Forum Dragon Ball Nao

» Naruto [AXN Spin] [Lektor PL]

Strony: poprzednia  1, 2, 3, 4  następna
Son-Goku Mężczyzna
Super Saiyanin
Super Saiyanin
Son-Goku
Wiek: 24
Dni na forum: 2.488
Plusy: 14
Posty: 481
Skąd: Strzałkowo woj WLKP
florion2 napisał(a):
Widać masz coś nie tak z główką twierdząc, że w 40 milionowym kraju tylko 1 osóbka ripuje tak popularne Anime;)
Czlowieku najpierw sie ogarnij ,a nie pisz bzdur ,po 1 moze maja ,ale nie maja sprzetu do tego !!! , po 2 nie chce [ ort! ] im sie wrzucac !!!

Wiec sie ogarnij i zacznij myslec ,bo ty masz cos z garem na filmwebie piszesz glupoty i kazdego chcesz upokorzyc jaki ty jestes zajebisty ,a inni maja cb w dupie nawet nie chce sie cb sluchac ,bo * głupoty na skale swiatowa ,wiec wez sie rozpedz i * barana o sciane,moze zmądrzejesz z mojej strony to wszystko !!!
Mateusz Mężczyzna
^Recenzent
Recenzent
[ Klan Tokugawa ]
Mateusz
Wiek: 22
Dni na forum: 3.630
Plusy: 10
Posty: 2.769
Skąd: Mielec
Panowie, po co te nerwy?

Obraz
marcin1479
Nameczanin
Nameczanin
marcin1479
Dni na forum: 3.125
Posty: 82
nie wiem po co go jeszcze tutaj trzymacie tego krzykacza? na sybir z nim
Look-e Mężczyzna
Nameczanin
Nameczanin

Dni na forum: 2.129
Posty: 73
Znalezione, nie kradzione. Brakujący ep Naruto #77
http://www.wupload.com/file/2669419267/Naruto%20#77%20%28DVBrip%29%20%28Lektor%20PL%29%20%28fix%29.avi
Shounen
*SōheiMenos 「僧兵メノス」
SōheiMenos 「僧兵メノス」
Shounen
Wiek: 29
Dni na forum: 4.817
Plusy: 64
Posty: 11.295
Skąd: Gdańsk
A nie wiesz, co z tym 63?

Regulamin Forum | Anime Phrases - cytaty z anime i mang | TG+YT
mateusz8175
Wojownik
Wojownik

Dni na forum: 2.137
Plusy: 1
Posty: 47
właśnie miałem go wrzucić
Look-e Mężczyzna
Nameczanin
Nameczanin

Dni na forum: 2.129
Posty: 73
to wrzuć bo nie ma w necie, przynajmniej nie tym dla nas ;]
mateusz8175
Wojownik
Wojownik

Dni na forum: 2.137
Plusy: 1
Posty: 47
Look-e Mężczyzna
Nameczanin
Nameczanin

Dni na forum: 2.129
Posty: 73
hehe, kurde myślałem że masz 63 ;] ale mirror się przyda
Shounen
*SōheiMenos 「僧兵メノス」
SōheiMenos 「僧兵メノス」
Shounen
Wiek: 29
Dni na forum: 4.817
Plusy: 64
Posty: 11.295
Skąd: Gdańsk
No 77 jest już wyżej, a ja przecież pytałem o 63.

Regulamin Forum | Anime Phrases - cytaty z anime i mang | TG+YT
mateusz8175
Wojownik
Wojownik

Dni na forum: 2.137
Plusy: 1
Posty: 47
Na razie nie ma. Nie mogę go znajść
artur_dob46
Ziemianin
Ziemianin

Dni na forum: 2.138
Posty: 28
czy beda dalsze odcinki?
Juubi10
Ziemianin
Ziemianin

