Forum Dragon Ball Nao

» Dragon Ball Z Movies & Specials BDrip / DVDrip [Lektor PL, Napisy]

Strony: poprzednia  1, 2, 3, 4 ... 25, 26, 27  następna
jejek32 Mężczyzna
Ziemianin
Ziemianin
jejek32
Dni na forum: 2.631
Posty: 21
witam ,proszę o napisy do filmu dbz 5, dzięki za jakość kawał dobrej roboty. Bedzie kinówka dbgt gdzie umiera babcia Pam
kinichi
Super Saiyanin
Super Saiyanin
kinichi
Dni na forum: 3.822
Plusy: 11
Posty: 435
Special ten juz dawno jest
http://dbnao.net/forum/viewtopic.php?t=7819

lecz babcia Pan nie umiera

co do napisów, wysłałem na PW wszystkie
jejek32 Mężczyzna
Ziemianin
Ziemianin
jejek32
Dni na forum: 2.631
Posty: 21
dzięki, nie zuważyłem --- sorki za ostatnią wiadomość na PW nie czytałem tej tutaj ,pozdro
Satetsu
Ziemianin
Ziemianin

Dni na forum: 2.853
Plusy: 1
Posty: 12
Z nową grą DB wychodzi odświeżona wersja DBZ Special 3. Masz zamiar coś w tym kierunku robić? ; )
kinichi
Super Saiyanin
Super Saiyanin
kinichi
Dni na forum: 3.822
Plusy: 11
Posty: 435
rzeczywiscie, napisy wygasly, ale sa dostosowane do tych filmow z dodanymi napisami, wiec do innych wersji sa raczej nieprzydatne...

Poza tym napisy wrzucilem dodatkowo, w kazdym filmie sa napisy wklejone.
Wnioskujac z tego: pobierajac film masz juz napisy, wiec dodatkowe są niepotrzebne

Pliki crc tez są niekoniecznie potrzebne

Na pewno więc potrzebujesz napisów?
5000870
Ziemianin
Ziemianin

Dni na forum: 2.615
Posty: 5
Okazuje sie, ze nie
Wcześniejszego posta napisałem jeszcze zanim zassałem całość, nie wiedziałem wiec jeszcze wtedy, że w filmach są napisy
prośba o napisy nie aktualna
AdrianC
Ziemianin
Ziemianin
AdrianC
Wiek: 30
Dni na forum: 2.465
Posty: 25
Skąd: Warszawa
Kinichi, czy jesteś może w posiadaniu takich Specjali DB Z i GT jak:
1. DBZ: Trzymajmy się razem! Świat Goku!
2. DBGT OVA: Uzupełnienie! Odporność Goku! Symbolem jego odwagi jest Kula Czterogwiezdna!
3. DBZ Amerykański odcinek specjalny: Świat w Dragon Ball Z
4. DB Raging Blast 2 OVA: Plan unicestwienia Super Saiyan!
Jeśli tak, to czy mógłbyś je wrzucić na jakiś serwer?
kinichi
Super Saiyanin
Super Saiyanin
kinichi
Dni na forum: 3.822
Plusy: 11
Posty: 435
1. Nie wiem co to jest. Podaj angielski/japoński tytuł, a nie polskie nieoficjalne tłumaczenie.
2. Przecież jest na forum viewtopic.php?t=7819
3. "Amerykański odcinek specjalny", a tak naprawdę złożony przez amerykanów mix z odcinków/kinówek DB. Zupełnie bez sensu i mnie nie interesuje.
4. Przecież jest na forum, nawet w tym temacie viewtopic.php?t=6911 pod nazwą DragonBall Z Special 3 - Plan zniszczenia Saiyan. Chyba że mówisz o wersji z zeszłego roku, wkrótce też się tu pojawi.
Katz Mężczyzna
^Hatamoto
Hatamoto
[ Klan Tokugawa ]
Katz
Wiek: 27
Dni na forum: 3.543
Plusy: 26
Posty: 4.829
Skąd: Bydgoszcz Respekt: 99

Ideology evo:
Józef Stalin: "Cudów nie ma"
Donald Tusk: "Polska będzie gospodarczą potęgą"
Berlusconi: "Wygramy, bo nie jesteśmy fiutami."
Obraz
kinichi
Super Saiyanin
Super Saiyanin
kinichi
Dni na forum: 3.822
Plusy: 11
Posty: 435
więc się pojawi, gdy się za nią wezmę
kinichi
Super Saiyanin
Super Saiyanin
kinichi
Dni na forum: 3.822
Plusy: 11
Posty: 435
DragonBall Z Special 5 - Plan uśmiercenia Super-Saiyan
Obraz
:::OPIS:::
Rodzaj produkcji: OVA, 1 epizod
Rok wydania: 11.11.2010
Czas trwania: 30 min
Tytuły alternatywne: Dragon Ball: Super Saiya-jin Zetsumetsu Keikaku, DRAGON BALL 超[スーパー]サイヤ人絶滅計画
Dub: Jap
Hardsub: PL (Shinji Kinichi)
Odświeżona wersja trzeciego filmu specjalnego z serii Dragon Ball Z.Tym razem Drużyna Z będzie musiała stawić czoła duchom pochodzącym z rodu odwiecznych wrogów Saiyan.
DBZ Special 5 (AVI)+hardsuby
http://www.megaupload.com/?d=IMCD3PGN
http://www.megaupload.com/?d=4ZYHYDJ9
http://www.megaupload.com/?d=TKZ7RAOO
http://www.megaupload.com/?d=2IHCULV6
http://www.megaupload.com/?d=GV0MU0XM
http://www.megaupload.com/?d=2O1FESA8
http://www.megaupload.com/?d=35LOCTLX
-
madstyle
Ziemianin
Ziemianin
madstyle
Wiek: 29
Dni na forum: 2.141
Posty: 6
kinichi

