Forum Dragon Ball Nao
» Szukaj » Znaleziono 144 wyników

Moja stronka- darmowe kanaly ventrilo/ ts 3 [ocena]

Gozdek

Odp.: 1
Wyś.: 1.382
Witam,

chciałbym poznac opinie na temat tej stronki. Kilka dni tem zostala otwarta strona www.freevent.pl. Aktualnie w ofercie są darmowe kanały Ventrilo oraz od jutro Team Speak 3. Jeśli serwer szybko się zapełni zostanie postawiony drugi, a później analogicznie trzeci itd... Na serwerze ustawiona jest najlepsza jakość dźwięku, czyli 44100Hz, 16 bit. Jeśli będzie taka potrzeba zostanie uruchomiony nowy serwer, ze słabszą jakością dźwięku. Aktualnie pingi mieszczą się w przedziale 50-60ms.
Wiec jesli jakas gildia/klan/kolko zainteresowan/cokolwiek bedzie chcialo miec wlasny kanal z niskim pingiem wystaczy wejsc zarejestrowac sie na forum lub stronie i zlozyc podanie. Podania sa rozpatrzane w przeciagu 12-15h. Kanały sa całkowice darmowe.

Pozdrawie i zapraszm

www.freevent.pl

Survivor: Światowe gwiazdy filmowe

Gozdek

Odp.: 327
Wyś.: 30.496
Al Pacino

Penelope Cruz

Survivor: Światowe gwiazdy filmowe

Gozdek

Odp.: 327
Wyś.: 30.496
Al Pacino
Cameron Diaz

Jeszcze jedno podforum z anime?

Gozdek

Odp.: 68
Wyś.: 19.043
Bleach

Czego teraz słuchasz?

Gozdek

Odp.: 15.525
Wyś.: 1.467.179
Toples-Hej Hej Dobry Dj

Yeeeea

Survivor: Kreskówki Disneya

Gozdek

Odp.: 360
Wyś.: 47.172
Miki

Survivor: Kreskówki Disneya

Gozdek

Odp.: 360
Wyś.: 47.172
Przygody Pluta nigdy nie lubiłem tej bajki:P

Survivor: Kreskówki Disneya

Gozdek

Odp.: 360
Wyś.: 47.172
Przygody Myszki Miki

[Domysły] Naruto Movie 4

Gozdek

Odp.: 14
Wyś.: 5.298
Film 4 jest pewnei powiazany z shippuudenaem wiec moim zdaniem trudno by bylo ,aby główny bohater zgina. Wiec ja mysle ze to nie Naruto umrze.

Problem z PS2

Gozdek

Odp.: 1
Wyś.: 869
Zepsul mi sie PS2 teraz czyta tylko plyty CD.
Nie wiecie ile moze kosztowac naprawa tej usterki??

Ten czy tamten?

Gozdek

Odp.: 1.885
Wyś.: 168.446
Sobota, bo w niedziele trzeba isc jeszcze do kościoła

majtki czy bokserki?

Ten czy tamten?

Gozdek

Odp.: 1.885
Wyś.: 168.446
Snajper, bo ma fajna broń


Zwykły komputer czy laptop?

Ulubiona seria

Gozdek

Odp.: 142
Wyś.: 28.738
Moim skromnym najlepsza jes seria Z. Jest tam duzo akcji ,walk, transformacji.

Liceum czy technikum

Gozdek

Odp.: 35
Wyś.: 8.972
Mam pytanie. Stoje teraz przed wyborem szkoły i zastanawiam sie nad liceum ogólnokształcącym profil matematyczno-fizyczny, a technikum budowlanym.

Chciałbym sie dowiedziec co mozna robic po technikum budowlanym, jaka nauke dalej podjąc, a co po liceum.

Survivor Naruto

Gozdek

Odp.: 264
Wyś.: 39.419
Rock Lee-zaa głupi strój i wuglad

Survivor Naruto

Gozdek

Odp.: 264
Wyś.: 39.419
Temari-bo głosowałem na nią wczesniej i mnie wkurzała na poczatku serii I bo była z piasku

Survivor Muminki

Gozdek

Odp.: 220
Wyś.: 25.500
Muminek-bo wszyscy tak mówią

Survivor Naruto

Gozdek

Odp.: 264
Wyś.: 39.419
Temari bo tak

Female or Shemale?

Gozdek

Odp.: 24
Wyś.: 11.925
11/16 uuuu troche słabo

Survivor Naruto

Gozdek

Odp.: 264
Wyś.: 39.419
Hyuuga Neji za głupi wyglad w Shippuudenie
Strony: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  
Przejdź do:  
DB NaoForum DB NaoAninoteAnime PhrasesDr. Slump
Powered by phpBB
Copyright © 2001-2018 DB Nao
Facebook