Mikołajki

» Earth Special Forces [ESF] download (instalacja, problemy, rozwiązania) ocena: 9,02 (głosy: 46)110

Strony:   1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 31, 32, 33  

Na ile oceniasz ten temat (odnośnie instalacji, problemow, rozwiązań)

Na ile oceniasz ten temat (odnośnie instalacji, problemow, rozwiązań)
5 . Bardzo dobry 67,21% 82 67,21%
4 . Dobry 19,67% 24 19,67%
3 . Przeciętny 13,11% 16 13,11%
Wszystkich głosów: 122
deamonwdz Mężczyzna
Ziemianin
Ziemianin

Dni na forum: 4.340
Posty: 13
a w tej grze jest tylko 1 smok? <Shenlong>

czy jest ich wiecej? Jak na tej stronie
http://esforces.info/viewpage.php?page_id=40

prosze o odpowiedz
Xari
Ziemianin
Ziemianin

Dni na forum: 4.271
Posty: 1
Siema chciałbym sie z kims zmierzyć w ta gre chetni pisac na gg: 7519970


PzDr
wp4pl
Saiyanin
Saiyanin
wp4pl
Wiek: 29
Dni na forum: 4.521
Plusy: 3
Posty: 160
Skąd: Wejherowo
Prosze nie pytac sie ani nie pisać domnie na gg o problemach typu
" jak grac ( co na ktorym sie w grze robi itp )"
pomagam tylko i wyłącznie w sprawach technicznych
lisu911
Ziemianin
Ziemianin

Dni na forum: 4.271
Posty: 1
mam pytanko XD ... jak zmienic sie w ssj lub wyzej ??
Devgun Mężczyzna
Ziemianin
Ziemianin

Wiek: 23
Dni na forum: 4.223
Posty: 5
Skąd: Gdynia/Clonmel
Czy jest znaczenie jak instalujesz????? Pozdro xx
Devgun Mężczyzna
Ziemianin
Ziemianin

Wiek: 23
Dni na forum: 4.223
Posty: 5
Skąd: Gdynia/Clonmel
MI wszystko działa tylko jak szukam serverea na niektórych [ ort! ] mam invalid key.Wiem o co chodzi ale czy jast jakis poprawny KOD??
Shounen
*SōheiMenos 「僧兵メノス」
SōheiMenos 「僧兵メノス」
Shounen
Wiek: 31
Dni na forum: 5.559
Plusy: 65
Posty: 13.033
Skąd: ふざけた時代
Devgun napisał(a):
MI wszystko działa tylko jak szukam serverea na niektórych [ ort! ] mam invalid key.
Przeglądnij cały temat.
Masz tam odpowiedź na swoje pytanie.

Regulamin Forum | AnimePhrases - cytaty z anime i mang | MAL | TwitterYT
ZiółekSSJ4
Ziemianin
Ziemianin

Dni na forum: 4.214
Posty: 2
ja all mam juz ale mam problem z .Wzywam smoka prosze o kolyczk (mam juz 1) drugi lezy na ziemi nie moge podniesc klikam lewym lub prawy przycik myszy i laduje sie cos i mi dropnol kolczyk teraz nie moge podniesc zadnego. A i ksiezyca nie widac ;/ biore na Moon i nic sie nie dzieje widze jakos mala kulke na niebie i nic jak sie zmienic w tego malego z GT goku
Devgun Mężczyzna
Ziemianin
Ziemianin

Wiek: 23
Dni na forum: 4.223
Posty: 5
Skąd: Gdynia/Clonmel
Jak ci nie wchodzi na CS bo niektóre servery masz na Half-life tak jak ja mam zainstalowane Cs is esf da dyskuc a hlaf-life i esf na d

[ Dodano: 25.05.2008, 20:07 (po 33 minutach) ]
jak robie server mam problem (unable to load authentication libery,exiting...)i gra mi sie wyłancza prosze o pomoc i co to ping???
wp4pl
Saiyanin
Saiyanin
wp4pl
Wiek: 29
Dni na forum: 4.521
Plusy: 3
Posty: 160
Skąd: Wejherowo
Devgun napisał(a):
MI wszystko działa tylko jak szukam serverea na niektórych [ ort! ] mam invalid key.Wiem o co chodzi ale czy jast jakis poprawny KOD??

Pojawia sie ten napis daltego ze sever na ktory chcesz wejsc jest oryginalny a nie piracki

jak robie server mam problem (unable to load authentication libery,exiting...)i gra mi sie wyłancza prosze o pomoc i co to ping???
pokaz mi screena z tym błędem ....
Devgun Mężczyzna
Ziemianin
Ziemianin

Wiek: 23
Dni na forum: 4.223
Posty: 5
Skąd: Gdynia/Clonmel
jak mam ci go pokazać????
Igor0609
Ziemianin
Ziemianin

Wiek: 23
Dni na forum: 4.210
Posty: 2
Skąd: Z Daleka..:)
Wyręcze kolege bo mam ten sam błąd
* zaloguj się, aby zobaczyć link *
wp4pl
Saiyanin
Saiyanin
wp4pl
Wiek: 29
Dni na forum: 4.521
Plusy: 3
Posty: 160
Skąd: Wejherowo
windows vista ?
Devgun Mężczyzna
Ziemianin
Ziemianin