Mozesz wstawic na nowo kinowke " DragonBallZ Movie #12 – Odrodzenie Fuzji! Goku i Vegeta! "
Bo jest problem z tym partem http://www.megaupload.com/?d=Y7S5GCFI sciaga mi do 15 % i dalej nie idzie sciagalem juz chyba z 20 razy i za kazdym razem jest tak samo dochodzi tylko do 15 % a inne serwery rapid hotfile itp juz nie dzialaja wiec mam wielka prosbe ze wstawisz na nowo.

I czy mozna liczyc na nowy odcinek specjalny " Episode Of Bardock " z wtopionymi napisami ?
kinichi
Super Saiyanin
Super Saiyanin
kinichi
Dni na forum: 3.822
Plusy: 11
Posty: 435
Niestety w tej chwili nie planuje reuploadu.
(poza tym - ten part działa i pobiera się cały)

Za jakiś czas - owszem. Śledźcie temat
madstyle
Ziemianin
Ziemianin
madstyle
Wiek: 29
Dni na forum: 2.141
Posty: 6
Gdyby sie pobieralo to bym nie pisal bezsensownego postu sprawdzalem nie tylko u siebie ale u znajomego ktory mieszka na drugim koncu Polski i tak samo dochodzi do 15% i dalej nie pobiera sciagalem od ciebie wszystkie kinowki i specjalne odcinki tylko z tym 1 partem jest problem dochodzi do 15 % i dalej nie rusza pewnie nawet nie pobierales tego tylko zobaczyles ze jest aktywne.

Tutaj screen zrobiony przed chwila
Obraz

Dolaczam jeszcze to zebys nie pisal ze to wina mojego neta.
Obraz
kinichi
Super Saiyanin
Super Saiyanin
kinichi
Dni na forum: 3.822
Plusy: 11
Posty: 435
Może byś był bardziej grzeczny, co? Nie zarzucaj mi kłamstwa.

Ja pobrałem ten part dzisiaj, wszystko działało - więc naprawdę nie wiem, czemu nie działa u Ciebie.
Ciężko coś z tym poradzić. Ewentualnie reupne tego parta tylko jeszcze raz (pewnie znowu działać nie będzie).
https://rapidshare.com/files/1932105570/DBZ_M12_PL_Sub__DVD_.008

To chyba najlepszy dowód, że da się go pobrać? Normalnie się partów na dysku nie trzyma przecież
madstyle
Ziemianin
Ziemianin
madstyle
Wiek: 29
Dni na forum: 2.141
Posty: 6
Wybacz ale naprawde nie moglem tego pobrac i nie zarzucalem tobie klamstwa zle mnie zrozumiales.
Dziekuje za nowy link pobralem teraz bez problemu.
Juz wiem czemu mialem problemy z Megaupload serwis powoli sie rozpadal od kilku tygodni dzisiaj Mega calkowicie upadlo wiec pewnie przez to mialem takie problemy.
Czekam z niecierpliwoscia na Episode Of Bardock
Rafanatilo2 Mężczyzna
Ziemianin
Ziemianin

Dni na forum: 2.132
Posty: 2
Cześć
Mógłbyś odświeżyć linki z filmu #4 Wielki Slug?
Z góry dzięki
rattleroll
Ziemianin
Ziemianin

Dni na forum: 2.096
Posty: 1
Witam,
Wielkie dzięki za te kinówki! Świetna jakość i napisy, lecz czy można prosić o re-up 4,9 oraz wszystkich z megauploadu tj od 12 włącznie? Jest to najlepsza jakość filmów kinowych jaką znalazłem:) Gratuluje świetna robota:)
RedBulik Mężczyzna
Ziemianin
Ziemianin
RedBulik
Wiek: 24
Dni na forum: 2.072
Posty: 7
Skąd: Bolesławiec
Witam.
Jak większość pewnie wie, zamknięto serwis megaupload.com a multiupload.com już nie istnieje. Czy można by było więc liczyć na reupload filmów (#12, #13) oraz speciali (wszystkich) na jakiś inny serwis? Byłbym niezmiernie wdzięczny!
Wyświetl posty z ostatnich:
Strony: poprzednia  1, 2, 3, 4 ... 25, 26, 27  następna

Forum DB Nao » Różne » Strefa downloadu » Dragon Ball Z Movies & Specials BDrip / DVDrip [Lektor PL, Napisy]
Przejdź do:  
Dragon BallForum DB NaoAnime GakureAnime PhrasesDr. Slump
Powered by phpBB
Copyright © 2001-2017 DB Nao
Facebook