Forum Dragon Ball Nao

» Starcraft 2

Strony: 1, 2  
Shiro Mężczyzna
"The Human Typhoon
The Human Typhoon
[ Klan Asakura ]
Shiro
Wiek: 35
Dni na forum: 7.210
Plusy: 4
Posty: 2.219
Skąd: Białystok
I co wy na to?
Kolejna renowacja ekstra klasyku gier RTS, co mnie bardzo cieszy swoją drogą. Śmiem powiedzieć, że to będzie "zajebista" gra, o ile dobrze wiem, raczej schematu jednostki/budynki/rasy za bardzo nie zmienią, zapewne znajdą się jakieś nowe jednostki, ale rasy pozostaną bez zmian, co wywarło na mnie zachwyt, bo po co zmieniać jak coś jest dobre?
Ze swej strony chciałbym jeszcze dodać, że bardzo jaram się na tą grę i nie mogę doczekać się kiedy wyjdzie ona oficjalnie na rynek sprzedaży, chyba kupię sobie ją, o ile nie będę miał wydatków. Zważywszy na to, że "Blizzard" to bardzo dobra firma produkująca gry na PC, solidnie tworzy gry, z myślą o graczu.

Co wy sądzicie? Czekacie na tą grę, czy może tak z przymrużeniem oka na to patrzycie?

I jeszcze jedno, o to oficjalna strona SC2 www.starcraft2.com

Sometimes baby
We make mistakes
Dark and hazy
Prices we pay
Avensus Mężczyzna
"Indestructible
Indestructible
[ Klan Asakura ]
Avensus
Wiek: 33
Dni na forum: 6.787
Plusy: 9
Posty: 1.687
Skąd: Gdańsk
Widziałem dzisiaj filmik z gry w wersji beta. Co myślę? Jest naprawdę genialny! Przecudna grafika, muzyki nie było słychać niestety, ale po sukcesie dźwiękowym poprzedniej części Star Crafta spodziewam się także wspaniałych melodii potworów ; > Grywalność z pewnością będzie znakomita. Na walkę patrzyłem z rozdziawionymi ustami. Po prostu miodzio!

Więcej na temat gry powiem po tym kiedy oczywiście w nią zagram, ale już teraz mogę orzec, że będzie to wspaniały twór Blizzarda (z resztą jak każda ich gra [no może oprócz WoW'a, moim zdaniem...]).

Jak na razie [ ort! ], moja ocena gry, to: 10/10

When music is the weapon, the sickness is the cure
'Love' is making a shot to the knees of a target 120 kilometers away using an Aratech sniper rifle with a tri-light scope
[i43.tinypic.com/33ojrxj.gif]
Endzik Mężczyzna
Super Saiyanin 4
Super Saiyanin 4
[ Klan Kutang ]
Endzik
Dni na forum: 6.161
Plusy: 25
Posty: 2.091
Epic shit.
Fabuła podobała mi się bardziej niż w jedynce, Raynora też polubiłem, choć w pierwszej części go nie trawiłem. Koniec skopany patosem i sztampą, ale i tak plusów więcej niż minusów. Grafika fajna, muzyka też, ale mimo potwora gra i tak nie wyciągała stałych 60 fps. Gdybym nie był noobem, to bym kupił, żeby po bnecie zagrać, ale będę ciągle !? dostawał.
Gilgamesh Mężczyzna
Nameczanin
Nameczanin
Gilgamesh
Wiek: 36
Dni na forum: 5.953
Posty: 77
Skąd: Z odchłani
Ja gram.
Plusy gry.
+Ciekawa i rozbudowana kampania terranów, 25misji + 5 misji protosów.
+Podoba mi się system AI w grze. łatwy jest łatwy ^^, normal jest w miare łatwy, trudny jest ciut trudniejszy, a na brutalu, AI naprawdę dobrze gra.
+Ładne ikonki postaci.
+Cały system ligowy i Achivments jest dobrze zrobiony.
Minusy.
-Prosto z mostu mówię, gra jest niedopracowana i nie jest warta 200zł
-Battle.net w zasadzie jest beznadziejnie zrobiony. Brak czatu, ciągłe bugi z achivments, random lags, spikes, deley w ladderku.
-To jest z jednej strony smutne, z drugiej typowe... Ale... Terranie mają mało fajnych jednostek w ladder. Z tego co czytałem, wszystkie jednostki terran z kampanii wejdą do gier ligowych dopiero po ostatnim oficjalnym dodatku. A ma być jak na razie [ ort! ] 2 oficjalne dodatki, które głównie mają się koncentrować na kampanii i dodać nowe jednostki dla zerg i protos.
-czym są

na razie [ ort! ] jest dosyć słaby balans ras, na moje oko. Ale jestem pewien, że blizzard będzie balansował skutecznie grę.

