Forum Dragon Ball Nao

» Dragon Ball Sparking! Zero

Strony:   1, 2, 3, 4, 5, 6
Alkis Mężczyzna
Super Saiyanin 2
Super Saiyanin 2
Alkis
Wiek: 23
Dni na forum: 1.846
Plusy: 1
Posty: 824
Katz napisał(a):
Gram już dziś i jest mega! Wreszcie gra, na którą warto było czekać. Po prostu stary, dobry Budokai Tenkaichi, który został nawet poprawiony względem mechanik z 3, albowiem jak ktoś myślał, że te same mechaniki pykną tutaj, tj. ładowanie i spam kamehame, czy ultimatami to się srogo zdziwi . Gra polega na 70% walce w zwarciu i stosowania mechanik bloków i uników i łaczenia ich z ki, bo wtedy one sa najbardziej efektywniejsze, samo pyknięcie kamehame jak oponent siedzi na bloku jest jak pierdnięcie dla niego. Już nawet story mode, który ma 2 poziomy trudnosci - normalny i obniżony sprawił, że zatrzymałem się na walce z Vegetą-Oozaru, bo to nie jest ta sama małpa co przez nascie ostatnich gier, gdzie się stało wyżej i nawalało na dystans, aż zdechnie
https://www.youtube.com/watch?v=n6zfrv14bPA


Jest nawet encyklopedia, taka galeria, gdzie sa pokazane wszystkie psotacie tak jak w BT 3.
Potwierdzam

też dziś grałem
vegeta391 Mężczyzna
Super Saiyanin 4
Super Saiyanin 4
vegeta391
Wiek: 31
Dni na forum: 6.010
Plusy: 9
Posty: 2.213
Hidden napisał(a):
No i kto wymyślił, że walka Vegety z Baby Vegetą to dobry pomysł?
Jak dla mnie, pomysł kapitalny. Pasuje mi tam ten Baby po prostu.

Ładnie, że się wam podoba gierka


To jeszcze przyspamię Kageyamą:


MyAnimelist
Warto posłuchać:
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Hidden Mężczyzna
"Rōnin
Rōnin
Hidden
Wiek: 33
Dni na forum: 7.107
Plusy: 1
Posty: 1.229
Skąd: Kraków

To jeszcze przyspamię Kageyamą:


Obraz

Nie wiem o czym mówicie z walką z Vegetą Oozaru, ona dokładnie taka jest, stoisz wyżej i nawalasz blastami. Jeszcze hitbox jest taki kiepski, że Kuririnem czy Goku przytulałem sie do futerka, a jego lazery z gęby mnie omijały. Można było się ładować i zapakować mu Kienzana na paszczę.

Nigdy nie byłem wielkim fanem serii BT, co tu już wielokrotnie pisałem, dla mnie zawsze B3>>>BT3. Poza tym, ostatnie najlepsze "doświadczenie" growe z DB, peak anime experience czyli Kakarot potwornie mnie znudził i zarzuciłem grę w Android Sadze 2 lata temu i nie wróciłem.
A Zero? Z Zero jest inaczej. Byłem przeciwnikiem modedli postaci na materiałach i pierwszych filmach, ale się przekonałem albo zmienili jakieś szczegóły, które dotąd mi przeszkadzały. Jest oryginalna muzyka, a nowa również daje radę, co nie jest regułą. Jest fabuła what-if* czyli coś na co czekam od czasu Budokaia 3**. Walki są efektowne do tego stopnia, że po 2 godzinach grania w ciemności czułem się jakbym miał padaczkę. Niby niedobrze, ale TE EFEKTY. Może nie mogę ogonem łowić ryb ani upgrejdować moich skilii w wyścigach, ale ja tego nie potrzebuję. Na ten moment ta gra to zdecydowanie bardziej "pełne doznanie DB" niż osławiony Kakarot.

Jak włączyłem trening, a menu przeniosło na skalistą arenę z Gohanem, gdzie Piccolo oznajmia, że "wracamy do podstaw" w akompaniamencie "We gotta power (M1703)" to, nie będę ukrywał, poleciała męska łza.

