Forum Dragon Ball Nao

» Z Archiwum DBJ

Strony: 1, 2, 3, 4, 5  
Scyller Mężczyzna
"Rōnin
Rōnin
Scyller
Wiek: 34
Dni na forum: 7.027
Posty: 482
Skąd: Kraków
tutaj beda rozpatrywane zjawiska niewyjasnione w db. np. jak bylo powiedziane w db ze na swieta wieże nie mozna wyleciec zadnym samolotem to dlaczego bulma w dbz tam normalnie sobie przylatywala? Jak myslicie?

Kiedy jestem z nim, czuje sie bezpiecznie, wiem, ze nic mi nie grozi, nikt mnie nie moze skrzywdzic. Z nim moge robic to co umiem najlepiej. Kiedy cos jest nie tak, wiem, ze moge temu zaradzic i znowu bedzie tak jak dawniej. Jego obecnosc sprawia, iz czuje sie w pelni dowartosciowany. Nie, nie jestem gejem. Ja po prostu kocham swoj komputer
eMate Mężczyzna
"Rōnin
Rōnin
[ Klan Asakura ]
eMate
Wiek: 32
Dni na forum: 6.993
Posty: 1.327
Skąd: Wałbrzych
Największym według mnie jest to, że Trunks i Goten urodizli się bez ogonów
Scyller Mężczyzna
"Rōnin
Rōnin
Scyller
Wiek: 34
Dni na forum: 7.027
Posty: 482
Skąd: Kraków
o jestes, normalnie zagadka stulecia trza ja podac do "nie dowiary" po prostu urodzili sie. Niektorzy ludzie sie rodza w czepu niektorzy nie.

Kiedy jestem z nim, czuje sie bezpiecznie, wiem, ze nic mi nie grozi, nikt mnie nie moze skrzywdzic. Z nim moge robic to co umiem najlepiej. Kiedy cos jest nie tak, wiem, ze moge temu zaradzic i znowu bedzie tak jak dawniej. Jego obecnosc sprawia, iz czuje sie w pelni dowartosciowany. Nie, nie jestem gejem. Ja po prostu kocham swoj komputer
eMate Mężczyzna
"Rōnin
Rōnin
[ Klan Asakura ]
eMate
Wiek: 32
Dni na forum: 6.993
Posty: 1.327
Skąd: Wałbrzych
Loooooooool, a pojmij to, że Gohan urodził się z ogonem, a już Trunsk i Goten nie, dziwne to jest, przecież płynie w nich tyle samo Saiyaniskiej krwi co w Gohanie
Shounen
*SōheiMenos 「僧兵メノス」
SōheiMenos 「僧兵メノス」
Shounen
Wiek: 35
Dni na forum: 7.102
Plusy: 72
Posty: 15.205
Skąd: ふざけた時代
Tak naprawde to nie wiadomo, czy Goten i Trunks urodzili sie bez ogonow... Przeciez ich rodzice mogli im je po prostu uciac przy narodzinach...

Regulamin Forum | AnimePhrases ~ anime & manga quotes | MAL | Twitter · YT
eMate Mężczyzna
"Rōnin
Rōnin
[ Klan Asakura ]
eMate
Wiek: 32
Dni na forum: 6.993
Posty: 1.327
Skąd: Wałbrzych
Ale przecież Trunks był po raz pierwszy pokazany jak miał chyba roczek (nie paemitma dokladnie) i nie mial ogonu
Shounen
*SōheiMenos 「僧兵メノス」
SōheiMenos 「僧兵メノス」
Shounen
Wiek: 35
Dni na forum: 7.102
Plusy: 72
Posty: 15.205
Skąd: ふざけた時代
No to mowie, ze obcieli mu byc moze przy narodzinach...