Podsumowując.
Gra jest dobra ale niedopracowana. 12 lat czekania, na kontynuację nie jestem zachwycony. Ale jestem realistą i wiem, że Blizzard to naprawi. Mam nadzieje, że dodatki wyjdą do końca tego roku.

7/10

PS. jak ktoś gra Ligowo niech da znać mi na pm.
Endzik Mężczyzna
Super Saiyanin 4
Super Saiyanin 4
[ Klan Kutang ]
Endzik
Dni na forum: 6.161
Plusy: 25
Posty: 2.091
Wyjdą w ciągu dwóch lat, nie w tym. I prawdopodobnie nie dodatki, a stand - alony.
Brak firebatów i goliathów w multi Obraz
W końcu trzeba zarobić 600 zł na trylogii jednej grzeObraz




Activision Obraz
Gilgamesh Mężczyzna
Nameczanin
Nameczanin
Gilgamesh
Wiek: 36
Dni na forum: 5.953
Posty: 77
Skąd: Z odchłani
Sądzę, że z dwoma latami to przesadziłeś bo w 2012, chcą Diablo 3 wydać. Więc wszelkiego rodzaju ekspansje dla sc2, mijałby się z powołaniem.
Ale cholera wie co im przyjdzie do głowy. Osobiście mam nadzieję, że to nie będą oddzielne gry. Bo to space waist.
Endzik Mężczyzna
Super Saiyanin 4
Super Saiyanin 4
[ Klan Kutang ]
Endzik
Dni na forum: 6.161
Plusy: 25
Posty: 2.091
http://www.cinemablend.com/games/StarCraft-II-Heart-Of-The-Swarm-Coming-Eighteen-Months-After-Wings-Of-Liberty-24175.html
Jedyne co znalazłem na szybko na ten temat.
I w sumie dodatki jak Broodwar byłyby dla nich bardziej opłacalne, bo trzeba by kupić wszystkie 3 części. *Jejku!* Obraz
Gdyby Activision prowadziło user-friendly marketing, to puściliby je w tym roku. Tyle tylko, że oni prowadzą marketing pocket-friendly, co widać po WoWie. Zresztą, jak będzie kosztować 120 zł, to sam kupię.
Z innej beczki: też uważasz, że Tossi są przepakowani w stosunku do innych?
Gilgamesh Mężczyzna
Nameczanin
Nameczanin
Gilgamesh
Wiek: 36
Dni na forum: 5.953
Posty: 77
Skąd: Z odchłani
tossi? co to. Sorry, ja jeszcze nie ogarniam skrótów do sc2.
Endzik Mężczyzna
Super Saiyanin 4
Super Saiyanin 4
[ Klan Kutang ]
Endzik
Dni na forum: 6.161
Plusy: 25
Posty: 2.091
Gilgamesh Mężczyzna
Nameczanin
Nameczanin
Gilgamesh
Wiek: 36
Dni na forum: 5.953
Posty: 77
Skąd: Z odchłani
hm... Ogółem już napisałem wyżej, że brakuje jeszcze balansu. Generalnie to protos jak zrashuje flotę to jest gg. Zeloci są w porównaniu do pierwszej części nerf. Wiesz poza gwałcicielem zwanym void ray, Protosi są w miarę balans. Wiesz dobry zergrush zabija protosa w o 4 min gry. A dobry terran się wybroni długo, robiąc armię marine lub viking.
Endzik Mężczyzna
Super Saiyanin 4
Super Saiyanin 4
[ Klan Kutang ]
Endzik
Dni na forum: 6.161
Plusy: 25
Posty: 2.091
Zakładam, że grają gracze na podobnym poziomie, wtedy, z tego co widziałem, P > Z >T. I myślę, że Zealot z SC2 > SC1, natomiast Dragoon > Stalker ;p Widziałem na przykład mecz, nawet mam repa na dysku, między Tossem a Zergiem, gdzie gracze byli tak ogarnięci, że:
- z jednej strony zerg 4 hydrami zaatakował Collosusa
- z drugiej strony toss wpadł 3 DT do main expa zerga, gdzie stały crawlery i oczywiście overlordy/seery, i królowa
W takim wypadku może decydować przypadek czy co tam.
IMO najbardziej w multi poszkodowany jest Terran, któremu brak dobrej jednostki air-ground. Brakuje goliathów, mam nadzieję, że później dojdą.
Lees Mężczyzna
Saiyanin
Saiyanin
Lees
Wiek: 31
Dni na forum: 5.959
Plusy: 1
Posty: 219
To prawda, że w piratach czają się jakieś groźne wirusy?