* przynajmniej u Goku - zacząłem też Gohanem i--- SPOILER
do Buu Sagi jego jedyną odnogą było czy bić Spopovicza czy nie. Nic to póki co nie zmieniło. Nie da się np jedndak poważnie potraktować Cella, ratując przy tym Goku
** W Budokai 3 dało się DELIKATNIE zmienić historię, ale dopiero przy ponownym przechodzeniu story (ile godzin ja spędziłem w tamtej grze...). To było ledwie na zasadzie, że zamiast z Freezerem na Namek nagle wyczułeś Coolera i z nim się bijesz. . Ofc fabuły what-if są cześciej w DB, chociażby całkiem fajna była w Supersonic Warrior na GBA. FighterZ też miało całą nową historię, ale - kurczę - tak nie lubię gameplay'u FighterZ że nawet może i fajna historia, super cut-scenki i masa nawiązań, ale nie chciało mi się z walkami (czyli clu gry) męczyć.

Akira Toriyama 1955 - 2024
Obraz
Katz Mężczyzna
^Hatamoto
Hatamoto
[ Klan Tokugawa ]
Katz
Wiek: 34
Dni na forum: 6.159
Plusy: 27
Posty: 5.305
Skąd: Bydgoszcz Respekt: 99

Ideology evo:
Józef Stalin: "Cudów nie ma"
Donald Tusk: "Polska będzie gospodarczą potęgą"
Berlusconi: "Wygramy, bo nie jesteśmy fiutami".
Obraz
Alkis Mężczyzna
Super Saiyanin 2
Super Saiyanin 2
Alkis
Wiek: 23
Dni na forum: 1.846
Plusy: 1
Posty: 824
Sparking Zero przekroczyło rekord graczy na Steamie dla gry anime, w obecnym peaku w grę grało 122000 tysiące osób w tym samym czasie. Dla porównania to więcej niż w takich bijatykach bijatykach jak Street Fighter 6 (70 tysięcy graczy) i Tekken 8 (49 tysięcy osób graczy).


https://x.com/screentime/status/184453573239 ... 4AXyA&s=19
Katz Mężczyzna
^Hatamoto
Hatamoto
[ Klan Tokugawa ]
Katz
Wiek: 34
Dni na forum: 6.159
Plusy: 27
Posty: 5.305
Skąd: Bydgoszcz Respekt: 99
Grafika tej gry jest przepiękna, normalnie jakbym oglądał jakiś odcinek anime. Vegeta Oozaru ubity za 25 razem ;p, ale pojawił się nowy kłopot, bo po pokonaniu Saiyan i Freezy robiłem sobie What If i teraz mam walkę, że trzeba Goku udupić cały oddział Ginyu, a to ponoć nie koniec, bo podobna jakaś walka z Zamasu czy tam Blackiem jest jeszcze bardziej upierdliwa.

Mały minus co do zbierania smoczych kul. Liczyłem, że bedzie to takie przyjemnie jak w BT3, a tutaj dostajemy je jako nagrody od Zeno, za stroy mode i czasami wypadają, co powoduje niemiłosierne farmienie, na które są już metody, ale to mocno zalatuje Xeno, gdzie to też było upierdliwe. O tyle przy super kulach ma to sens, bo one sa wielkości planet, o tyle do zwykłego, albo Porungi mogło zostać po staremu, czyli niszczenie otoczenia i ich szukanie.

Brak czerwonego smoka i misji GT w fabule utwierdza mnie w przekonaniu, że GT mogło być planowane jko DLC, ale że ludzie wiele miesięcy marudzili to się ugięli i dołożyli tych parę postaci.

Ideology evo:
Józef Stalin: "Cudów nie ma"
Donald Tusk: "Polska będzie gospodarczą potęgą"
Berlusconi: "Wygramy, bo nie jesteśmy fiutami".
Obraz
JamnikLele
Wojownik
Wojownik

Dni na forum: 886
Posty: 31
Alkis Mężczyzna
Super Saiyanin 2
Super Saiyanin 2
Alkis
Wiek: 23
Dni na forum: 1.846
Plusy: 1
Posty: 824
https://www.facebook.com/share/p/yCB8tEBkUX1uH4ML/

W dniu premiery Dragon Ball Sparking! ZERO sprzedał się w liczbie 3 milionów egzemplarzy.

