Forum Dragon Ball Nao

» Wygląd forumowiczów

Strony: 1, 2, 3 ... 191, 192, 193  następna
Scyller Mężczyzna
"Rōnin
Rōnin
Scyller
Wiek: 28
Dni na forum: 4.743
Posty: 482
Skąd: Kraków
Napiszcie jak wyglądacie, jak chcielibyście wyglądać lub co chcielibyście w sobie zmienić?

Albo wrzućcie po prostu fotki.

Kiedy jestem z nim, czuje sie bezpiecznie, wiem, ze nic mi nie grozi, nikt mnie nie moze skrzywdzic. Z nim moge robic to co umiem najlepiej. Kiedy cos jest nie tak, wiem, ze moge temu zaradzic i znowu bedzie tak jak dawniej. Jego obecnosc sprawia, iz czuje sie w pelni dowartosciowany. Nie, nie jestem gejem. Ja po prostu kocham swoj komputer
Megane Kobieta
"Rōnin
Rōnin

Wiek: 30
Dni na forum: 4.709
Posty: 518
Hmm mysle że ze mna jest wszysto w porzadku. Chociaz moje kudly moglyby byc prostrze (strasznie mi sie skubane kreca ). Opisywac sie tu nie mam zamiaru
Kamzo Mężczyzna
"Shinobi
Shinobi
[ Klan Takeda ]
Kamzo
Wiek: 31
Dni na forum: 4.732
Plusy: 15
Posty: 1.588
Skąd: Biskupiec
Mam dwie ręce, nogi zresztą też i głowe na karku (niektórym tego tu brak chyba....). Nie mam zamiaru niczego w sobie zmieniać, akceptuje siebie takim jak mnie natura stworzyła.

Obraz
"You can almost say music is beyond all race, color of skin and religion. There are so many problems in the world, but music is truly beyond... It is fantastic."
SUGIZO
Scyller Mężczyzna
"Rōnin
Rōnin
Scyller
Wiek: 28
Dni na forum: 4.743
Posty: 482
Skąd: Kraków
tez w sumie nic bym w sobie tak strasznie nie zmienil moze troche zeby kawalek brzuszka zgubic (to nie znaczy ze mam bardzo duzy) ale przydaloby sie. Megan ja tez mam krecone wlosy chociaz nie takie dlugie jak ty bo mam krotkie, ale ukladam je na zelu wiec to tak strasznie nie wyglad (mam nadzieje)

Kiedy jestem z nim, czuje sie bezpiecznie, wiem, ze nic mi nie grozi, nikt mnie nie moze skrzywdzic. Z nim moge robic to co umiem najlepiej. Kiedy cos jest nie tak, wiem, ze moge temu zaradzic i znowu bedzie tak jak dawniej. Jego obecnosc sprawia, iz czuje sie w pelni dowartosciowany. Nie, nie jestem gejem. Ja po prostu kocham swoj komputer
eMate Mężczyzna
"Rōnin
Rōnin
[ Klan Asakura ]
eMate
Wiek: 26
Dni na forum: 4.709
Posty: 1.324
Skąd: Wałbrzych
Ja tam nic nie potrzebuję zmieniać, jestem jaki jestem i nic w sobie nie zmienię

"Tak więc idę przed siebie, spoglądając na świat,
doceniając każdy detal, który niesie jakiś znak..."
Majin_Vegeta Mężczyzna
"Rōnin
Rōnin
Majin_Vegeta
Wiek: 61
Dni na forum: 4.725
Posty: 501
heh... wygladam jak wygladam.. na razie [ ort! ] 180 cm wysokosci 80 KG, łysek jestem aktualnie hmm co tu jeszcze to chyba na tyle najbardziej wysportowana czesc ciala paluchy (oczywiscie to sa dane statystyczne przeprowadzone przez sondarz CBOS , joke, w zaokrągleniu)

END
Robert__15 Mężczyzna
Nameczanin
Nameczanin
Robert__15
Dni na forum: 4.689
Posty: 58
Skąd: PL
hmmm ja wyglądam normalnie jak człowiek . I nic w sobie bym niechciał zmienić no bo poco, jestem jaki jestem!(M.W)
Xan Mężczyzna
Super Saiyanin
Super Saiyanin
Xan
Wiek: 60
Dni na forum: 4.719
Posty: 474
Skąd: Forteca Żalu
Odchodząc chwilowo od dyskusji o stosunkach zwierzęco-samochodowych, pragnę napisać coś o sobie (już taki ze mnie nieuleczalny egoista i egocentryk).

