Forum Dragon Ball Nao

» Fifa 09

Katz Mężczyzna
^Hatamoto
Hatamoto
[ Klan Tokugawa ]
Katz
Wiek: 34
Dni na forum: 5.884
Plusy: 27
Posty: 5.280
Skąd: Bydgoszcz Respekt: 99
witam zakładam temat dotyczący nowej fify a ze w te gre gram od chyba 100 lat i nie odpycha mnie nawet zacofana grafika.Do rzeczy wg szumnych zapowiedzi i kilku naprawde zachecających screenow pctowa wersja ''kanadyjczykow'' ma byc przełomowa w historii tych gier pokusze sie o komentarz w oparciu o wersje demo w ktorą grałem:

no wiec tuz po odpaleniu pierwszą i jakze zauwazalną zmiana jest nowe kolorystyczne menu z ciemnych, siwych i białych menu wstepne pomalowane jest na czerwono-czarne natomiast po kliknieciu dowolnego przycisku mamy menu z mnostwem okieniek ale tam barwa sie zmienia min na niebiesko zielono itp.Po włączeniu meczu widzimy te same co z numerku 08 przedstawienie obiektu i naszym oczom ukazuje sie kiczowate trybuny kibice piekna zas natomiast murawa oraz po chwili piłkarze w szatni.No własnie i tu zaszła najwieksza zmiana z simsopodobnych i monotonnych gostkow kopacze stali sie w miare wyglądającymi piłkarzami min wyszczegółowione zostały mieśnie nog i rąk oraz twarze tych najsłynniejszych ale najwieksze zmiany dotkneły włosów gdyz wreszcie to są włosy a nie czepki!!!po dłuzszym pobycie na boisku dostrzec mozna rownierz pot .Barw dosłownie dostały koszulki z bladych kolorow stały sie bardziej ostre i wyraziste łatwo jest na nich dotrzec logo ulubionej firmy.co do gameplaya nie bede sie wypowiadac gdyż był ustawiony na niskim poziomie trudnosci i AI przeciwnika jest koszmarne (pierwszy mecz 7:0 dla mnie )ale z tego co widziałem ruchy pozostały te same dodali bardzo realistyczny system kolizji (jezeli bykiem wjedziesz w chudzielca ten sie obali jak worek kartofli)
a na koniec zagrałem sobie w tryb zostan gwiazdą rewolucja nastapiła w kamerze gdyz teraz jest taka jak na next-genach