Forum Dragon Ball Nao

» Anime z AXN Spin - temat zbiorczy

Strony: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  następna
artur_dob46
Ziemianin
Ziemianin

Dni na forum: 2.322
Posty: 28
Witam poszukuje anime z AXN Spin
Iron Man
Death Note
i w przyszłości Detektyw Conan
Son-Goku Mężczyzna
Super Saiyanin
Super Saiyanin
Son-Goku
Wiek: 24
Dni na forum: 2.673
Plusy: 14
Posty: 488
Skąd: Strzałkowo woj WLKP
to sobie poczekasz ,bo nie wiadomo czy ktos .bedzie rippowal ;],ale znajac zycie w sieci juz ,by najmiej to 1 jest
artur_dob46
Ziemianin
Ziemianin

Dni na forum: 2.322
Posty: 28
np Iron Man z lektorem mógl by ktos zrippowac
Look-e Mężczyzna
Nameczanin
Nameczanin

Dni na forum: 2.314
Posty: 73
Dokładnie niech ktoś się pokusi o Irona Mana! No i jeszcze Blade'a ;]
artur_dob46
Ziemianin
Ziemianin

Dni na forum: 2.322
Posty: 28
Jestem za tym, blade tez chetnie obejrze:)
sandi1993 Kobieta
Nameczanin
Nameczanin
sandi1993
Dni na forum: 3.193
Posty: 51
Witam. Ja poszukuję Kilari,mógłby ktoś nagrywać i wstawiać tą anime??Bo niestety nie mam tego kanału .

Pozdrawiam .
artur_dob46
Ziemianin
Ziemianin

Dni na forum: 2.322
Posty: 28
Jak większość nie ma tego kanału, bo oczywiście po co. Gdyby był na "n" było by zajebiście.
gielu Mężczyzna
Wojownik
Wojownik
gielu
Wiek: 31
Dni na forum: 3.244
Posty: 37
sandi1993 Kobieta
Nameczanin
Nameczanin
sandi1993
Dni na forum: 3.193
Posty: 51
ciekawe .
a jak można nagrywać w jakości hd??
gielu Mężczyzna
Wojownik
Wojownik
gielu
Wiek: 31
Dni na forum: 3.244
Posty: 37
Look-e Mężczyzna
Nameczanin
Nameczanin

Dni na forum: 2.314
Posty: 73
ostatnio bawiłem się Frapsem, ale robi on cholernie duże pliki (przy roz. 960x540 plik 12-minutowy zajmuje 3.6 GB!) . jak to jest z tym CamStudio? Też robi takie duże pliki?
I jeszcze jedno, jeżeli nagrałeś coś z naszych powyższych propozycji to wrzuć. Będziemy wdzięczni ;]
Katz Mężczyzna
^Hatamoto
Hatamoto
[ Klan Tokugawa ]
Katz
Wiek: 28
Dni na forum: 3.730
Plusy: 26
Posty: 4.918
Skąd: Bydgoszcz Respekt: 99
Mam sposób napisze o tym osobny temat.

Ideology evo:
Józef Stalin: "Cudów nie ma"
Donald Tusk: "Polska będzie gospodarczą potęgą"
Berlusconi: "Wygramy, bo nie jesteśmy fiutami".
Obraz
dziadek330
Ziemianin
Ziemianin

Dni na forum: 2.291
Posty: 5
death note ja mam po polsku wszystkie odcinki
sandi1993 Kobieta
Nameczanin
Nameczanin
sandi1993
Dni na forum: 3.193
Posty: 51
szukam detektywa conana z polskim lektorem

czy ktoś może to zgrywa??
Look-e Mężczyzna
Nameczanin
Nameczanin

Dni na forum: 2.314
Posty: 73
Ja natomiast szukam Death Note Relight 1 i 2? Naprawdę nikt tego nie zgrał ?!
Co do innych anime to mam kilka zgranych odcinków Iron Mana i Blade'a Anime na moim chomiku
http://chomikuj.pl/Look-e
dziadek330
Ziemianin
Ziemianin

Dni na forum: 2.291
Posty: 5
to ja tez zaprosze na swojego chomika o nazwie dziadek330 duzooooo anime mam z polskimi napisami i kilka z polskim lektorem jak np yaiba dragon ball death note bracia czarnej krwi czy tez Fullmetal alchemist aaaa i slayers:P
Look-e Mężczyzna
Nameczanin
Nameczanin

Dni na forum: 2.314
Posty: 73
No fajnie, tylko... masz coś z AXN SPIN? ;]
mateusz8175
Wojownik
Wojownik

Dni na forum: 2.322
Plusy: 1
Posty: 47
czy ktos ma zamiar zgrywac fma 2
Look-e Mężczyzna
Nameczanin
Nameczanin

Dni na forum: 2.314
Posty: 73
może się za to wezmę. Nie mam AXN SPin, ale na szczęście fma jest też na Spin Playerze, więc polecam ci program Internet Download Maneger i po zainstalowaniu będziesz mógł ściągnąć to z ich stronki ;] Tak robię z Iron Manem i Blade'm....
mateusz8175
Wojownik
Wojownik

Dni na forum: 2.322
Plusy: 1
Posty: 47
Dzięki za podpowiedż
Wyświetl posty z ostatnich:
Strony: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  następna

Forum DB Nao » » » » Anime z AXN Spin - temat zbiorczy
Przejdź do:  
Dragon BallForum DB NaoAnime GakureAnime PhrasesDr. Slump
Powered by phpBB
Copyright © 2001-2018 DB Nao
Facebook