Regulamin Forum | AnimePhrases ~ anime & manga quotes | MAL | Twitter · YT
eMate Mężczyzna
"Rōnin
Rōnin
[ Klan Asakura ]
eMate
Wiek: 32
Dni na forum: 6.993
Posty: 1.327
Skąd: Wałbrzych
Niech wam będzie, ale raczej Vegeta by an to nie pozwolił, chciałby mieć prawdziwego syna Saiyana
Scyller Mężczyzna
"Rōnin
Rōnin
Scyller
Wiek: 34
Dni na forum: 7.027
Posty: 482
Skąd: Kraków
Po co? Vegeta wie czym to grozi, ze maly trunks moze sie przemienic w czasie pelni ksiezyca w Oozaru dlatego im poucinali ogonki.
Mnie dziwi inna sprawa. Jak w db gt samochody juz nie mialy kol tylko jezdzily podtrzymywane powietrzem. To w specjalnym oscinku db gt z goku jr w czasach ktore sa oddalone o 100 lat od czasu zabicia ostatniego smoka. Jak goku jr idzie droga to przejezdza kolo niego ciezarowka z tradysyjnymi kolami, jak to sie stalo?

Kiedy jestem z nim, czuje sie bezpiecznie, wiem, ze nic mi nie grozi, nikt mnie nie moze skrzywdzic. Z nim moge robic to co umiem najlepiej. Kiedy cos jest nie tak, wiem, ze moge temu zaradzic i znowu bedzie tak jak dawniej. Jego obecnosc sprawia, iz czuje sie w pelni dowartosciowany. Nie, nie jestem gejem. Ja po prostu kocham swoj komputer
Majin_Vegeta Mężczyzna
"Rōnin
Rōnin
Majin_Vegeta
Wiek: 67
Dni na forum: 7.009
Posty: 501
eeeeeeeeeeee mi sie wydawało ze trunks i bra nie mieli ogonów, Goten miał

END
Scyller Mężczyzna
"Rōnin
Rōnin
Scyller
Wiek: 34
Dni na forum: 7.027
Posty: 482
Skąd: Kraków
no mnie tak samo zastanawia czy ze akira nic o tym nie wspomnial, moze zapomnial moze chcial zeby to bylo zagadka a poze po prostu chcial zebysmy tak pomysleli jak teraz myslimy, czyli: ucieli im przyp porodzie; trunks, bra i goten nie mieli ogonów

Kiedy jestem z nim, czuje sie bezpiecznie, wiem, ze nic mi nie grozi, nikt mnie nie moze skrzywdzic. Z nim moge robic to co umiem najlepiej. Kiedy cos jest nie tak, wiem, ze moge temu zaradzic i znowu bedzie tak jak dawniej. Jego obecnosc sprawia, iz czuje sie w pelni dowartosciowany. Nie, nie jestem gejem. Ja po prostu kocham swoj komputer
Kamzo Mężczyzna
"Shinobi
Shinobi
[ Klan Takeda ]
Kamzo
Wiek: 37
Dni na forum: 7.017
Plusy: 15
Posty: 1.602
Skąd: Biskupiec
Jak dla mnie Gohan miał w sobie po prostu [ ort! ] więcej Saiyańskiej krwi co było nawet widać w walce. Był zdecydowanie lepszy od tych wieśniaków.

Obraz
"You can almost say music is beyond all race, color of skin and religion. There are so many problems in the world, but music is truly beyond... It is fantastic."
SUGIZO
Megane Kobieta
"Rōnin
Rōnin

Wiek: 36
Dni na forum: 6.993
Posty: 518
Ej ej bez takich mi tu. Jakie wiesniaki? Jakie piec zlotych (XD)? To ze sie urodzili bez ogonkow i mieli przez to mniejdsza moc to nie ich wina przeciez. To juz zalezalo od matki natury, tacy byli i juz.
Scyller Mężczyzna
"Rōnin
Rōnin
Scyller
Wiek: 34
Dni na forum: 7.027
Posty: 482
Skąd: Kraków
a jak myslicie co bylo ze swieta wieza ? blad w sztuce?

Kiedy jestem z nim, czuje sie bezpiecznie, wiem, ze nic mi nie grozi, nikt mnie nie moze skrzywdzic. Z nim moge robic to co umiem najlepiej. Kiedy cos jest nie tak, wiem, ze moge temu zaradzic i znowu bedzie tak jak dawniej. Jego obecnosc sprawia, iz czuje sie w pelni dowartosciowany. Nie, nie jestem gejem. Ja po prostu kocham swoj komputer
Majin_Vegeta Mężczyzna
"Rōnin
Rōnin
Majin_Vegeta
Wiek: 67
Dni na forum: 7.009
Posty: 501
to nie byl blad w sztuce, to była po prostu [ ort! ] taka sciema zeby nikt nie szedł na łatwizne, o ile sie nie myle to najwieksi wojownicy tam probowali wejsc i w tym byla rzecz ze jak wejda to maja trening od razu [ ort! ], a jak wleca? to gofno im to da

