Forum Dragon Ball Nao

» Zabawne rozmowy przez GG

Strony: poprzednia  1, 2, 3, 4
Byczusia Kobieta
Kami
Kami
[ Klan Takeda ]
Byczusia
Wiek: 24
Dni na forum: 3.484
Plusy: 6
Posty: 4.669
Skąd: z świata snów i marzeń
Teraz ja dam
Krystian 15:35:37
Gdy nadejdą te piękne święta,
każdy o bliskich swoich pamięta.
Przesyłam gorące życzenia.
Niech gwiazdka pomyślności
co zabłyśnie znów o zmroku,
zaprowadzi Was do szczęścia
w nadchodzącym Nowym Roku.
Ja5 15:35:47
dziękuję i wszajemnie
Krystian 15:36:43
Oooo sie odezwała wreszcie:PP
Ja5 15:36:54
hehe
Krystian 15:37:23
Przemówiłaś ludzkim głosem hehe
Krystian 15:37:34
mogłaś o północy napisać<lol>
Ja5 15:37:36
a co ja ine człowiek?
Krystian 15:37:50
Nie no żarcik to:PP
Ja5 15:38:07
aha
Ja5 15:38:20
z tą północą to było niezłe
Krystian 15:38:22
I smacznego jajka:Pp
Krystian 15:38:28
xD
Ja5 15:38:35
trochę przed terminem
Ja5 15:38:41
tylko kilka miesięcy
Krystian 15:38:48
Ale na zapas hehe xD
Krystian 15:38:58
No tak zleci jak pare dni:PP
Ja5 15:39:52
<rotfl>
Krystian 15:40:15
No taa
Krystian 15:41:47
jak 5 sekund zleci
Ja5 15:41:57
poprawka: jak sekunda
Krystian 15:42:05
zaraz po Bożym Narodzeniu wielkanoc:PP
Ja5 15:42:20
a po wielkanocy moje urodzinki
Krystian 15:42:23
Może nawet i pół sekundy;D
Ja5 15:42:34
albo mili sekundy
Krystian 15:42:39
Hehe to wszystkiego naj naj xD<prezent>
Ja5 15:42:47
dzięki
Krystian 15:42:52
Nie otwieraj do urodzin<lol>
Ja5 15:43:08
nie otworzę, przysięgam
Krystian 15:43:21
Spoko i tak nie masz jak xD
Ja5 15:43:31
wiem przecież
Ja5 15:43:36
i miłych wakacji!
Krystian 15:44:10
Hehe spoko i miłych Świąt Bożego Narodzenia hehe
Krystian 15:44:18
już zaraz 2010 rok xD
Ja5 15:44:30
tylko 2 lata
Krystian 15:44:42
No tylko xD
Ja5 15:45:00
a niedługo 2012
Krystian 15:45:18
No i koniec świata<szok>
Krystian 15:45:30
<boisie>
Ja5 15:45:43
a skąd wiesz , że w 2012 będzie?
Krystian 15:46:12
Bo z badfań naukowych wynika tak
Ja5 15:46:40
a tam, bzdury oni gadają
Ja5 15:46:57
z badań naukopwych wynikało, też że on będzie w 2000
Krystian 15:47:01
Może być jakieś trzęsienie zemi tak mocne że zabic może i co wtedy koniec świata
Ja5 15:47:15
ale nie było
Krystian 15:47:25
No tak ale to tylko przesądy więc ja w to nie wierze:P
Ja5 15:47:35
ja też nie
Krystian 15:57:22
Jasne a kto tak?:pP
Ja5 15:57:36
znam takich
Krystian 15:57:57
O looool
Krystian 15:58:43
Idę papap;*
Ja5 15:58:56
papatki

