Forum Dragon Ball Nao

» Siłownia i kreatyna

Strony: 1, 2  
Len Mężczyzna
Full Power SSJ
Full Power SSJ
Len
Wiek: 32
Dni na forum: 6.160
Plusy: 1
Ostrzeżenia: 3
Posty: 557
Skąd: Olsztynka
Cze wam.
Co myślicie o siłowni, sam mam w domu siłownię dość często ćwiczę już od pół roku, efekty są, ale też i biorę Kreatyne. Ale nie jest szkodliwa dla zdrowia, nie uważam tego za nic złego. Wręcz przeciwnie, to mi pomaga osiągnąć wymarzone efekty no i piękną rzeźbę ciała.
Więc nie chciałem zakładać oddzielnego tematu więc napiszcie co myślicie o Siłowni i używkach np: Kreatyna, białko , CLA, itp...
Danevert Mężczyzna
Full Power SSJ
Full Power SSJ
[ Klan Asakura ]
Danevert
Wiek: 33
Dni na forum: 6.089
Plusy: 4
Ostrzeżenia: 1
Posty: 673
Skąd: Koszalin
Do siłowni nic nie mam, ćwiczenie bez żadnych wydziwień (zwiększanie ciężaru sztangi itp, aby pokazać jaki to ja jestem silny) jest wskazane. Oczywiście wszystko z rozsądkiem i umiarem.
Gorzej jest z używkami, które przedstawiłeś. Nie doświadczyłem ich działania na własnej skórze, ale miałem znajomego, który brał min. kreatynę, białko w proszku, karbo, HMB...Otóż efekty brania przyszły dość szybko, facetowi w krótkim czasie zwiększyła się masa mięśni oraz jego wyniki w pływaniu były coraz lepsze. Następnego lata wyjechał na stałe do Szkocji. Podobno bił tam rekordy Glasgow w stylu grzbietowym, ogólnie miał liczne sukcesy. Po 3 latach przyjechał do Polski zupełnie odmieniony. Mówił, że skończył z pływaniem, bo jego kondycja uległa osłabieniu i nie widzi już sensu w uprawianiu tej dyscypliny. Nie wiem, czy to zasługa tych używek, ale myślę, że to wielce prawdopodobne.
Tak więc pozytywne efekty ich działania mogą być tylko chwilowe, w dodatku dla mnie to jest strata kasy, są to też substancje sztuczne, trudne przyswajane przez organizm, więc odradzałbym ich stosowanie (wolę białko i węglowodane w naturalnej postaci). Tyle ode mnie.

Jeśli nas zranicie, nie będziemy krwawić
Jeśli będziecie nas łaskotać, nie będziemy się śmiać