Dni na forum: 2.120
Ostrzeżenia: 1
Posty: 5
SON GOKU ,
Piszesz "ort" do mnie ??? Nie moja wina , że Ty nie dajesz odstępów pomiędzy przecinkiem a wyrazem . Każdy pisze jak mu się podoba , nie ma konkretnych zasad mówiących o znakach i odstępami pomiędzy nimi . Poza tym , nawet , jeżeli gdyby były to nie jest uznawane jako błąd ortograficzny *, więc poczytaj zanim zaczniesz się udzielać . http://pl.wikipedia.org/wiki/B%C5%82%C4%85d_ortograficzny


1. Są konkretne zasady (www.pwn.pl).
2. To są błędy ortograficzne (link do definicji sam podałeś).
3. On nic do Ciebie nie pisał o błędach, a nawet gdyby, to ma prawo.
4. Nie wyzywaj.
Shounen


1-2 Widzisz , co chcesz widzieć . Kolego , nikt mi nie narzuci konkretnych zasad . Stosowanie się do tak zwanej netykiety nie jest konieczne , a ta , którą podałeś nie jest jedną jedyną . Pisząc na kartce jak zrobisz mniejszy , większy odstęp przed przecinkiem jest dla Ciebie błędem ORTOGRAFICZNYM ?? Nie jest to żadnym błędem kolego 3-4 - Widzisz co chcesz widzieć , wskaż mi , w którym miejscu obraziłem tamtego użytkownika , *.

@down
Ma trochę większy bitrate . Ogólnie jakość tych odcinków nie jest najlepsza , za mały bitrate i skąpstwo na rozmiarze . Teraz dyski mają po 2TB , więc można pozwolić sobie 400-500mb na jeden ep
Mimo to posiadam na komputerze , ciekawe japońskie rawy Naruto w HD , więc spróbuje wyciąć dźwięk i dodać do nich
AUTOR POSTA OTRZYMAŁ OSTRZEŻENIE

Ten post był edytowany 1 raz, ostatnio zmieniony przez Juubi10: 28.03.2012, 16:37
Look-e Mężczyzna
Nameczanin
Nameczanin

Dni na forum: 2.129
Posty: 73
reszta epów jest w takiej samej jakości, albo ja nie widzę różnicy
hełm Mężczyzna
Super Saiyanin 2
Super Saiyanin 2
[ Klan Tokugawa ]

Wiek: 29
Dni na forum: 3.364
Plusy: 2
Ostrzeżenia: 1
Posty: 901
mateusz8175 napisał(a):
znajść
co ?


śmieszną tu rozmowe prowadzicie, a ORT! sie samoistnie pojawia wtedy kiedy ktoś zrobi błąd ortograficzny, a Sonczek napisał "nie chce" razem


pzdr , a generalnie Shounen jest tu adminem i to on tu panuje, pisze bo nie wiem czy Florion juz kuma czy dalej nie bardzo : / i mysli ze to zwykły mod
artur_dob46
Ziemianin
Ziemianin

Dni na forum: 2.138
Posty: 28
Proste pytanie czy ktoś zgrywa te odcinki z AXN Spin?
artur_dob46
Ziemianin
Ziemianin

Dni na forum: 2.138
Posty: 28
Forum upadło

[ Dodano: 11.04.2012, 1:52 (po 35 minutach) ]
Albo jeśli mogę prosić o link jeśli wie ktoś gdzie mogę obejrzeć online
gielu Mężczyzna
Wojownik
Wojownik
gielu
Wiek: 30
Dni na forum: 3.059
Posty: 37
co taki zator się zrobił ??
Look-e Mężczyzna
Nameczanin
Nameczanin

Dni na forum: 2.129
Posty: 73
Nie ma epów w necie to i cisza jest - tyle w temacie ;/
gielu Mężczyzna
Wojownik
Wojownik
gielu
Wiek: 30
Dni na forum: 3.059
Posty: 37
Nagrywa ktoś nowe odcinki??
Wyświetl posty z ostatnich:
Strony: poprzednia  1, 2, 3, 4  następna

Forum DB Nao » Różne » Strefa downloadu » Naruto [AXN Spin] [Lektor PL]
Przejdź do:  
Dragon BallForum DB NaoAnime GakureAnime PhrasesDr. Slump
Powered by phpBB
Copyright © 2001-2017 DB Nao
Facebook