Otóż z pochodzenia jestem ifrytem. Jednak myli się ten, kto sądzi, że ifryt musi być czerwonoskóry. O nie! Skóra ifrytów może być różnej barwy, w zależności od ich gatunku (jeśli ktoś chce dowiedzieć się więcej, zapraszam do tematu 'Ulubiona rasa' (podpadającego pod DB)). A więc ja jestem zielony. Jeżeli chodzi o twarz to chyba każdy widzi po avatarze. Poza tym jestem średniego wzrostu, niewiele ważę (rasowa cecha ifrytów – ich ciało ma bardzo małą gęstość) i lubię ubierać się w wyszukane stroje (nabywane zazwyczaj za manę otrzymywaną od czarodziejów pragnących moich usług). I to tyle.

A tak serio, to mam jakieś 175 cm wzrostu, a ważę przy tym 60 kg. Kiedyś miałem długie włosy, ale w wyniku złożonego ślubu je ściąłem, teraz zaś w wyniku kolejnego ślubu znowu zapuściłem. Nie kręcą mi się zbyt mocno, a w kwestii ich koloru to chyba najodpowiedniejszym określeniem byłby ciemny blond. Skrajnie mało dbam o wygląd i kondycję fizyczną, dlatego ogólnie rzecz biorąc nie jest u mnie z tym najlepiej.

I to tyle o mnie. Dodam jedynie, że nic u siebie zmieniać nie chciałem, nie chcę i (mam nadzieję) nie będę chciał. Nie żebym był jakiś piękno-cudowny, ale cóż – jeżeli Bóg zdecydował, że mam tak wyglądać, to nie będę Mu wchodził w drogę, nie?

Miyamoto Hachimaro
obiit Anno Discordiae MMVII
Idus Ianuarias

Hic natus est
Q'ccaon'naeaeccer
Anno Discordiae MMVII
Ante Diem XIII Kalendas Martiae
eMate Mężczyzna
"Rōnin
Rōnin
[ Klan Asakura ]
eMate
Wiek: 26
Dni na forum: 4.709
Posty: 1.324
Skąd: Wałbrzych
No to tak, może byscie pokazali swoje zdjęcię tutaj ? Wiecie, może kiedyś się spotkamy, być może nawet niedługo A więc nie wypadało by się nie poznać, a chyba nie wstydzicie się swego wyglądu ??

ja zarzucam : www.malydws.fotka.pl

;p

"Tak więc idę przed siebie, spoglądając na świat,
doceniając każdy detal, który niesie jakiś znak..."
Scyller Mężczyzna
"Rōnin
Rōnin
Scyller
Wiek: 28
Dni na forum: 4.743
Posty: 482
Skąd: Kraków
ja jestem na www.epuls.pl wpiszcie w wyszukiwarke scyller to wam sie pokaze, ale od razu mowie ze zdjecia sa robione komorka wiec sa kiepskie.
hehe eMate, rzeczywiscie masz niezarzacy wylad, taki chlopczyk z obrazka. i nie wygladasz na 14 lat. ja bym ci dal 12 lub 13