http://www.anime-planet.com/users/Lees
Endzik Mężczyzna
Super Saiyanin 4
Super Saiyanin 4
[ Klan Kutang ]
Endzik
Dni na forum: 6.161
Plusy: 25
Posty: 2.091
Nie, korporacyjna propaganda. To znaczy, wstawka od grupy sama w sobie jest 100% czysta, ale źródło z którego ściągasz, może dorzucić jakiś syf. Choć wiążę się to z repackiem, przemontowaniem iso i jeszcze kilkoma gównami, więc raczej mało prawdopodobne. Dla pewności zawsze pozostaje sprawdzenie .md5

[ Dodano: 07.08.2010, 22:21 (po 4 minutach) ]
Oczywiście przy antywirusie masz 50% szansy, że powie że to wirus, ale takie ryzyko istnieje przy każdym piracie, lecz nie zawsze występuje.
Endzik Mężczyzna
Super Saiyanin 4
Super Saiyanin 4
[ Klan Kutang ]
Endzik
Dni na forum: 6.161
Plusy: 25
Posty: 2.091
Kupiłem, gram teraz mecze pozycjonujące Protossem. Na razie rozegrałem 2, przeciwko tossom, 2:0 dla mnie
Jak ktoś chce zebrać *lanie* od Chyżwara, to możemy się ugadać ;p
Szarak Mężczyzna
"Nadworny Irytujący Słownik Ortograficzny
Nadworny Irytujący Słownik Ortograficzny
[ Klan Takeda ]
Szarak
Dni na forum: 6.817
Posty: 1.214
Skąd: 4chan.org, Ostrzeżeń: Więcej niż Ty, kochany użytkowniku.
IMO najbardziej w multi poszkodowany jest Terran, któremu brak dobrej jednostki air-ground. Brakuje goliathów, mam nadzieję, że później dojdą.
Banshee są dobre, o ile się ich rozsądnie używa. Poza tym, Terranie mają najsilniejszą ground-ground armię (3M, tanks), so...

Co do OP Tosska - w top 10 jest dwóch tossków, dwóch zergów i sześciu Terran. Sam osobiście jestem Terratardem, więc niespecjalnie mi to przeszkadza, but, oh, well.

Me likey SC2.

Zdravim!

Cthulhu fhtagn!
la mayyitan ma qadirun yatabaqa sarmadi
That is not dead which can eternal lie.
Nie jest umarłym ten który spoczywa wiekami,
fa itha yaji ash-shuthath al-mautu gad yantahi
And with strange aeons even death may die
nawet śmierć może umrzeć wraz z dziwnymi eonami.

I kto powiedział, że jesteśmy poważni?
Q'ccaon'naeaeccer
Full Power SSJ
Full Power SSJ
[ Klan Takeda ]
Q'ccaon'naeaeccer
Wiek: 25
Dni na forum: 6.442
Plusy: 1
Ostrzeżenia: 2
Posty: 668
Skąd: się biorą prześliczni Azjaci? Kocham kuchnię japońską!
Szarak napisał(a):
Poza tym, Terranie mają najsilniejszą ground-ground armię (3M, tanks), so...
THOR IS HERE!

Nie rozumiem, dlaczego tak narzekacie na rzekomo niezbalansowane void raye. Gram od dnia premiery – głównie 2v2, wbrew pozorom całkiem sensowny tryb – z przerwami na spotkania tudzież konwenty i jeszcze nigdy nie zostałem nimi pokonany. Droga to zabawka i inwestycja w nią często kończy się tragicznie, jeżeli przeciwnik ma względnie dobry zwiad. Zmasowane raye są bardzo łatwe do pokonania hydrami czy vikingami, które przerabiają je na tortillę bez większych problemów i kosztują dwa razy mniej. Z kolei Protoss może pójść w robotics i / lub fast expand – dwa smutne raye raczej nie obronią bazy przed gromadą stalkerów, immortali i kolosów.

Jak mawiał Jerzy Kulej: "nie ma bokserów odpornych na ciosy, są tylko źle trafieni". Protoss ma na początku gry poważne problemy z map control, tylko warp gate'y i proxy go ratują. Trzeba umieć to wykorzystać, a nie pozwalać przeciwnikowi się rozbudować i narzekać, że któraś rasa jest przegięta. Według mnie balans w SC2 jest może nie idealny, ale bardzo dobry i będę tej tezy bronił.

Pozdrawiam serdecznie.
Q.

