Forum Dragon Ball Nao
» Szukaj » Znaleziono 13 wyników

Dyskryminacja z powodu słuchania muzyki japońskiej

Yaw

Odp.: 24
Wyś.: 11.341
A co to ma do dyskryminacji?

Miss DB Nao

Yaw

Odp.: 15
Wyś.: 3.992
Zgłaszam userkę o nicku Parvatti

Jej foto
link usunięty

Cudna, nie?

Avensus: link usuwam. Jeżeli kandydatka będzie się chciała zgłosić zrobi to osobiście, jeżeli zaś nie będzie mogła i poprosi o to inną osobę w takim wypadku trzeba będzie poinformować o tym kogoś z Zarządu.

Dyskryminacja z powodu słuchania muzyki japońskiej

Yaw

Odp.: 24
Wyś.: 11.341
Mam problem. Moi koleezy zauwazyli, że słucham japońskiej muzyki. Konkretnie wtedy słuchałem openingów z Dragon Balla, Naruto i Bleacha. Teraz moi bracia i koledzy smieją się ze mnie, że się nie znam, że nie wiadomo [ ort! ] co słucham.
Co mam zrobić?

Czy staracie sie naśladować bohaterów DB?

Yaw

Odp.: 72
Wyś.: 15.932
Czy nie mieliście okazji naśladowac zachowania jakiegoś bohatera z Dragon Balla np. Songoku?
Ja sobie raz tak spróbowałem. Idąc do szkoły, uśmiechnąłem się i do wrogów/nie wrogów, mówiłem wszystkim dzień dobry itp. Ni eopłaciło się to dobrze bo po dzień dobry z 2x usłyszałem "a !?"

Próbowałem tez być jak Vegeta. Było w Vegecie duużo zabawy. Wszyscty mi realnie z drogi schodzili. Ale koledzy przestali się do mnie odzywac wiec wróiłem do siebie.

A wy?

Gdyby istaniały Smocze Kule?

Yaw

Odp.: 211
Wyś.: 47.187
Son Mati napisał(a):
Najpierw poprosił bym o utopijne życzenie: "Niech nad światem zapanuje miłość."
Ale czuję, że nawet Shenron, ani Porunga nie mają takiej mocy.
Jeśli nie to, wówczas: "Stwórz mi Hinatę Hyuuga jako moją dziewczynę"
Shenron może zwrócić życie, ale czy może je stworzyć?
Więc jak nie to: "Daj mi kasy jak lodu, PS3 i wywal w kosmos mojego starego"
To się już da załatwić
Z tą Hinatką też bym się pokusił
A więc tak:
1.Hinata za dziewczynę
2.Aby na moją komende wszystkie kryształowe kule przylatywały do mnie
3.Aby czas oczekiwania na odnowienie kul zmalał do jednego dnia.

Wtedy codziennie miałbym świerzego Shenlonga

Openingi i endingi

Yaw

Odp.: 26
Wyś.: 11.185
Wszystkie są zajebiste. W Naruto to Haruka Kanata, a w Shippuudenie to wszystkie!!!

[Postać] Hinata Hyuuga

Yaw

Odp.: 33
Wyś.: 16.050
kocham ją! Jest taka nieśmiała, słodziutka, biedna! Najgorsze jest to, że Naruto jej nie zauważa, Jakbym taką spotkał to bym się zabujał! W shippuudenie jest taka kobieca

Najładniejsze dziewczyny

Yaw

Odp.: 49
Wyś.: 17.487
Najładniejsza jest Hinata. Taka niewinna i słodziutka. A w shippuudenie jest taka kobieca! Kocham ją! W hentajch zawsze jest "brana" siłą

Byakugan czy Sharingan?

Yaw

Odp.: 33
Wyś.: 16.750
Ja tam lubię i to i to. podobała mi się ta scena kiedy kakashi użył 1st raz Mangekyo Sharingana. Ale byku jest też świetne

Stroje

Yaw

Odp.: 10
Wyś.: 4.610
Fajne są stroje Akatsuki oraz Nejiego w shippuudenie

Muzyka z Naruto

Yaw

Odp.: 33
Wyś.: 14.894
Uwielbiam muzyke! Jest taka japońska!! Bardzo pasuje do konohy i wszystkich ninja.

Czy dziewczyny lubią Dragon Balla?

Yaw

Odp.: 50
Wyś.: 20.929
Co sądzicie o dziewczynach lubiących Dragon balla? Ja akurat nie znam żadnej takiej, ale jakbym taką znalazł to nie odstąpiłbym jej na krok
Czy istnieja takie bóstwa? Nie sądze bo dziewczyna to już dużo, a żeby jeszcze lubiła DB to takiego ideału nie ma na świecie xD

Prześladowania

Yaw

Odp.: 60
Wyś.: 14.394
U nie nikt nie wie że lubie dragonballa. Jeden kumpel tylko wie. Za to nigdy nie widziałem dziewczyny która w tym gustuje. Jakbym taką znalazł to bym złapał i nie puścił
Przejdź do:  
DB NaoForum DB NaoAninoteAnime PhrasesDr. Slump
Powered by phpBB
Copyright © 2001-2019 DB Nao
Facebook