Forum Dragon Ball Nao

» [Asakura] franqey

Strony: 1, 2  
franqey Mężczyzna
Super Saiyanin 4
Super Saiyanin 4
[ Klan Asakura ]
franqey
Wiek: 37
Dni na forum: 6.680
Plusy: 3
Ostrzeżenia: 3
Posty: 2.643
Skąd: Danzig
imię: Franek
wiek: we wrześniu 22
miasto: Gdańsk
wykształcenie [ ort! ]: na razie średnie . Obecnie studiuję filozofię na UG
pierwszy rok 2 semest. Wcześniej studiowałem jeszcze teologię i dziennikarstwo , ale ani razu do tej pory nie przeszedłem 1 semestru.

Zainteresowania:
Film , książka , filozofia , muzyka ( rock , niewiele metalu , pieśni różnych bardów niekoniecznie związanych z szeroko pojątym rockiem , blues , kilka zespołów hip-hopowych ,klasyczna itp. ) , upijanie się w trupa i nie w trupa, teologia , sztuka , krytyka psychologii , socjologia , polityka , semiotyka , dialektyka , manipulacja , boks , piłka nożna , siatkówka etc.

Początki na forum:
Na forum wszedłem po pijaku , z założeniem dostania bana w pierwszy tydzień. Plan jak widać nie wypalił. Założyłem temat o bluzganiu na forum , który spotkał się ze sporym zainteresowaniem i jeszcze większą krytyką. Następnie wkurzałem wszystkich w około . Po jakimś czasie przekonałem do siebie parę osób , które nawet czasami przyznawały mi rację. Z tego powodu zrezygnowałem z forum na kilka miesięcy. Po jakimś czasie wróciłem i tak raczej zostało.

Ciekawsze wydarzenia:
Nie było tego wiele , i nie były tak spektakularne jak np. znalezienie miłości itp. Ale do rzeczy:
- rejestracja na forum
- temat o bluzgach i zamknięcie go
- pierwsze zniknięcie z forum
- powrót
- dyskusje w hyde parku z Daim , Q ,Szarakiem , Throughtem , Focusem , i paroma innymi
- wymiana gg z Focusem i Daim , oraz parę interesujących rozmów
- wygrana w survie 2
- Powstanie klanów
- wyjazd na pół roku do Kazachstanu , gdzie nie miałem dostępu do neta
- powrót do kraju i na forum

O sobie: