Forum Dragon Ball Nao

» Witam, tu Stokrot :)

Stokrot Kobieta
Wojownik
Wojownik
Stokrot
Wiek: 41
Dni na forum: 5.550
Posty: 44
Skąd: Łódź
Jako że jestem tu nowa, wypadałoby się pokrótce przedstawić. Zasadniczo nie bardzo umiem (i lubię) pisać o sobie, postaram się jednak ująć tutaj kilka podstawowych kwestii .

Mam lat jeszcze 26, na świat przyszłam 28 kwietnia 1982 roku (i jestem zodiakalnym Bykiem). Od dnia narodzin nieprzerwanie mieszkam w Łodzi, mieście powszechnie uznawanym za brzydkie i nieciekawe, a w mojej opinii przede wszystkim zaniedbanym. Z wykształcenia jestem filologiem polskim, a od dwóch lat pracuję jako nauczycielka. Jestem (tak podejrzewam) straszliwą indywidualistką: nie znoszę, gdy ktoś próbuje narzucić mi własne zdanie, gust czy poglądy; nie dam się „nawrócić” na drogę, którą ktoś uważa za jedynie słuszną, jeśli mi ona nie odpowiada. Nie lubię obłudy, hipokryzji i oportunizmu. Chamstwa takoż; podobnie jak bezzasadnej (lub przesadzonej) zjadliwej krytyki.

Jestem typem raczej samotniczym, który raczej spędzi spokojny wieczór w czterech ścianach niż da się wyciągnąć na miasto; jeśli już zaś weźmie udział w imprezie, to tylko w gronie zaufanych znajomych. Znajomości też nie nawiązuję zbyt łatwo: na ogół albo od pierwszej chwili nadaję z kimś na tych samych falach, albo nie dogaduję się zupełnie. Nie jestem zbyt ufna, a jeśli ktoś raz wbije mi nóż w plecy, to na odzyskanie zaufania nie ma najmniejszych szans.