Rok 2001 :: Początki istnienia strony "Dragon Ball Nao" (16 lat temu)

» Miszczowie w DB

Strony: poprzednia  1, 2, 3, 4
Czarny Iwan Mężczyzna
Nameczanin
Nameczanin
Czarny Iwan
Wiek: 21
Dni na forum: 3.832
Posty: 64
Skąd: NT
picollo byl najlepszy bo songohan nauczyl sie wytwalosci i przetrwania i

troche byl brutalny


Tu znajdował się fajny obrazek.

Obraz

..:Reggea jestw sercu mym:..
Ewenement Mężczyzna
Ziemianin
Ziemianin

Dni na forum: 3.832
Posty: 25
"Zółwik" był moim zdaniem najlepszy. Miał ciekawe metody treningu. Roznoszenie mleka, oranie pola rękami itp. Dobrym "trenerem" był również Picoolo, dużo nauczył Gohana, ale wszystko Chi-Chi spaściła.
Filippo Mężczyzna
Super Saiyanin 3
Super Saiyanin 3
[ Klan Kaeshi ]
Filippo
Wiek: 22
Dni na forum: 3.832
Plusy: 1
Ostrzeżenia: 1
Posty: 1.003
Skąd: Zduńska Wola
Największym miszczem Db Był Boski Miszcz .Mimo ze był sprośny i by sie tylko za dziewczynami uganiał to i tak w końcu wytrenował Sayiana który ratował świat raz po razem .

"...jestem śmieszny czort, więc śmieję się..."
" Die With a Beer in Your Hand " - Tankard

THRASH ' EM ALL !!!
Owned aka GohaN Mężczyzna
Ziemianin
Ziemianin
Owned aka GohaN
Wiek: 23
Dni na forum: 3.831
Posty: 10
Skąd: Gdynia
Moim nic ani nikt nie nauczal lepiej od sali gdzie przyciaganie bylo wieksze niz normalnie i jeden rok w niej to na ziemi jeden dzien.
Mieszkali tam Momo i Wszechmogacy..Zapomnialem jak to sie nazywalo
Focus Mężczyzna
"GMF
GMF
[ Klan Asakura ]
Focus
Wiek: 30
Dni na forum: 4.493
Plusy: 41
Posty: 2.966
Skąd: Szczecin
Poprawiłem nazwę tematu ... bo Gotenks, choć poprawiać lubi, nieomylny nie jest ... heh miszczowie lol ... Najlepszym trenerem dla mnie, był z pewnością Picollo. Uczył on wytrwałości, cierpliwości, radzenia sobie w trudnych warunkach, był bardzo wymagający, ale dzięki właśnie temu ... sprawił, iż nawet największy z mazgai w DBZ - Gohan ... stał się wojownikiem.

Regulamin Forum | Cytaty z mang i anime

Obraz
Len Mężczyzna
Full Power SSJ
Full Power SSJ
Len
Wiek: 25
Dni na forum: 3.838
Plusy: 1
Ostrzeżenia: 3
Posty: 557
Skąd: Olsztynka
No jasne że Kaito
Mniał fajne formy treningu i baaaaardzo fajny i zabawny charakter
PatyV Mężczyzna
Saiyanin
Saiyanin
PatyV
Wiek: 23
Dni na forum: 3.819
Ostrzeżenia: 1
Posty: 152
Skąd: Olsztynek
Hercules* był najlepszym mistrzem świata

Focus: Naucz się pisać poprawnie ortograficznie ... jeżeli Ci to sprawia trudność, to używaj Worda do tego, a potem kopiuj tekst na forum ... oprócz tego pisz dłuższe posty, bo jeżeli się to nie zmieni, to te Twoje "dwa słowa" będą traktowane jako spam ...
@@Son Goten@@ Mężczyzna
Nameczanin
Nameczanin
@@Son Goten@@
Wiek: 22
Dni na forum: 3.811
Ostrzeżenia: 1
Posty: 94
Skąd: Ustrzyki Dolne
north kaio sama oczywiście ! On to uczył dobrze. Ale reszta nauczycieli też była dobra.

@@@@@@@@DRAGON BALL@@@@@@@@
Byczusia Kobieta
Kami
Kami
[ Klan Takeda ]
Byczusia
Wiek: 24
Dni na forum: 3.480
Plusy: 6
Posty: 4.669
Skąd: z świata snów i marzeń
Stanowczo trening u Genialnego Żółwia. Roznoszenie mleka,robienie 1000 pompek, oranie ziemi rękami.
I trening u SzatanaSerduszko.
konto usunięte
Super Saiyanin 2
Super Saiyanin 2


Każdy mistrz miał inne umiejętności i sposób nauczania, jak nauczyciele mają inne podejście do nauki, i Żółwi Mistrz i Kaio i Riuu Dai Kaioshin i bogowie w GT i Whys, każdy miał swój udział w rozwoju bohaterów i w walce z bossami.

to są mistrzowie nie miszczowie.
Bartek
Gekokujō
Gekokujō
Bartek
Wiek: 32
Dni na forum: 770
Plusy: 1
Ostrzeżenia: 5
Posty: 815
Skąd: Chominidia
Citrel napisał(a):
to są mistrzowie nie miszczowie.
JPF nazywa, Kamesennina "Boszkim Miszczem"
konto usunięte
Super Saiyanin 2
Super Saiyanin 2


Jednego konkretnego, a to byli wszyscy zebrani z całego DB
Dai Kaiosama Mężczyzna
"Rōnin
Rōnin
[ Klan Takeda ]
Dai Kaiosama
Wiek: 32
Dni na forum: 4.288
Plusy: 2
Posty: 1.401
Najlepszym trenerem - mistrzem w DB, był North Kaio.

Nie sposób nie docenić roli Boskiego Miszcza, lub Piccolo.
Ale, według mnie, pierwsze miejsce należy się Królów Światów Galaktyki Północnej.
Kto nauczył Goku radzić sobie z podwyższoną grawitacją?
Kto nauczył Goku Kaioken?
Kto nauczył Goku genkidama?

Treningi u Kaio otworzyły przed Goku zupełnie nowe możliwości.
To dzięki nim Goku był w stanie pokonać Napęd, walczyć i nie przegrać z Vegetą. Frezer i Buu też poznali moc technik Kaio.

Zatem Kaio.
Zdecydowanie.

pozdrawiam

Takeda Shingen
Szybki jak wiatr, spokojniejszy niż las, gwałtowny jak ogień, niewzruszony niczym skała.
Wyświetl posty z ostatnich:
Strony: poprzednia  1, 2, 3, 4

Forum DB Nao » Dragon Ball » Dragon Ball » Miszczowie w DB
Przejdź do:  
Dragon BallForum DB NaoAnime GakureAnime PhrasesDr. Slump
Powered by phpBB
Copyright © 2001-2017 DB Nao
Facebook