At thy twilight, old thoughts return, in great waves of nostalgia.
Endzik Mężczyzna
Super Saiyanin 4
Super Saiyanin 4
[ Klan Kutang ]
Endzik
Dni na forum: 6.161
Plusy: 25
Posty: 2.091
Ta, pograłem trochę i zmieniłem zdanie co do Rayów. Sam gram tylko Tossem i nigdy ich nie użyłem jako znaczącej siły, wolę juz Phoenixy. Oglądanie powtórek topowych graczy może być mylące.

Szarak napisał(a):
cytat:
IMO najbardziej w multi poszkodowany jest Terran, któremu brak dobrej jednostki air-ground. Brakuje goliathów, mam nadzieję, że później dojdą.


Banshee są dobre, o ile się ich rozsądnie używa. Poza tym, Terranie mają najsilniejszą ground-ground armię (3M, tanks), so...
Tu małe nieporozumienie - chodziło mi o jednostkę mogącą atakować jednostki naziemne i powietrzne. Czyli u terran są tylko marines i thory. Choć 'tylko marines' z medivacami rozbili mi raz balla ze wszystkiego czym dysponuje toss, więc nie są najgorsi ;D
Q'ccaon'naeaeccer
Full Power SSJ
Full Power SSJ
[ Klan Takeda ]
Q'ccaon'naeaeccer
Wiek: 25
Dni na forum: 6.442
Plusy: 1
Ostrzeżenia: 2
Posty: 668
Skąd: się biorą prześliczni Azjaci? Kocham kuchnię japońską!
Pabaiga napisał(a):
Oglądanie powtórek topowych graczy może być mylące.
Może oglądamy inne powtórki, niemniej IIRC najlepsi gracze wykorzystują void raye głównie do wczesnego harassu (vide White-Ra), stwarzania zagrożenia (=> kontrolowania mapy) i wspierania głównej armii. Owszem, jeżeli osiągną masę krytyczną są bardzo niebezpieczne, lecz tylko słaby lub nieuważny gracz na to pozwoli.

Pabaiga napisał(a):
Tu małe nieporozumienie - chodziło mi o jednostkę mogącą atakować jednostki naziemne i powietrzne. Czyli u terran są tylko marines i thory.
Nieporozumienie nieporozumieniem, ale nie bardzo rozumiem, do czego pijesz. Oto lista jednostek mogących atakować przeciwników na ziemi i w powietrzu (w nawiasach jednostki specjalne, nienadające się do zmasowanych ataków albo atakujące za pomocą zdolności specjalnych):

Protoss: archon, carrier, stalker, void ray (high templar, phoenix, sentry, mothership)
Terran: battlecruiser, marine, thor, viking (ghost, raven)
Zerg: hydralisk, mutalisk (infestor, queen)

Najbiedniejszy niewątpliwie jest Zerg, który może mieć spore problemy z odparciem wczesnych ataków lotnictwa. Kluczową rolę jak zwykle odgrywa zwiad. Najlepiej wypada Protoss; Terran natomiast jest w niezłej sytuacji dzięki tanim i przydatnym na każdym etapie gry marines.

Lista nie pokazuje faktu, że połowa z wymienionych jednostek jest wąsko wyspecjalizowana. Thor jest bezużyteczny w starciu z opancerzonymi przeciwnikami, viking i void ray – z lekkimi, archon to de facto tylko tank, mutaliski służą do stwarzania zagrożenia i kontrolowania pola bitwy itd.

Multiplayer – zwłaszcza w SC2 – to nie kampania SC, w której można było zrobić 200/200 dragoonów i udawać, że jest się fajnym. Każda jednostka jest w czymś dobra i ma swoje przeznaczenie. Analogicznie ma się sprawa z buildami. Balans nie jest idealny, lecz problemy są dość subtelne.


Pozdrawiam serdecznie.
Q.

At thy twilight, old thoughts return, in great waves of nostalgia.
Endzik Mężczyzna
Super Saiyanin 4
Super Saiyanin 4
[ Klan Kutang ]
Endzik
Dni na forum: 6.161
Plusy: 25
Posty: 2.091
Zapomniałem o BC. A Vikingi pominąłem ze względu na konieczność lądowania i wznoszenia się, co według mnie jest dość niewygodne.
Powtórki są mylące, bo to, co tam wydaje się proste, jest trudne do zaimplementowania we własnej grze.
Wyświetl posty z ostatnich:
Strony: 1, 2  

Forum DB Nao » » » Starcraft 2
Przejdź do:  
DB NaoForum DB NaoAninoteAnimePhrasesDr. Slump
Powered by phpBB
Copyright © 2001-2024 DB Nao
Facebook