Studiuję Informatykę na Politechnice Gdańskiej, na którą bez problemu się dostałem, bo miałem z matmy rozszerzonej na maturze, nie chwaląc się, 98 procent (trywialna była), do której uczyłem się w LO nr 1 w Gdańsku. Od wczoraj/dzisiaj mam konto na naszej-klasie.
Kocham Japonię.
Lubię węgorza i łososia.
Nie palę tytoniu ani niczego z nim spokrewnionego, alkohol piję okazyjnie, czyli rzadko.
Co do muzyki, to słucham ostatnio najwięcej japońskich wykonawców wszelkiej maści (Joe Hisaishi od klasycznej i soundtracków m.in. do filmów Kitano i anime Miyazakiego, X Japan głównie power metal, Keiichi Suzuki od OSTa Zatoichi, skromny gotycki Amadeus, ska Dallax, które było niedawno w Polsce, Akira Ifukube od OSTów Godzilli, Keiko Matsui jazz/new age, post-rockowe Mono i World's End Girlfriend, Ghost niezły rock progresywny, Hide, Hyde, Gackta i dużo tego.
A tak w ogóle, to najbardziej lubię gotycką Lacrimosę i rock progresywny (polskie Riverside, Satellite, zagraniczne Pink Floyd oczywiście, The Mars Volta, Popol Vuh, i masę innych).
Poza tym, zapraszam na mój profil na last.fm.
Filmów lubię wiele, klasyków, starych, nowych, ale nie ma sensu wymieniać, wspomnę tylko, że ostatnio oglądam japońską Godzillę

Aha, pasjonuję się też Muminkami.
Książek aktualnie nie czytam wiele. A jeśli czytam to ostatnie twory Lian Hearn luźno nawiązujące do Japonii, i świetne książki Harukiego Murakamiego. A poza tym lubię dzieła Dostojewskiego, Kafki, "Dziady", "Chłopów", "Lalkę", Goethego, ogólnie m.in. te z epoki romantyzmu.
Na początku początków miałem najzwyczajniejszego w świecie nicka Gotenks i jak widać, dalej się
w nim obracam, chociaż poza Nao jestem znany bardziej jako SMG - G od Gotenks, S od Sohei, M od Majin, chyba nie trzeba tłumaczyć, a czemu akurat tak, to dlatego, bo w różnych miejscach różnych nicków używałem, i musiałem to jakoś scalić, wyszło co wyszło, mi się podoba.