Forum Dragon Ball Nao

» Maximum the Hormone

Chwila Kobieta
autorka posta nr 100000
autorka posta nr 100000
[ Klan Tokugawa ]
Chwila
Wiek: 31
Dni na forum: 5.599
Posty: 308
Ten zespół zapewne znacie z Death Note, bowiem właśnie członkowie Maximum the Hormone są twórcami drugiego openingu i endingu ("What`s up people" i "Zetsubou Billy") tego anime. Zespół powstał w 1998 roku. Jak na razie wydali 6 albumów. :

- A.S.A. Crew (1999)
- Ootori (2001)
- Mimi kajiru (2002)
- Kusoban (2004)
- Rokkinpo goroshi (2005)
- Buiikikaesu (2007)

Członkowie :
- Nawo – wokal i perkusja
- Daisuke - wokal
- Sugi – gitara (odszedł w 1999)
- Key – bas (odszedł w 1999)
- Uehara – bas i chórki
- Ryo – gitara i wokal

To, co mnie najbardziej zaskoczyło w tym zespole to perkusistka. Pierwszy raz zetknęłam się z kobietą w takiej roli. Wydaje mi się, że Nawo świetnie sobie radzi. Nie znam się na tym, ale jej głos również jest niczego sobie. W piosence "Kuso Breakin Nou Breakin Lily" ładnie komponuje się z głosami chłopaków. To jeden z moich ulubionych utworów.
Podoba mi się również "Chu chu …", "Policeman benz" i "Koi no mega lover".

Tutaj :

"Koi no mega lover" – http://www.youtube.com/watch?v=icZg5v73lhY
"Zetsubou Billy" – http://www.youtube.com/watch?v=_noTVEnub-Y

oraz

Link do ostatniej płyty tj. „Buiikikaesu” :
http://www.megaupload.com/?d=em4lxjvv


Zachęcam do wyrażania opinii na temat tej grupy.
Nightmare_creator Kobieta
Super Saiyanin
Super Saiyanin
[ Klan Asakura ]
Nightmare_creator
Wiek: 33
Dni na forum: 5.512
Posty: 320
Skąd: Czeluść.
Zespół znam i cenię za to że robią mix wszystkich gatunków muzyki na raz i im to wychodzi xD
Ale raczej za te ostrzejsze zagrywki, głos Nawo często mnie drażni - nie dlatego że źle śpiewa czy coś - po prostu nie lubię takich cukierasków.
What's up people - jest genialne.
Shimi i Police Benz - niemniej.

I'm wicked like a stain - yeah, I'm the one who's insane...
NathalieHyde Kobieta
Nameczanin
Nameczanin
NathalieHyde
Wiek: 35
Dni na forum: 5.407