Tak jak w temacie, proszę o ogólną pomoc w przygotowywanym przeze mnie omówieniu cech tego planu. Problem polega w tym czy jest napisany z sensem i w logicznie, czyli po koleji tak jakbyście to omówili w własnym rozumowaniu. Liczę na wskazówki, a jak nie to tylko o ocenę, tak jak wyżej wspomniałem
"Przede wszystkim cechy planowania dostaw choinek świątecznych do sieci sprzedaży, powinny być sformułowane/omówione strategicznie (długofalowo czyli długoterminowo)
taktycznie (przemyślane o strategię ) o czynniki procedury planowania. Dalszy plan dostaw, powinien być poddany analizie realizacji dostaw o dane czynniki, pod względem ograniczeń(co sprzyja i przeszkadza), celem taktycznym
i operacyjnym (wyznaczenie), określeniem zbioru działań oraz określeniem metody (dojściem) do uzyskanych celów. Wstępne opracowywanie planu optymalnej strategii założonych celów i jego weryfikacja pod kątem prawdopodobieństw, ograniczeń i odpowiedzi na pytanie . Czy należy realizować ten plan, w celu dostaw choinek do sieci
sprzedaży."
Definicja procedury planowania "Jest to (Planowanie jest procesem podejmowania zasadniczych decyzji prowadzących do osiągnięcia zamierzonego celu)
postępowanie czynników, w procesie podejmowania zasadniczych decyzji prowadzących do osiągnięcia zamierzonego celu.
Czynnikami w całej procedurze planowania jest, określenie celów strategicznych i taktycznych, analiza sytułacji, wstępne opracowywanie
planu realizacji zamierzonych celów i jego weryfikacja oraz relaizacja"
Ps. Czy omówienie moje jest merytoryczne, a nie sama formalność.
Uwagi, wskazówki i oceny oraz czy jest stylistycznie... wiecie składnia itp. XD
dziękuję. Termin 16 listopad 2012
Kurde... sprzedaż to płatny proces nabywania produktów/towarów przez nabywcę. Jeśli chodzi o wyjaśnienie sprzedaży, to powinieneś wiedzieć, a nie czepiać się tylko ortografi mimo, że o to poprosiłem XD
Wszystko moimi słowami zapisuje, według mojego rozumowania.
[ Dodano: 12.11.2012, 11:40 (po 5 minutach) ]
proces inaczej operacja, w działaniu taktycznym dla strategi. W tym przypadku sprzedaż istnieje jako cel strategiczny np. dla choinek, taktycznie czyli gdzie sprzedajemy (zorientowanie się na potrzeby rynku), proces operacyjny to sieć dostaw do sprzedaży(weryfikacja punktów i organizacja) i sama sprzedaż.
[ Dodano: 12.11.2012, 11:41 (po 6 minutach) ]
Strategia jest ogólnikiem działań taktycznych oraz działań operacyjnych w oparciu o taktykę realizacji strategii
Cel strategiczny ma na celu realizację efektów, poprzedzony celem taktycznym dla niego, a działań operacyjnych w taktyce dla celu strategicznego.