[ Klan Asakura ] Wiek: 32 Dni na forum: 6.248 Posty: 633 Skąd: Kielce
"Pusty Dom" (Pięękny, koreański film, polecam)
Popularny "Władek" ;p -oczywiście "Władca Pierścieni", tyle, że wersja extended- więcej śmiesznych sytuacji i bardziej wierna książce.
"Matrix", "Kill Bill". A co do uzasadnienia, wydaje mi się proste- filmy mi się podobają i tyle.
Wszystkie części Taxi , za powalajacy humor , trylogia Władcy Pierścienia - za klimat , Hmm...oglądałem też niedawno jakiś dramat z Tomem Hanksem na TVN'ie w Superkinie ale zapomniałem jaki był tytuł - tak Zielona Mila , zgadza się ;p"...jestem śmieszny czort, więc śmieję się..."
" Die With a Beer in Your Hand " - Tankard
THRASH ' EM ALL !!!
Ten post był edytowany 1 raz, ostatnio zmieniony przez Filippo: 10.03.2008, 19:27
[ Klan Asakura ] Wiek: 39 Dni na forum: 5.895 Posty: 554 Skąd: Kruszwica City
Ciężko wymienić ale spróbuje:
- Trylogia Ojca Chrzestnego , rewelacyjna saga rodziny Corleone z niezapomnianymi kreacjami Marlona Brando,Ala Pacino,Roberta de Niro i Duvalla.
- Pulp Fiction, Tarantino , świetne dialogi i godna fabuła , zabawa kinem gangsterskim.
- cała saga Star Wars , za wszystko
- Drabina Jakubowa , za klimat prawie jak z Silent Hill
- Fight Club vel Podziemny Krąg, za przesłanie i wgniatające w glebę zakończenie.
- Lot na kukułczym gniazdem Formana , również za przesłanie plus rewelacyjna role Nicholsona.
- Pierwsze dwa Batmany Burtona , klimat , klimat i jeszcze raz klimat.
- Dawno temu w Ameryce Leone z De Niro i Woodsem , fenomenalna saga gangsterska, z nastrojową muzyka Morricone.
A także wszystkie westerny z Clintem Eastwoodem.Witajcie w świecie pozbawionym zasad.
Hmm mój ulubiony film w tej chwili to, Dawno temu w Ameryce... chyba się on nie zmieni, bo to co teraz pokazują w kinach, to tak samo jak z muzyką w ESCE
-Scarface
-Ojciec Chrzestny
-Forrest Gump
-Skazani na Shawnshank
-Zielona mila
-Lot nad kukułczym gniazdem
-The Bucket List
-Milczenie Owiec
-Młodzi gniewni
-Lśnienie
-LOTR
-Podziemny krąg
-Gladiator
-Szeregowiec Ryan
-Wróg u bram
-Requiem dla snu
-Pulp FictionRegulamin Forum | Cytaty z mang i anime
[ Klan Asakura ] Wiek: 32 Dni na forum: 7.070 Posty: 1.327 Skąd: Wałbrzych
Tak po dłuższym namyślę stwierdzam, że moim ulubionym filmem jest "Książę w Nowym Jorku" z Eddim Murphym w roli głównej. Ciekawa komedia, którą bardzo przyjemnie się ogląda.
oglądnąłem nowy film wszystkie inne przy nim odpadają
Moim ulubionym filmem jest The marine , to film akcji z Johnem Ceną i Robertem Patrickiem w roli głównej , fabuła mniej więcej jest taka , że złodzieje diamentów porywają żone byłego żołnieża , ten zaś postanawia odzyskać żone i sam chce dopaść porywaczy ... Film jest zarąbisty , wspaniały scenariusz z tekstami prosto z komedii oraz muzyka która fantastycznie odzwierciela charakter filmu . Wada , pomimo scen walki nie ma w tym filmie prawie żadnej krwi , to sprawia że film ogląda się gorzej , ale wspaniała muzyka , akcja i scenariusz rekąpensują wszystko , polecam ten film
Jest ich sporo, może wymienie te, które przy każdej telewizyjnej transmisjii przykówają mój wzrok na długie godziny zaczynając od:
- Rocky 1,2,3,4,5,6.
- Batman Nortona
- Forrest Gump
- Skazani na Shawnshank
- Zielona Mila
- Chłopaki nie płaczą
- Pieniądze to nie wszystko
- Szeregowiec Ryan
- Byliśmy Żołnierzami
- Pasja
- Filmy z człowiekiem pająkiem
- 3 część przygód Harr'yego Pottera.
- Rzeka Tajemnic
- W pogoni za szczęściem
- Piła 3
- Death or Alive
I wiele, wiele innych, ale moim ukochanym klasykiem filmowym są oczywiście filmy o Rock'ym .
Największy sentyment mam do filmu Braveheart oraz Lista Schindlera. Niewiele dalej plasuje się trylogia LoTR, Forrest Gump, i Gladiator. Jeszcze parę perełek by się znalazło, ale już nie chce mi się sięgać pamięcią...Jeśli nas zranicie, nie będziemy krwawić
Jeśli będziecie nas łaskotać, nie będziemy się śmiać
Jeśli nas otrujecie, nie będziemy umierać
Ale jeśli nas oszukacie, to czy nie powinniśmy się zemścić?
Wiek: 28 Dni na forum: 5.840 Posty: 97 Skąd: Magnuszewice
Szeregowiec Ryan
Helikopter w ogniu
Cienka Czerwona Linia
Akademia Policyjna( wszystkie części)
Kinówki DB
Zielona Mila
Patriota
Szklana pułapka(1 i 2)
Star Wars( cała trylogia)
Patton
Naga Broń
itd. długo by wymieniać
Star Wars (obie trylogie)
Władca Pierścieni
Harry Potter
Piraci z Karaibów
Tomb Raider
Matrix
Hot Fuzz
X-men
Showtime
Indiana Jones
Polskie:
Vinci
Killer
I jeszcze pełno, ale długo wymieniać
seriale:
1.Lost
2.Prison Break
3.Pierwsza miłośćIdeology evo:
Józef Stalin:"Cudów nie ma" Donald Tusk:"Polska będzie gospodarczą potęgą" Berlusconi:"Wygramy, bo nie jesteśmy fiutami".
[ Klan Asakura ] Wiek: 39 Dni na forum: 5.895 Posty: 554 Skąd: Kruszwica City
Dark Sky napisał(a):
Batman Nortona
Gdzie to można dostać Dark, daj jakieś namiary
Mimo że się wypowiadałem na ten temat, dodam kilka filmów które stały się moim ulubionymi.
- Batman Begins, The Dark Knight, Nolana
- Siedmiu Samurajów, Kurosawy
- Scarface, De Palmy
- Die hard 1 , 2
- Zabójcza Broń, cały cykl
- Dawno temu w Chinach, pierwsze trzy części z Jetem li
- Piraci z Karaibów, cała trylogia
- Prestiż, Nolana
- Wielki Szu z Nowickim
- Wywiad z wampirem
- Dracula z Gary Oldmanem
- Leon Zawodowiec
Oczywiście jest jeszcze wiele innych filmów, o których pewnie zapomniałem Witajcie w świecie pozbawionym zasad.