Forum Dragon Ball Nao

» paznokcie :( help :(

mysza94 Kobieta
Ziemianin
Ziemianin

Dni na forum: 5.557
Posty: 2
Heej mam duzo problem bo mam bardzo brzydkie paznokcie, gdyz nie potrafie przestac ich ogryzac:( wiem że to bardzo brzydkie:( juz duzo razy probowałam sie oduczyc ale to nic nie daje [tzw. brak silnej woli z leksza] i teraz mam isc z chłopakiem na impree i bardzo mi głupi:( chce sobie zrobic tipsy tyllko nie wiem czy na tych moich `paznokciach` bd sie trzymac ( co mam zrobic:( ?
konto usunięte
Super Saiyanin 4
Super Saiyanin 4


Nie znam się na tipsach, ale żeby nie obgryzać, to posmaruj sobie jakimś kremem albo oliwą, ja kiedyś miałem jak byłem mały ten problem.
Uważaj tylko, nie kupuj tipsów w kiosku za kilka/kilkanaście złotych, moja koleżanka kiedyś tak zrobiła i potem nie mogła ich zdjąć, całą noc trzymała w rozpuszczalniku czy czymś takim i zeszło ale miała kilka miesięcy rany... Więc nie radzę...
mysza94 Kobieta
Ziemianin
Ziemianin

Dni na forum: 5.557
Posty: 2
no wiem. Chce własnie zrobić sobie gdzies w jakimś zakładzie. tylko nie wiem czy własnie da sie ?
Focus Mężczyzna
"GMF
GMF
[ Klan Asakura ]
Focus
Wiek: 36
Dni na forum: 6.816
Plusy: 41
Posty: 2.966
Skąd: Szczecin
Powinnaś iść do mamy/taty/drugiego taty i się spytać co masz zrobić. Ostatecznie możesz iść do kosmetyczki/psychologa - w zależności czy dolegają Ci paznokcie, czy główka by się takimi rzeczami przejmować. Pozdrawiam

Regulamin Forum | Cytaty z mang i anime

Obraz
Mateusz Mężczyzna
^Recenzent
Recenzent
[ Klan Tokugawa ]
Mateusz
Wiek: 29
Dni na forum: 5.947
Plusy: 10
Posty: 2.892
Skąd: Mielec
Focus, przecież to dziewczyna
Moja siostra miała odwrotny problem, Kathlar. Zakupiła jakieś w kiosku i ja przyszła na imprezę to po 10min już dwóch nie miała, więc musiała wszystkie zdjąć.
Myszko proponuj, żebyś zrobiła zdjęcie tych paznokci. Wtedy będziemy mogli lepiej ocenić

Obraz
Kiper Mężczyzna
Full Power SSJ
Full Power SSJ
[ Klan Kaeshi ]

Wiek: 29
Dni na forum: 5.576
Plusy: 10
Posty: 618