Forum Dragon Ball Nao

» Utrata polskiego obywatelstwa

Hayato Mężczyzna
Demon
Demon
[ Klan Takeda ]
Hayato
Wiek: 35
Dni na forum: 3.768
Plusy: 15
Posty: 3.876
Skąd: 絶望の海の底から
Mam pytanie; czy ma ktos jakies rzetelne zrodlo informacji, jakie konsekwencje pociaga za soba dla Polaka rezygnacja z polskiego obywatelstwa?

Ludzie zostali stworzeni po to, by ich kochac, a rzeczy zostaly stworzone po to, by je wykorzystywac. Powodem, dla ktorego swiatem rzadzi chaos jest fakt, ze rzeczy zaczely byc kochane, a ludzie wykorzystywani.

誰も自分が何者か選んでも生まれて来られない。
例えどんな存在であっても。

容易く金を儲ける者は容易く貧しくなるもんさ。

救いばかりを求める奴には奇跡など起こらない。
clio Kobieta
niestowarzyszona
Admin no onēsan

niestowarzyszona<br />Admin no onēsan
clio
Wiek: 39
Dni na forum: 3.870
Plusy: 3
Posty: 1.232
Skąd: Kuopio, Suomi
Nie mam rzetelnych informacji, ale na zdrowy rozum czlowiek traci prawo glosu w wyborach parlamentarnych i prezydenckich. Po uzyskaniu obywatelstwa finskiego to bylo jedyne prawo, jakie dostalam w dodatku do tego, co juz mialam wczesniej, mieszkajac w Finlandii i placac podatki. Oczywiscie po zaprzestaniu bycia obywatelem czlowiek traci tez ochrone prawna danego kraju, prawo do pomocy dyplomatycznej itp. Przykro mi, ze nie jestem w stanie Ci bardziej pomoc.

PS. Bedziesz sie staral o obywatelstwo japonskie?

"Dom jest tam, gdzie ktoś o Tobie myśli"
"Ore to koi, onna"
"Even though I'm worthless... thank you... for loving me...!"

Obraz
kirin.pl

Hayato Mężczyzna
Demon
Demon
[ Klan Takeda ]
Hayato
Wiek: 35
Dni na forum: 3.768
Plusy: 15
Posty: 3.876
Skąd: 絶望の海の底から
clio napisał(a):
Bedziesz sie staral o obywatelstwo japonskie?
Nie. Jedynie poszerzam moja wiedze.

Ludzie zostali stworzeni po to, by ich kochac, a rzeczy zostaly stworzone po to, by je wykorzystywac. Powodem, dla ktorego swiatem rzadzi chaos jest fakt, ze rzeczy zaczely byc kochane, a ludzie wykorzystywani.

誰も自分が何者か選んでも生まれて来られない。
例えどんな存在であっても。

容易く金を儲ける者は容易く貧しくなるもんさ。

救いばかりを求める奴には奇跡など起こらない。
Al Ed Upek Kobieta
"Deus Volt
Deus Volt
[ Klan Kutang ]
Al Ed Upek
Wiek: 29
Dni na forum: 4.311
Plusy: 10
Posty: 5.074
Skąd: Włocławek
Takie, ze panstwo polskie nie bedzie Cie uwazalo za swojego. Wyobraz sobie, ze jedziesz teraz do Japonii i zapytaj sam siebie o to, co tamtejszy rzad moze lub musi dla Ciebie zrobic. No to teraz bedzie tak samo, ale z rzadem polskim.