END
Scyller Mężczyzna
"Rōnin
Rōnin
Scyller
Wiek: 34
Dni na forum: 7.027
Posty: 482
Skąd: Kraków
tez tak mysle, samo wyjscie na wieze jest treningiem, ze juz nie wspomne o Karinie. Z reszta zejsc tez jakos trzeba.
Z co myslicie o "podrozy" Bardocka w kosmos? Ja mysle ze tutaj to rzeczywiscie cos bylo nie tak, saiyajinowie nie moga oddychac w przestrzeni kosmicznej tak jak changelingowie.

Kiedy jestem z nim, czuje sie bezpiecznie, wiem, ze nic mi nie grozi, nikt mnie nie moze skrzywdzic. Z nim moge robic to co umiem najlepiej. Kiedy cos jest nie tak, wiem, ze moge temu zaradzic i znowu bedzie tak jak dawniej. Jego obecnosc sprawia, iz czuje sie w pelni dowartosciowany. Nie, nie jestem gejem. Ja po prostu kocham swoj komputer
eMate Mężczyzna
"Rōnin
Rōnin
[ Klan Asakura ]
eMate
Wiek: 32
Dni na forum: 6.993
Posty: 1.327
Skąd: Wałbrzych
No, to było torchę dziwne A Akira raz przesadił poniewaz, Frezzer Level 2 mial okolo 1 mln mocy co nie ? To jakim cudem, Gohan, ktory mial zalediwe 30 000 (chyba) mogl tak sie zeslozic i bic Frezzera jak mnu się podobało przez jaksi czas ?? To był na maxa przesadzone
Scyller Mężczyzna
"Rōnin
Rōnin
Scyller
Wiek: 34
Dni na forum: 7.027
Posty: 482
Skąd: Kraków
moc saiyanow moze skoczyc bardzo wysoko, najlepszym przykladem tego jest przemiana w ssj. Tyle ze gohan nie mogl sie przemienic w ssj bo mial za maly poziom mocy(gotem mial wiekszy).
PS: Frezza mial 700,000. Wykaz mocy jest na DB V

Kiedy jestem z nim, czuje sie bezpiecznie, wiem, ze nic mi nie grozi, nikt mnie nie moze skrzywdzic. Z nim moge robic to co umiem najlepiej. Kiedy cos jest nie tak, wiem, ze moge temu zaradzic i znowu bedzie tak jak dawniej. Jego obecnosc sprawia, iz czuje sie w pelni dowartosciowany. Nie, nie jestem gejem. Ja po prostu kocham swoj komputer
eMate Mężczyzna
"Rōnin
Rōnin
[ Klan Asakura ]
eMate
Wiek: 32
Dni na forum: 6.993
Posty: 1.327
Skąd: Wałbrzych
No tak, ale nie przwesadzajmy ludzie... Tylko że Goku jak się zamieniał w SSj, miał bardzo wysoką moc, więc przyszło mu to łatwiej
Kamzo Mężczyzna
"Shinobi
Shinobi
[ Klan Takeda ]
Kamzo
Wiek: 37
Dni na forum: 7.017
Plusy: 15
Posty: 1.602
Skąd: Biskupiec
Ehhh, panowie, na każdym kroku udowadniacie swoją niedokładną wiedze o DB...

Pierwsza sprawa: Gohan się wkurzył, a kiedy się denerwował to pokazywał prawdziwą siłe... Myślałem, że to jest BARDZO oczywiste

Druga sprawa: Freezer level 2 miał poziom mocy 1,000,000 BP - potwierdzone w mandze bo sam to powiedział. Wszelkiego rodzaju zestawienia mocy takie jak na db victory i innych stronkach można rozbić o kant dupy...
Wyświetl posty z ostatnich:
Strony: 1, 2, 3, 4, 5  

Forum DB Nao » » » Z Archiwum DBJ
Przejdź do:  
DB NaoForum DB NaoAninoteAnimePhrasesDr. Slump
Powered by phpBB
Copyright © 2001-2024 DB Nao
Facebook