teraz na imprezach 13 to emerytki, a jak się nie dymasz to wstyd... Takie zycie ajjjj....

Wygląd zewnętrzny

MłodyBosky

Odp.: 52
Wyś.: 14.111
JA ZAWSZE zwracam uwagę na wygląd... Podobno faceci sa wzrokowcami xD Jak przechodzi jakiś brudny pancur z koszulką TH to aż mi niedobrze po oc taki człowiek żyje ?? Żeby słuchac piosnki w języku który darł się nad naszymi przodkami ?? Mam gdzies taki interes...
Strony: 1, 2  
Przejdź do:  
DB NaoForum DB NaoAninoteAnime PhrasesDr. Slump
Powered by phpBB
Copyright © 2001-2019 DB Nao
Facebook