Obraz
Nigdy nie będę w 100 % szczęśliwy, bo spirytus ma 96 %.- mój kolega Marcin.
-Nadia, gdzie moje gacie?
-Nie wiem, pewnie do muzeum wzięli.
Jestem Polakiem – więc mam obowiązki polskie: są one tym większe i tym silniej się do nich poczuwam, im wyższy przedstawiam typ człowieka - Roman Dmowski
Panie Bolesławie, witamy w domu. Witamy całą ekipę czarnuchów z łańcuchami.
Gdzie jest ta Irlandia, no gdzie? Ja wam powiem gdzie. Za Wielką Brytanią.
Nie oznacza to jednak, że byłem świniakiem pokroju Kwaśniewskiego, czy innego Komorowskiego, aż tak nisko nie upadłem. Chłopu trzeba dawać albo się nie dziwić. Chłopak wyczaił ją na skupie żywca. W sezonie tzw "świńskiej górki". Na imie jej było Teresa, Teresa z domu Bąk. Gonar wziął 2k kredytu na suple. xD
Hayato Mężczyzna
Demon
Demon
[ Klan Takeda ]
Hayato
Wiek: 35
Dni na forum: 3.768
Plusy: 15
Posty: 3.876
Skąd: 絶望の海の底から
A jaki zwiazek ma z tym Japonia?

Ludzie zostali stworzeni po to, by ich kochac, a rzeczy zostaly stworzone po to, by je wykorzystywac. Powodem, dla ktorego swiatem rzadzi chaos jest fakt, ze rzeczy zaczely byc kochane, a ludzie wykorzystywani.

誰も自分が何者か選んでも生まれて来られない。
例えどんな存在であっても。

容易く金を儲ける者は容易く貧しくなるもんさ。

救いばかりを求める奴には奇跡など起こらない。
Al Ed Upek Kobieta
"Deus Volt
Deus Volt
[ Klan Kutang ]
Al Ed Upek
Wiek: 29
Dni na forum: 4.311
Plusy: 10
Posty: 5.074
Skąd: Włocławek
To ze Twoje pytanie jest tak slabe, ze daje Ci japonskiego hinta bys sam sie domyslil.

Obraz
Nigdy nie będę w 100 % szczęśliwy, bo spirytus ma 96 %.- mój kolega Marcin.
-Nadia, gdzie moje gacie?
-Nie wiem, pewnie do muzeum wzięli.
Jestem Polakiem – więc mam obowiązki polskie: są one tym większe i tym silniej się do nich poczuwam, im wyższy przedstawiam typ człowieka - Roman Dmowski
Panie Bolesławie, witamy w domu. Witamy całą ekipę czarnuchów z łańcuchami.
Gdzie jest ta Irlandia, no gdzie? Ja wam powiem gdzie. Za Wielką Brytanią.
Nie oznacza to jednak, że byłem świniakiem pokroju Kwaśniewskiego, czy innego Komorowskiego, aż tak nisko nie upadłem. Chłopu trzeba dawać albo się nie dziwić. Chłopak wyczaił ją na skupie żywca. W sezonie tzw "świńskiej górki". Na imie jej było Teresa, Teresa z domu Bąk. Gonar wziął 2k kredytu na suple. xD
Hayato Mężczyzna
Demon
Demon
[ Klan Takeda ]
Hayato
Wiek: 35
Dni na forum: 3.768
Plusy: 15
Posty: 3.876
Skąd: 絶望の海の底から
Ty i ta twoja subiektywna ocena mojej osoby... Przydalbys sie na cos.

Ludzie zostali stworzeni po to, by ich kochac, a rzeczy zostaly stworzone po to, by je wykorzystywac. Powodem, dla ktorego swiatem rzadzi chaos jest fakt, ze rzeczy zaczely byc kochane, a ludzie wykorzystywani.

誰も自分が何者か選んでも生まれて来られない。
例えどんな存在であっても。

容易く金を儲ける者は容易く貧しくなるもんさ。

救いばかりを求める奴には奇跡など起こらない。
Wyświetl posty z ostatnich:

Forum DB Nao » » » Utrata polskiego obywatelstwa
Przejdź do:  
DB NaoForum DB NaoAninoteAnime PhrasesDr. Slump
Powered by phpBB
Copyright © 2001-2018 DB Nao
Facebook