Kiedy jestem z nim, czuje sie bezpiecznie, wiem, ze nic mi nie grozi, nikt mnie nie moze skrzywdzic. Z nim moge robic to co umiem najlepiej. Kiedy cos jest nie tak, wiem, ze moge temu zaradzic i znowu bedzie tak jak dawniej. Jego obecnosc sprawia, iz czuje sie w pelni dowartosciowany. Nie, nie jestem gejem. Ja po prostu kocham swoj komputer
Xan Mężczyzna
Super Saiyanin
Super Saiyanin
Xan
Wiek: 60
Dni na forum: 4.719
Posty: 474
Skąd: Forteca Żalu
Mateuszu, jakimś cudem dokładnie tak sobie Ciebie wyobrażałem . Sympatyczny, młody chłopak o dość jasnych, krótkich włosach i niemalże dziecięcej twarzy. Zaś co do Ciebie, Scyller... Też jesteś blisko moich wyobrażeń, a opis Twojej osobowości... palce lizać! Niestety, ja sam nie mam pod ręką żadnych w miarę przyzwoitych swoich zdjęć, ale mała strata, bo za piękny to ja nie jestem. Lecz żeńska część forumowiczów faktycznie by mogła pokazać się trochę. Bardzo proszę...

Miyamoto Hachimaro
obiit Anno Discordiae MMVII
Idus Ianuarias

Hic natus est
Q'ccaon'naeaeccer
Anno Discordiae MMVII
Ante Diem XIII Kalendas Martiae
Kamzo Mężczyzna
"Shinobi
Shinobi
[ Klan Takeda ]
Kamzo
Wiek: 31
Dni na forum: 4.732
Plusy: 15
Posty: 1.588
Skąd: Biskupiec
Zchodze tak jakby z tematu... offtop !!! Tak się składa, że wiem już jak wygląda pięcioro baaardzo aktywnych uczestników forum (tak, tak, dobrze przeczytaliście, pięcioro !!!). Lecimy !!

Majin Vegeta - lol, zwykły facet, czy wyróżnia się jakoś szczególnie ?? Nie, ale co tam skrywa w sobie to hoho

Scyller - nie znam się na facetach co tu dużo gadać, te zdjęcie z komury też słabej jakości, lol, normalny chłopak i tyle

eMate - no taki troche dzieciakowaty (ale czego ja się czepiam trzynastolatka ??), pewnie będzie w przyszłości rapował z kapturem głęboko naciągniętym na głowe

Megane - fajna , burza włosów, którą może pomachać jak nie jedna laska z reklamy szamponu

Łasiczka (zwana też Magdą) - lol, ładniutka, włosy takie jakie najbardziej lubie (ach ten blond) , po prostu [ ort! ] piękna no

P.S. - tylko niech nikt nie prosi mnie o zdjęcia tych pań bo i tak nie dam !!!
Majin_Vegeta Mężczyzna
"Rōnin
Rōnin
Majin_Vegeta
Wiek: 61
Dni na forum: 4.725
Posty: 501
a ja mam i też nie dam i tyle
co do Megane to moze z takim usmiechem w reklamie jeszcze pasty do zembów wystempować

END
Scyller Mężczyzna
"Rōnin
Rōnin
Scyller
Wiek: 28
Dni na forum: 4.743
Posty: 482
Skąd: Kraków
180 cm, czarne wlosy, ciemna skora, ciemnobrazowe oczy, zawsze nosze zel, nie gruby ale mam kawal brzucha, z kondycja fizyczna toche krucho podobnie jak z Xanem, 82 kg,
PS: wrzucilbym dokladne zdjecie ale nie jestem sam na tym zdjeciu wiec jak tylko dzisiaj obrobie to wrzuce na serwa

Kiedy jestem z nim, czuje sie bezpiecznie, wiem, ze nic mi nie grozi, nikt mnie nie moze skrzywdzic. Z nim moge robic to co umiem najlepiej. Kiedy cos jest nie tak, wiem, ze moge temu zaradzic i znowu bedzie tak jak dawniej. Jego obecnosc sprawia, iz czuje sie w pelni dowartosciowany. Nie, nie jestem gejem. Ja po prostu kocham swoj komputer
Scyller Mężczyzna
"Rōnin
Rōnin
Scyller
Wiek: 28
Dni na forum: 4.743
Posty: 482
Skąd: Kraków

