Forum Dragon Ball Nao

» Wasz Admin ocena: 10,00 (głosy: 3)110

Strony: 1, 2, 3  
Shounen
*SōheiMenos 「僧兵メノス」
SōheiMenos 「僧兵メノス」
Shounen
Wiek: 35
Dni na forum: 7.156
Plusy: 73
Posty: 15.253
Skąd: ふざけた時代
Jestem Adam G. z Gdańska, mam dwadzieścia lat. Z bierzmowania Serafin. Mieszkam z rodziną, w tym z dwoma kotami. Kocham moje koty, szczególnie Grubasa. Wygląda na to, że na Forum jestem najdłużej. Tylko ja wiem, jak było na początku. Nie wiem natomiast, jak będzie na końcu, bo na pewno nie tak jak było na początku, ale nie mam go ani w najbliższych, ani w najdalszych planach.

Studiuję Informatykę na Politechnice Gdańskiej, na którą bez problemu się dostałem, bo miałem z matmy rozszerzonej na maturze, nie chwaląc się, 98 procent (trywialna była), do której uczyłem się w LO nr 1 w Gdańsku. Od wczoraj/dzisiaj mam konto na naszej-klasie.

Kocham Japonię.

Lubię węgorza i łososia.

Nie palę tytoniu ani niczego z nim spokrewnionego, alkohol piję okazyjnie, czyli rzadko.

Co do muzyki, to słucham ostatnio najwięcej japońskich wykonawców wszelkiej maści (Joe Hisaishi od klasycznej i soundtracków m.in. do filmów Kitano i anime Miyazakiego, X Japan głównie power metal, Keiichi Suzuki od OSTa Zatoichi, skromny gotycki Amadeus, ska Dallax, które było niedawno w Polsce, Akira Ifukube od OSTów Godzilli, Keiko Matsui jazz/new age, post-rockowe Mono i World's End Girlfriend, Ghost niezły rock progresywny, Hide, Hyde, Gackta i dużo tego.
A tak w ogóle, to najbardziej lubię gotycką Lacrimosę i rock progresywny (polskie Riverside, Satellite, zagraniczne Pink Floyd oczywiście, The Mars Volta, Popol Vuh, i masę innych).
Poza tym, zapraszam na mój profil na last.fm.

Filmów lubię wiele, klasyków, starych, nowych, ale nie ma sensu wymieniać, wspomnę tylko, że ostatnio oglądam japońską Godzillę
Aha, pasjonuję się też Muminkami.