Dla porównania
Dragon Ball Xenoverse 1: 1,4 miliony w pierwszym miesiącu
Dragon Ball Xenoverse 2: 1,4 miliony w pierwszym tygodniu
Dragon Ball Fighterz: 2 miliony w pierwszym tygodniu
Dragon Ball Kakarot: 1,5 miliona w pierwszym tygodniu

Tak prezentuje się lista najlepiej sprzedających się gier anime:
1. Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm 4 (11,88 milionów),
2. Dragon Ball FighterZ (10 milionów),
3. Dragon Ball Xenoverse 2 (10 milionów),
4. Dragon Ball Z Kakarot (8 milionów).
Hidden Mężczyzna
"Rōnin
Rōnin
Hidden
Wiek: 33
Dni na forum: 7.107
Plusy: 1
Posty: 1.229
Skąd: Kraków
I tak oto moje marzenia o Budokai 4 prysły jak bańka mydlana. Nigdy takich liczb by nie wykręcił.

Akira Toriyama 1955 - 2024
Obraz
Alkis Mężczyzna
Super Saiyanin 2
Super Saiyanin 2
Alkis
Wiek: 23
Dni na forum: 1.846
Plusy: 1
Posty: 824
Burst limit lub Inifinity world to takie Budokaie 4
Alkis Mężczyzna
Super Saiyanin 2
Super Saiyanin 2
Alkis
Wiek: 23
Dni na forum: 1.846
Plusy: 1
Posty: 824
Alkis Mężczyzna
Super Saiyanin 2
Super Saiyanin 2
Alkis
Wiek: 23
Dni na forum: 1.846
Plusy: 1
Posty: 824
Do tych co grali

Jak oceniacie Dragon Ball Sparking Zero po wyjściu patcha?

Zmiany

- Rozszerzony dzielony na wszystkie areny
- Usprawniony menu wyboru postaci gdzie wprowadzono postacie i ich pod kategorię w postaci transformacji jak w BT3
- Typ kamery B który jest bardziej zbliżony do postaci
- Usprawniona rozgrywka i naprawa błędów związanych ze skillami
Hidden Mężczyzna
"Rōnin
Rōnin
Hidden
Wiek: 33
Dni na forum: 7.107
Plusy: 1
Posty: 1.229
Skąd: Kraków
A jak tam CPU po patchach, nadal schodzi w dół transformacjami w Versusie (jeżeli zaczęte z SSJ itp) albo nigdy nie robi transformacji/fuzji (jak zaczynać z bazy)? W necie zaprzeczające sobie opinie.

Akira Toriyama 1955 - 2024
Obraz
Alkis Mężczyzna
Super Saiyanin 2
Super Saiyanin 2
Alkis
Wiek: 23
Dni na forum: 1.846
Plusy: 1
Posty: 824
Hidden napisał(a):
A jak tam CPU po patchach, nadal schodzi w dół transformacjami w Versusie (jeżeli zaczęte z SSJ itp) albo nigdy nie robi transformacji/fuzji (jak zaczynać z bazy)? W necie zaprzeczające sobie opinie.
Nie już nie schodzi w transformacjami w dół i tak transformuje się z bazy

Dodano po minucie
Za 6 dni premiera DLC bohaterów sprawiedliwości a wraz z nim pracę nad nowym trybem gry gdzie trzeba się mierzyć z super silnymi przeciwnikami

https://x.com/dragonballgames/status/1880267 ... oKLWQ&s=19
AUTOR POSTA OTRZYMAŁ PLUSA
Wyświetl posty z ostatnich:
Strony:   1, 2, 3, 4, 5, 6

Forum DB Nao » » » Dragon Ball Sparking! Zero
Przejdź do:  
DB NaoForum DB NaoAninoteAnimePhrasesDr. Slump
Powered by phpBB
Copyright © 2001-2025 DB Nao
Facebook