[img][/img]
,,Nie możesz poświęcić życia za ukochaną osobę, musisz żyć ,by jej chronić"
,,W świecie ninja ci, co łamią zasady są śmieciami. Ale ci, co porzucają swoich przyjaciół są gorsi niż śmiecie"
Obraz
,,Bo jeśli głupotą jest obrona życia
Będę głupcem do ostatniego dnia"
Rinnegan
Demon
Demon
[ Klan Kutang ]
Rinnegan
Wiek: 28
Dni na forum: 4.206
Plusy: 2
Ostrzeżenia: 7
Posty: 3.214
Skąd: Włocławek
Trzęsienie Ziemi to może zabić , jak stoisz np. pod Mount Everestem i przewróci Ci się na głowę. Albo jak stoisz na pustkowiu , Ziemia się rozstąpi i zginiesz zanim spadniesz na ziemię - prawo armiihadesa - zapamiętaj.

A co do rozmowy , jakaś taka niezbt mrawa była ^ ^" Coś śmieśniejszego dawać tu, a nie takie smut
Soldier
Gekokujō
Gekokujō
Soldier
Wiek: 22
Dni na forum: 3.341
Ostrzeżenia: 5
Posty: 23
Skąd: Ścinawa
coś śmieszniejszego ja rozmowe z Elwirą ciągle mam w archiwum.
Rinnegan
Demon
Demon
[ Klan Kutang ]
Rinnegan
Wiek: 28
Dni na forum: 4.206
Plusy: 2
Ostrzeżenia: 7
Posty: 3.214
Skąd: Włocławek
Tylko, że ona wcale nie jest śmieszna, kto by się z tym nie zgodził, co ^ ^"? Mogłeś tochę się bardziej wysilić, Masełko, a może byłaby nieco ciekawsza.
Gangez Mężczyzna
Super Saiyanin 4
Super Saiyanin 4
[ Klan Tokugawa ]
Gangez
Wiek: 28
Dni na forum: 3.366
Plusy: 17
Posty: 2.896
Skąd: Szczecin
Staaaara(chyba 2 lata temu) rozmowa z kumplem, trochę wulgarna więc ukryję
józek 2 18:55:40
twoja stara jako kominiarz dorabia
józek 2 18:56:11
słyszałem,że z tatą śpisz
Ja1 18:56:21
a ty z psem
józek 2 18:56:23
bo samemu tak za sucho lekko
Ja1 18:56:23
smiley
józek 2 18:56:37
a śpicie z mamą czy sami?
Ja1 18:56:54
no * mamy tylko jedną koldre to co mamy robic
józek 2 18:57:13
a brat też wam pomaga?
józek 2 18:57:35
twój brat amatorskie porno kręci wam i na xnxx.com wrzuca
Ja1 18:57:44
nie działa
Ja1 18:57:48
już ta strona
józek 2 18:57:56
jakto
józek 2 18:57:58
*
Ja1 18:58:00
no nie
józek 2 18:58:02
dawno tam nie byłem
Ja1 18:58:06
byłem ostatnio i ni *
józek 2 18:58:08
ale zajebista była
Ja1 18:58:12
nom
józek 2 18:58:16
twoich starych widziałem nawet
Ja1 18:58:17
w !? zdjęć
józek 2 18:58:20
i Ciebie
Ja1 18:58:33
no a ja widziałem jak twoj pies * w dupe twoją starą
Ja1 18:58:41
ale
Ja1 18:58:47
to stare zdjęcie było
Ja1 18:58:52
bo z 1989 roku
józek 2 18:58:55
xD

Ja1 18:58:55
hahahahah
józek 2 18:59:03
xD
Ja1 18:59:06
o * nie moge ze śmiechu
Ja1 18:59:07
haahahah
Ja1 18:59:08
aaahhaa
Ja1 18:59:09
ahah
Ja1 18:59:09
ahah
Ja1 18:59:09
aaha
józek 2 18:59:15
xDDDDD
Ja1 18:59:22
to mi sie udało
Ja1 18:59:24
smileysmileysmiley
józek 2 18:59:31
bez kitusmiley
Ja1 18:59:55
*
Ja jeszcze dodam że my z kumplem to z rocznik 89 jesteśmy xD