Wiek: 23
Dni na forum: 4.223
Posty: 5
Skąd: Gdynia/Clonmel
irog ma Vista ultimate ja mam XP.Miałem vista ultimate i działalow ale miałem kompa wolnego
wp4pl
Saiyanin
Saiyanin
wp4pl
Wiek: 29
Dni na forum: 4.521
Plusy: 3
Posty: 160
Skąd: Wejherowo
probowaliscie reinstall ?
Igor0609
Ziemianin
Ziemianin

Wiek: 23
Dni na forum: 4.210
Posty: 2
Skąd: Z Daleka..:)
Ok mi działa już tylko mam jeszcze jeden problem Jak mam Goku na SSJ i mam energi KI już na SSJ2 to nie moge sie zamienić.I nie wiem o co chodzi

[ Dodano: 31.05.2008, 18:36 (po 2 godzinach 49 minutach) ]
Ok to już nie aktualne
Piwel12
Ziemianin
Ziemianin

Dni na forum: 4.162
Posty: 3
Hey Jeszcze ktos tu zaglonda??wp4pl mam pytanko skad sciongne esf 1.2.3 ja mam tylko 1.0.0 prosze o linka. Bo bardzo chce se zagrac czekam na odp
Shounen
*SōheiMenos 「僧兵メノス」
SōheiMenos 「僧兵メノス」
Shounen
Wiek: 31
Dni na forum: 5.559
Plusy: 65
Posty: 13.033
Skąd: ふざけた時代
Piwel12 napisał(a):
wp4pl mam pytanko skad sciongne esf 1.2.3 ja mam tylko 1.0.0 prosze o linka.
Przecież masz w pierwszym poście wyraźnie napisane "ESF 1.2.3 " i podanego linka.

Regulamin Forum | AnimePhrases - cytaty z anime i mang | MAL | TwitterYT

Ten post był edytowany 1 raz, ostatnio zmieniony przez Shounen: 14.07.2008, 10:23
Piwel12
Ziemianin
Ziemianin

Dni na forum: 4.162
Posty: 3
[size=60][/size]
Dzienki


[ Dodano: 14.07.2008, 12:33 (po 1 godzinie 15 minutach) ]
a czy ten najlepszy mod do esf jes wymagany ?

[ Dodano: 14.07.2008, 12:41 (po 1 godzinie 23 minutach) ]
Gra sie włancza ale nie moge stworzyc serwa ani zagran na jakimspls speed odp

[ Dodano: 14.07.2008, 12:49 (po 1 godzinie 31 minutach) ]
ej mam problem bo jak chce zobaczy jak wyglonda gra i co i jak to creatre server i nagle mam napis jak dam strat server (w konsoli)NET Ports: server 27015, client 27005
Server IP address 192.168.16.25:27015
Reading bot_names file... done
Reading bot_chat file... done
Reading bot_personalities file... done
Reading sbot.cfg file... done
Reading skill.cfg file... done
No detail texture mapping file: maps/esf_cell_games_detail.txt
STEAM authentication required to connect to internet

[ Dodano: 14.07.2008, 16:10 (po 4 godzinach 52 minutach) ]
Okey wszykstko juz jest okej tylko zrobcie jakis server i podajcie lub powieccie jak graac z bocikamy jak playezy bo samemu sie glupio gra

[ Dodano: 14.07.2008, 16:24 (po 5 godzinach 6 minutach) ]
mam kolejne pytanie jak włanczam sie na jakis server to wyskakuje::
VALVE validation rejected pls .......WP4PL pls pomoz

[ Dodano: 14.07.2008, 17:40 (po 6 godzinach 22 minutach) ]
podajcie link do evolutionix bo chce pograc z botami
wp4pl
Saiyanin
Saiyanin
wp4pl
Wiek: 29
Dni na forum: 4.521
Plusy: 3
Posty: 160
Skąd: Wejherowo
Okey wszykstko juz jest okej tylko zrobcie jakis server i podajcie lub powieccie jak graac z bocikamy jak playezy bo samemu sie glupio gra

Z tego co pamiętam to boty dodaje sie na + albo cos koło tego
mam kolejne pytanie jak włanczam sie na jakis server to wyskakuje::
VALVE validation rejected pls .......WP4PL pls pomoz
pisalem juz kilka razy ze jak chcesz grac to musisz wejsc na server piracki (non steam)
Jak chcesz zagrac to najlepiej umow sie z kims tu na forum albo gdy masz publiczne IP to zrob server dedykowany i potem wejdz na niego to na pewno ktos sie dołączy

podajcie link do evolutionix bo chce pograc z botam
nie trzeba tego miec zeby grac z botami ....
poza tym podałem juz wszystkie linki .....
Wyświetl posty z ostatnich:
Strony:   1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 31, 32, 33  

Forum DB Nao » » » Earth Special Forces [ESF] download (instalacja, problemy, rozwiązania)
Przejdź do:  
DB NaoForum DB NaoAninoteAnime PhrasesDr. Slump
Powered by phpBB
Copyright © 2001-2019 DB Nao
Facebook