Forum Dragon Ball Nao
» Szukaj » Znaleziono 15 wyników

Najstraszniejsza postać

VaRDOcK

Odp.: 85
Wyś.: 21.505
Tak..
Taka c18 nie jest straszna.
Ale c17..
On ma poterzna moc przecież [ ort! ]??
Chyba nie powiecie ze nie?? xD
Pozdro.VaRdOcK
.....

[Rysunek] rysunki

VaRDOcK

Odp.: 13
Wyś.: 3.033
Całkiem nieżle całkiem nieżle oby tak dalej!
Gratuluje

Pokaż, że masz serce

VaRDOcK

Odp.: 7.342
Wyś.: 938.161
55,7
55,7
1173

Skojarzenia

VaRDOcK

Odp.: 10.000
Wyś.: 717.514
Może ale ja lubię ;D
xD xD xD xD xD xD

Skojarzenia

VaRDOcK

Odp.: 10.000
Wyś.: 717.514
Piwko oczywiście xD:)

Sila Saiyan

VaRDOcK

Odp.: 40
Wyś.: 9.344
Przeczytałem i myślę że to jest zrozumiałe

[Domysły] Jak się skończy Naruto

VaRDOcK

Odp.: 59
Wyś.: 28.385
Mojim zdaniem tak jak każda bajka czyli zakończenie pod tytułem:
I żyją długo i szcześliwie xD
BuHAHAHAH

Wskrzeszenie Raditza

VaRDOcK

Odp.: 36
Wyś.: 11.767
Bez sensowne te pytanie zadałęś.
Gdy bym był złym tyranem a ty byś musiał sie poświęcić żeby mnie zabić to byś sie poświęcił 1-Raz a nie 2 czy nawet 3.
Radim był złą osobą.
Może Son Goku myślał o nim w dalekiej przyszłości gdy zaczoł nowe życie??
Tego to już nikt nie wie i sie nie dowie.


A i sory że tu pisze ale mam bardzo super wiadomość.
Słyszałem że jakiś chinczyk znowu zaczoł robić nową wersje DB bedzie czaderska teraz to pozostało nam tylko czekać i mieć nadzieje że im to wyjdzie:)

[Postać] Vegeta

VaRDOcK

Odp.: 185
Wyś.: 54.024
Mojim Zdaniem:
Vegeta jest bardzo silny-Za to +
Vegeta jeste przystojny-Za to +
Vegeta jest tępy-za to -
Vegeta jest w pewnym sensie tyranem-Za to +
Vegeta jest typem podrywacza-Za to także +
Więc moja ocena to
5-

Do jakiej rasy chciałbyś należeć?

VaRDOcK

Odp.: 78
Wyś.: 20.088
Ja bym chciał być sajanjinem CZYSTEJ KRWI.
Tak jak np brolly vegeta goku.
Albo Kosmicznym Wojownikiem i Nameczaninem.
Radim Vegeta Vegi ITD....

Sila Saiyan

VaRDOcK

Odp.: 40
Wyś.: 9.344
Podam kilka punktów.
1.Son Goku nie jest LEGENDARNYM WOJJOWNIKIEM
Wyjaśnienie:Ponieważ LSSJ osiągnoł tylko Brolly.
Czyli:Brolly Jest Super Wolojnikiem
2.Jest osoba silniejsza 2 razy od Son Goku.
Wyjaśnienie:Siła ciosu wedłog mnie:
Son Goku-500 000 000 jednostek.
Vegeta-750 000 000 jednostek.
Kid Buu-1 000 000 000 jednostek.
Gohan-550 000 000 jednostek.
Piccolo-450 000 000 jednostek.
Kaioshin-250 000 000 jednostek.
Debura-300 000 000 jednostek.
Yakon-200 000 000 jednostek.
Pui Pui-150 000 000 jednostek.
Goten-100 000 000 jednostek.
Trunks-150 000 000 jednostek.
C18-100 000 000 jednostek.
C17-450 000 000 jednostek.
Mister Satan-25 jednostek.
Paikuhan-400 000 000 jednostek.
Kuririn-150 000 jednostek.
Cell-300 000 000 jednostek.
C16-50 000 000 jednostek.
Gero-1 000 000 jednostek.
Frezer-120 000 000 jednostek.
MR PoPo-10 000 000 000 jednostek.
Brolly 5 000 000 000 jednostek.
Transformacje:
Oouzaur-Dodaje 100 000 jednostek.
SSJ-Dodaje 4 000 000 jednostek.
USSJ-Dodaje 6 000 000 jednostek.
SSJ 2-Dodaje 10 000 000 jednostek.
SSJ 3-Dodaje 50 000 000 jednostek.
SSJ 4-Dodaje 100 000 000 jednostek.
Umikalne-
SSJ 5-Dodaje 150 000 000 jednostek.
SSJ 6-Dodaje 500 000 000 jednostek.
LSSJ-Dadaje 1 000 000 000 jednostek.

A więc Son Goku nie jest najsilniejszą postacią (WEDŁUG MNIE)
nie wiem [ ort! ] czy innych,,,,,,,,

Dragon Ball dla dorosłych? (ograniczenia wiekowe)

VaRDOcK

Odp.: 145
Wyś.: 59.139
A więc tak...
Te bajki są od lat:
Bragon Ball-7lat
Dragon Ball Z-16lat
Dragon Ball GT-12lat

Zresztą to w pewniej częsci jest bajka dla dorosłych.
Czy np(Daje Przykład):
Buu Saga jest dla dzieci od 7 lat??
No mi sie nie wydaje.
Ta bajka jest psychologiczna.
Trzeba ją rozumieć.
I mieć niezła wyobrażnie.
Napoczątku oglądałem DB jako 8latek.
I tylko czekałem na klepanie sie.
A teraz sobie od czasu do czasu oglądam DB:Z.
I rozumiem o co w niem chodzi.
Dziekuje za uwage.

Stroje w DB

VaRDOcK

Odp.: 127
Wyś.: 33.222
Yyyy...
Dlamnie osobiście najlepszym strojem dysponował Bardock.
Typowy strój Sajana.
A nie tam jakieś popierduły.
Też Piccolo miał fajny strój.
I inni Sajanowie i Nameczanowie.

Ulubieni bohaterowie

VaRDOcK

Odp.: 61
Wyś.: 19.062
Hymmm....
Szczerze to ja nie oglądam Naruto.
Obejrzałem 8odcinków i dlamnie to jest tylko zwykła:
Parodia Dragon Balla.
Ale moją ulubioną postacią jest Sasuke.

Najstraszniejsza postać

VaRDOcK

Odp.: 85
Wyś.: 21.505
A więc tak:
Kid buu:Nie on miał coś z banią nie tak i nie był straszny.
Frezer:Gdy ujżałem jego twarz patrzyłem na zła postać.
Cell:Gdy na niego spojrzałem to śmiać mi sie chciało.
Vegeta:Nie był zła postacią.Przynajmniej ja tam sie go nie bałem.
Picollo:Jest Straszny.
Pilaf:Jest żałosny.

Mojim zdaniem naj straszniejszymi są Cyborgi, Tyrani ITD...
Przejdź do:  
DB NaoForum DB NaoAninoteAnime PhrasesDr. Slump
Powered by phpBB
Copyright © 2001-2019 DB Nao
Facebook