PS. My to lubimy po sobie jechać xD

szczecin
Rinnegan
Demon
Demon
[ Klan Kutang ]
Rinnegan
Wiek: 28
Dni na forum: 4.206
Plusy: 2
Ostrzeżenia: 7
Posty: 3.214
Skąd: Włocławek
No to teraz wiadomo, kto tu tak głośno ujada na tym forum Ładne masz korzenie, a jaki to był piesek? Ratlerek ?
Gangez Mężczyzna
Super Saiyanin 4
Super Saiyanin 4
[ Klan Tokugawa ]
Gangez
Wiek: 28
Dni na forum: 3.366
Plusy: 17
Posty: 2.896
Skąd: Szczecin
Z tego co wiem to ojcem józka Jamnik

szczecin
Mateusz Mężczyzna
^Recenzent
Recenzent
[ Klan Tokugawa ]
Mateusz
Wiek: 22
Dni na forum: 3.629
Plusy: 10
Posty: 2.769
Skąd: Mielec
15680827 21:36:57
Ty?
Ja1 21:37:09
?
15680827 21:38:08
Jaki masz rozmiar stopy?
Ja1 21:38:26
?
15680827 21:39:12
bo mi buty w szkole zakosili odp

Obraz
Al Ed Upek Kobieta
"Deus Volt
Deus Volt
[ Klan Kutang ]
Al Ed Upek
Wiek: 28
Dni na forum: 3.920
Plusy: 10
Posty: 5.004
Skąd: Włocławek
Tata: Idź się obetnij w końcu.
Ja: Daj spokój, we wrześniu byłem u fryzjera.
Tata: Idź w końcu, obetnij się ładnie, takie szopy był modne w latach osiemdziesiątych. Dzisiaj inaczej się chłopaki obcinają.
Ja: To loczki są, a nie szopa i nie będę się obcinał jak te cioty.
Tata: Pewnie jeszcze ich nie myjesz i wszy ci się zalęgły.
Ja: Myję.
Tata: Ta, już to widzę.

Tata: A ty co robisz? Pewnie w gierki w grasz.
Ja: Akurat nie. Na necie wiszę.
Tata: Ten internet was kiedyś wykończy.

Obraz
Nigdy nie będę w 100 % szczęśliwy, bo spirytus ma 96 %.- mój kolega Marcin.
-Nadia, gdzie moje gacie?
-Nie wiem, pewnie do muzeum wzięli.
Jestem Polakiem – więc mam obowiązki polskie: są one tym większe i tym silniej się do nich poczuwam, im wyższy przedstawiam typ człowieka - Roman Dmowski
Panie Bolesławie, witamy w domu. Witamy całą ekipę czarnuchów z łańcuchami.
Gdzie jest ta Irlandia, no gdzie? Ja wam powiem gdzie. Za Wielką Brytanią.
Nie oznacza to jednak, że byłem świniakiem pokroju Kwaśniewskiego, czy innego Komorowskiego, aż tak nisko nie upadłem. Chłopu trzeba dawać albo się nie dziwić. Chłopak wyczaił ją na skupie żywca. W sezonie tzw "świńskiej górki". Na imie jej było Teresa, Teresa z domu Bąk. Gonar wziął 2k kredytu na suple. xD
Shounen
*SōheiMenos 「僧兵メノス」
SōheiMenos 「僧兵メノス」
Shounen
Wiek: 29
Dni na forum: 4.816
Plusy: 64
Posty: 11.295
Skąd: Gdańsk
Ja (1-01-2007 22:44)
yo, prowadzisz jeszcze swoja strone, czy o co chodzi??
Admin db-tenshin.prv.pl (1-01-2007 23:03)
niebawem wroci;)

