Rok 2003 :: Premiera pierwszego DVD z odcinkami "Dragon Ball" (21 lat temu)

» [Komputer] Jaki netbook

Kaio
Full Power SSJ
Full Power SSJ
[ Klan Asakura ]
Kaio
Wiek: 34
Dni na forum: 4.635
Plusy: 5
Ostrzeżenia: 1
Posty: 593
Byłabym wdzięczna, gdyby ktoś mógł mi doradzić w kwestii zakupu nowego netbooka.
Na sprzęcie komputerowym nie znam się zupełnie, a proszenie o pomoc kolegów, którzy się na tym znają, kończy się wynajdowaniem mi ofert ze sprzętem z odczytem linii papilarnych, albo 15,4'' bydlaków...
Szukam jakiegoś małego i lekkiego netbooka, którego mogłabym bez problemu zabierać ze sobą w podróż.
Nie zależy mi na żadnych bajerach, ma tylko otwierać pakiet office i strony internetowe, od wszelkich bardziej zaawansowanych procesów mam swojego dużego laptopa, który nie dość że jest ciężki i wielki, to zajmuje mi pół walizki;p

Istnieją grzechy, których urok tkwi raczej w myśli o nich niż w samym czynie, triumfy dziwne, zadowalające raczej dumę niż namiętność, wzmagające tętno intelektualnej radości - radości znacznie intensywniejszej niż ta, jaką obdarzają czy mają możliwość obdarzyć zmysły.
picaZananasem
Super Saiyanin 3
Super Saiyanin 3
[ Klan Kutang ]
picaZananasem
Dni na forum: 4.882
Plusy: 2
Ostrzeżenia: 5
Posty: 1.182
Skąd: z Polski
Kup najtańszy, przecież chcesz tylko do office i przeglądania stron.

"...nie pasuję do tej pedalskiej sztafety... “
Endzik Mężczyzna
Super Saiyanin 4
Super Saiyanin 4
[ Klan Kutang ]
Endzik
Dni na forum: 5.960
Plusy: 25
Posty: 2.091
Kup sobie tablet, najlepiej iPada 2.
Kaio
Full Power SSJ
Full Power SSJ
[ Klan Asakura ]
Kaio
Wiek: 34
Dni na forum: 4.635
Plusy: 5
Ostrzeżenia: 1
Posty: 593
Endzik napisał(a):
Kup sobie tablet, najlepiej iPada 2.

Pewnie, jak nie będę miała co robić z pieniędzmi, to może się skuszę.
W sumie waham się nad dwoma modelami Asus Eee PC 1018P lub Acer Aspire One 522 w wersjach z pamięcią RAM 2GB