Na pewno każdy was grał w te gry. Są to najlepsza przygodówka-rpg o tematyce Dragon Ball Z na konsolce Game Boy Advance. Mimo tego wiele elementów bym zmienił lub dodał nowe np.
Log 3:
dodałbym możliwość zmiany Goku i Vegety w SSJ2!
dodałbym więcej misji pobocznych(podobnych jak w Log 1)
dodałbum możliwość uczestniczenia w Material Arts Tournament na ZIemi i w Niebie nawet po skończeniu się wątku fabularnego
zwiększył bym dwukrotnie siłę bossów(z żadnym nie miałem kłopotów)
powiększyłbym też lokacje
i rozwinąłbym system walki
CHCIAłBYM ABYśCIE ZAMIESZCZALI SWOJE PROPOZYCJE ZMIAN W TYCH GRACH.
W Legacy of Goku 3 poprawiłbym jeszcze troszkę grafikę. Fajnie jakby było więcej muzyki , chociaż ta, która jest , podoba mi się .
Co do postaci , fajnie gdyby postacie takie jak Vegeta i Goku posiadały umiejętność przemieniania się w SSJ 2. Mogłbyby takżę posiadać więcej ataków.
Po trzecie za mało bohaterów mamy do wyboru.
Poza tym LOG 3 jest w każdym calu idealna. Co do LOG 1 i 2 zmieniłbym to samo co w log 3 .
A jak wyglądały by w tej grze combosy, czy nie pasują do tej gry?
Mogliby te gry zrobić na lepszych konsola , nie wiem może na PLaystation 3 lub X-boxa 360, lub na Nitendo Dual screen. ale trudno, dobrze,że przynajmniej takie wyszły
wg mnie nie ma co przesadzac gdyby wymieniac wszystko to co bysmy chcieli zmienic to bo wyszla gra idealna a taki temat juz jest , ale tak szczegolnie zmienilbym poziom trudnosci w LOG 3 bo gra jest banalna... a lvl'e zdobywa sie doslownie co 30 sek druga rzecza jaka bym zmnil to sposob walki na bardziej znany nam z gier typu "legend of the super sayian" reszta moze byc...reszta jest bez zarzutu jak dla mnie...oczywiscie gdybym byl wredny moglbym jeszcze duuuzo zmnieniac ale to odbiega od temtu "Kreujemy chwile prawdziwej wolności lecąc nad przeszkodami, które Wy omijacie każdego dnia... " David Belle
-Walki ala DBZ I-III, Gaiden na Famicoma i DBZ na Super Famicoma
-Różnych Saibaimenów/żołnierzy Freezy zamiast Ziemian
-Bardocka i jego drużynę jako gości (jak w tym śnie co miałem)
-Pan jako sterowaną postać