-> www.db-tenshin.prv.pl


Jedna z pierwszych rozmów po zainstalowaniu GG, z czasów, gdy ludzi szukało się przez katalog. Śmieszna czy nie, naturalna xD

2945809 (22-07-2004 14:43) siemka
Ja (22-07-2004 14:44) siemka
2945809 (22-07-2004 14:44) pogadash
Ja (22-07-2004 14:45) ok
2945809 (22-07-2004 14:46) z jakiej jestes dzielnicy.;
Ja (22-07-2004 14:46) z chełma
2945809 (22-07-2004 14:46) yhy
2945809 (22-07-2004 14:46) ja z siedlec
Ja (22-07-2004 14:46) aha
2945809 (22-07-2004 14:47) znasz moze Dominike P****
Ja (22-07-2004 14:47) nie...
Ja (22-07-2004 14:47) a kto to?
2945809 (22-07-2004 14:47) szkoda
2945809 (22-07-2004 14:47) moja kumpela
Ja (22-07-2004 14:48) aha
2945809 (22-07-2004 14:48) mash dziewczyne?
Ja (22-07-2004 14:49) nie
2945809 (22-07-2004 14:49) yhy
Ja (22-07-2004 14:49) yhy
Ja (22-07-2004 14:49) ile masz lat?
2945809 (22-07-2004 14:49) 15
Ja (22-07-2004 14:50) ja 16
2945809 (22-07-2004 14:50) fajnie
2945809 (22-07-2004 14:50) jak wyglądash
Ja (22-07-2004 14:50) jak człowiek
2945809 (22-07-2004 14:50) a opishesh sie
Ja (22-07-2004 14:51) nie lubię
2945809 (22-07-2004 14:51) a mash fotke
Ja (22-07-2004 14:51) nie
2945809 (22-07-2004 14:51) shkoda
Ja (22-07-2004 14:51) a ty masz?
2945809 (22-07-2004 14:51) nie
Ja (22-07-2004 14:52) aha
2945809 (22-07-2004 14:52) :P
2945809 (22-07-2004 14:55) palish?
Ja (22-07-2004 14:55) nie
2945809 (22-07-2004 14:56) a pijeshg?
Ja (22-07-2004 14:56) chyba że wodę
2945809 (22-07-2004 14:56) yhy
Ja (22-07-2004 14:56) aha
2945809 (22-07-2004 14:57) a ja jedno i drugie:)
2945809 (22-07-2004 14:57) :P
Ja (22-07-2004 14:57) aha
2945809 (22-07-2004 14:57) mash jakies zwierze
Ja (22-07-2004 14:58) tak
Ja (22-07-2004 14:58) dwa koty
2945809 (22-07-2004 14:58) fajnie lubie koty'
2945809 (22-07-2004 14:58) ja mam 2 psy
Ja (22-07-2004 14:58) aha