Kiedy jestem z nim, czuje sie bezpiecznie, wiem, ze nic mi nie grozi, nikt mnie nie moze skrzywdzic. Z nim moge robic to co umiem najlepiej. Kiedy cos jest nie tak, wiem, ze moge temu zaradzic i znowu bedzie tak jak dawniej. Jego obecnosc sprawia, iz czuje sie w pelni dowartosciowany. Nie, nie jestem gejem. Ja po prostu kocham swoj komputer

Ten post był edytowany 2 razy, ostatnio zmieniony przez Scyller: 14.05.2005, 9:47
Kamzo Mężczyzna
"Shinobi
Shinobi
[ Klan Takeda ]
Kamzo
Wiek: 31
Dni na forum: 4.732
Plusy: 15
Posty: 1.588
Skąd: Biskupiec
Mam wreszcie swoje zdjęcie i dość sporo się zastanawiałem czy je tu umieścić, ale co tam niech będzie. Tylko prosze bez żadnych złośliwych komentarzy.
Tu klikać: KAMZO

Obraz
"You can almost say music is beyond all race, color of skin and religion. There are so many problems in the world, but music is truly beyond... It is fantastic."
SUGIZO

Ten post był edytowany 1 raz, ostatnio zmieniony przez Kamzo: 25.07.2005, 1:14
Scyller Mężczyzna
"Rōnin
Rōnin
Scyller
Wiek: 28
Dni na forum: 4.743
Posty: 482
Skąd: Kraków
ach dzieki megan, schlebiasz mi. A ja sie wkurzylem i postanowilem dac zdjecie na jednym z moich serwow na interii. Ze mna prosze przeciwnie, walic prosto z mostu co sadzicie
http://victorydb.w.interia.pl/JA.jpg

Kiedy jestem z nim, czuje sie bezpiecznie, wiem, ze nic mi nie grozi, nikt mnie nie moze skrzywdzic. Z nim moge robic to co umiem najlepiej. Kiedy cos jest nie tak, wiem, ze moge temu zaradzic i znowu bedzie tak jak dawniej. Jego obecnosc sprawia, iz czuje sie w pelni dowartosciowany. Nie, nie jestem gejem. Ja po prostu kocham swoj komputer
Megane Kobieta
"Rōnin
Rōnin

Wiek: 30
Dni na forum: 4.709
Posty: 518
Nie daje swojego zdjecia, ale od biedy moge sie opisac . Ekhm, a wiec (nigdy nie zaczynaj zdania od a wiec ^^') mam 175 cm wzrostu, waga: 59 kilo (). Teraz mam krotkie do szyi brazowe (kręcone ) włosy, zielone oczeta XD, ktorych kolorek zmienia sie ostatnio w zolty .Skora jest jasna ;p
Kamzo Mężczyzna
"Shinobi
Shinobi
[ Klan Takeda ]
Kamzo
Wiek: 31
Dni na forum: 4.732
Plusy: 15
Posty: 1.588
Skąd: Biskupiec
Kurcze, uwielbiam takie włosy, zwłaszcza kręcone (nie, nie podlizuje się , zawsze takie lubiłem)

Pozdro

Obraz
"You can almost say music is beyond all race, color of skin and religion. There are so many problems in the world, but music is truly beyond... It is fantastic."
SUGIZO
Megane Kobieta
"Rōnin
Rōnin

Wiek: 30
Dni na forum: 4.709
Posty: 518
Kamzo, gdybys sam mial takie to uwierz mi... Nie uwielbialbys ich tak bardzo. Strasznie z nimi duzko klopotu. Z reszta mowia na mnie rozczochraniec XD
Wyświetl posty z ostatnich:
Strony: 1, 2, 3 ... 191, 192, 193  następna

Forum DB Nao » Różne » Społeczność Nao » Wygląd forumowiczów
Przejdź do:  
Dragon BallForum DB NaoAnime GakureAnime PhrasesDr. Slump
Powered by phpBB
Copyright © 2001-2017 DB Nao
Facebook