Regulamin Forum | Anime Phrases - cytaty z anime i mang | TG+YT
Mateusz Mężczyzna
^Recenzent
Recenzent
[ Klan Tokugawa ]
Mateusz
Wiek: 22
Dni na forum: 3.629
Plusy: 10
Posty: 2.769
Skąd: Mielec
14:51:38 11984656: Elo
14:51:43 Mati: cześć
14:51:49 11984656: Marlena
14:51:59 Mati: z dołu xd ?
14:52:05 11984656: co ? xd
14:52:18 Mati: czy Marlena - sąsiadka z dołu xd
14:52:28 11984656:
14:52:49 Mati: no to mów od razu, bo się bałem że ktoś mnie napastuje <hahaha>
14:52:58 Mati: co tam?
14:52:59 11984656: hahah
14:53:02 11984656: nudy . xd
14:53:08 11984656: a tam ?
14:53:38 Mati: a spoko, dobry mam dziś humor, pogoda ładna, chodź na sanki ;p
14:53:46 11984656: haha.
14:55:27 Mati: Ty się smiejesz a ja serio mówię ;p
14:55:39 Marlena Mazur: haha, nie chce mi sie
14:55:48 Mati: leń ;p
14:55:54 Marlena Mazur: pff xd
15:18:50 Marlena Mazur: ; *
15:19:05 Mati: a to za co ;D ?
15:19:22 Marlena Mazur: A nw, a co nie mogę Ci dawać ; * ? ; <
15:19:39 Mati: pewnie, że możesz xd
15:19:50 Marlena Mazur: no więc ; ***
15:19:51 Marlena Mazur: xd
15:20:07 Mati:
15:20:16 Marlena Mazur:
15:20:44 Mati: a Ty zmienilas chyba numer gg?
15:20:59 Marlena Mazur: Nie, czemu?
15:21:43 Mati: bo mam tu Twoj jakis, ale inny
15:21:56 Marlena Mazur: Jaki ?
15:22:05 Marlena Mazur: Nie zmieniałam nr .
15:22:08 Mati: 4720052
15:22:13 Marlena Mazur: to nie mój
15:22:27 Mati: nie mialas nigdy tego numeru? xd
15:22:32 Marlena Mazur:
15:22:40 Mati: bo jak nie, to możliwe ze sie nie znamy nawet xD
15:22:59 Mati: wiesz z kim piszesz? ;p
15:23:16 Marlena Mazur: Hmm z Człowiekiem ?
15:23:56 Mati: no tak, a dokładniej
15:24:07 Marlena Mazur: Mateusz masz na imię xd
15:24:21 Marlena Mazur: Inaczej, a Ty wiesz z kim piszesz ? xd
15:24:33 Mati: ja myślałem, ze z Marleną z dołu xd
15:24:38 Mati: Marleną Mazur
15:24:43 Marlena Mazur: Hahahahahahaahh
15:24:52 Marlena Mazur: To ja Marlena, z czattuu. -.-
15:24:58 Marlena Mazur: z Pogaduchy .
15:25:25 Mati: a cos kojarze, ale kiedy my gadalismy ?
15:25:39 Marlena Mazur: jakieś 15 - 20 min temu ?
15:26:07 Mati: no to nie, może jakiś moj kumpel Cie wkrecil xD
15:26:30 Mati: ja ostatno gadalem przez to 3 miechy temu
15:27:02 Marlena Mazur: haha

Obraz
Focus Mężczyzna
"GMF
GMF
[ Klan Asakura ]
Focus
Wiek: 30
Dni na forum: 4.498
Plusy: 41
Posty: 2.966
Skąd: Szczecin
Shounen napisał(a):
Ja (1-01-2007 22:44)
yo, prowadzisz jeszcze swoja strone, czy o co chodzi??
Admin db-tenshin.prv.pl (1-01-2007 23:03)
niebawem wroci;)

-> www.db-tenshin.prv.pl


Jedna z pierwszych rozmów po zainstalowaniu GG, z czasów, gdy ludzi szukało się przez katalog. Śmieszna czy nie, naturalna xD

2945809 (22-07-2004 14:43) siemka
Ja (22-07-2004 14:44) siemka
2945809 (22-07-2004 14:44) pogadash
Ja (22-07-2004 14:45) ok
2945809 (22-07-2004 14:46) z jakiej jestes dzielnicy.;
Ja (22-07-2004 14:46) z chełma
2945809 (22-07-2004 14:46) yhy
2945809 (22-07-2004 14:46) ja z siedlec
Ja (22-07-2004 14:46) aha
2945809 (22-07-2004 14:47) znasz moze Dominike P****
Ja (22-07-2004 14:47) nie...
Ja (22-07-2004 14:47) a kto to?
2945809 (22-07-2004 14:47) szkoda
2945809 (22-07-2004 14:47) moja kumpela
Ja (22-07-2004 14:4 aha
2945809 (22-07-2004 14:4 mash dziewczyne?
Ja (22-07-2004 14:49) nie
2945809 (22-07-2004 14:49) yhy
Ja (22-07-2004 14:49) yhy
Ja (22-07-2004 14:49) ile masz lat?
2945809 (22-07-2004 14:49) 15
Ja (22-07-2004 14:50) ja 16
2945809 (22-07-2004 14:50) fajnie
2945809 (22-07-2004 14:50) jak wyglądash
Ja (22-07-2004 14:50) jak człowiek
2945809 (22-07-2004 14:50) a opishesh sie
Ja (22-07-2004 14:51) nie lubię
2945809 (22-07-2004 14:51) a mash fotke
Ja (22-07-2004 14:51) nie
2945809 (22-07-2004 14:51) shkoda
Ja (22-07-2004 14:51) a ty masz?
2945809 (22-07-2004 14:51) nie
Ja (22-07-2004 14:52) aha
2945809 (22-07-2004 14:52)
2945809 (22-07-2004 14:55) palish?
Ja (22-07-2004 14:55) nie
2945809 (22-07-2004 14:56) a pijeshg?
Ja (22-07-2004 14:56) chyba że wodę
2945809 (22-07-2004 14:56) yhy
Ja (22-07-2004 14:56) aha
2945809 (22-07-2004 14:57) a ja jedno i drugie:)
2945809 (22-07-2004 14:57)
Ja (22-07-2004 14:57) aha
2945809 (22-07-2004 14:57) mash jakies zwierze
Ja (22-07-2004 14:5 tak
Ja (22-07-2004 14:5 dwa koty
2945809 (22-07-2004 14:5 fajnie lubie koty'
2945809 (22-07-2004 14:5 ja mam 2 psy
Ja (22-07-2004 14:5 aha
Już wtedy miałeś dobrą bajerę na podryw Armando.

Regulamin Forum | Cytaty z mang i anime

Obraz
Al Ed Upek Kobieta
"Deus Volt
Deus Volt
[ Klan Kutang ]
Al Ed Upek
Wiek: 28
Dni na forum: 3.920
Plusy: 10
Posty: 5.004
Skąd: Włocławek
A byś widział jak podrywał natashkę.

Obraz
Nigdy nie będę w 100 % szczęśliwy, bo spirytus ma 96 %.- mój kolega Marcin.
-Nadia, gdzie moje gacie?
-Nie wiem, pewnie do muzeum wzięli.
Jestem Polakiem – więc mam obowiązki polskie: są one tym większe i tym silniej się do nich poczuwam, im wyższy przedstawiam typ człowieka - Roman Dmowski
Panie Bolesławie, witamy w domu. Witamy całą ekipę czarnuchów z łańcuchami.
Gdzie jest ta Irlandia, no gdzie? Ja wam powiem gdzie. Za Wielką Brytanią.
Nie oznacza to jednak, że byłem świniakiem pokroju Kwaśniewskiego, czy innego Komorowskiego, aż tak nisko nie upadłem. Chłopu trzeba dawać albo się nie dziwić. Chłopak wyczaił ją na skupie żywca. W sezonie tzw "świńskiej górki". Na imie jej było Teresa, Teresa z domu Bąk. Gonar wziął 2k kredytu na suple. xD
Focus Mężczyzna
"GMF
GMF
[ Klan Asakura ]
Focus
Wiek: 30
Dni na forum: 4.498
Plusy: 41
Posty: 2.966
Skąd: Szczecin
Widziałem jak podrywał Adę, lovelas jeden

Regulamin Forum | Cytaty z mang i anime

Obraz
Wyświetl posty z ostatnich:
Strony: poprzednia  1, 2, 3, 4

Forum DB Nao » Różne » Rozrywka, Hobby » Humor » Zabawne rozmowy przez GG
Przejdź do:  
Dragon BallForum DB NaoAnime GakureAnime PhrasesDr. Slump
Powered by phpBB
Copyright © 2001-2017 DB Nao
Facebook