(z "Horoskopu na każdy dzień")
Urodziłam się w Gdyni 19 lipca 1979 przed godziną 19. Jestem dzieckiem lata i wakacji, i jak mój zodiakalny opiekun, Księżyc, potrzebuję Słońca, którego blaskiem mogłabym promieniować.
Jestem dyplomowanym lekarzem, w trakcie specjalizacji psychiatrycznej. Od roku 2006 mieszkam i pracuję w Kuopio, uniwersyteckim mieście środkowo-wschodniej Finlandii. Czuję się tu bardzo dobrze, a to z powodu powszechnej życzliwości cechującej ludzi Północy.
W mojej osobowości wyraźnie rysują się cechy narcystyczne. Kocham siebie - nie narzucam jednak swojej osoby innym ludziom. Jestem osobą inteligentną i świadomą własnej wartości, przez co można mnie uznać za egoistkę. Jestem niezależną indywidualistką, która zawsze ucieka od wszelkich mód, a ceni własny styl w dowolnej dziedzinie życia. Posiadam mocno zarysowany charakter i wydaje mi się, że niektórzy wyrażaliby się o mnie w samych tylko superlatywach, podczas gdy inni nie znaleźli by na mnie dobrego słowa. Potrafię być bezkompromisowa i stanowcza, a także szczera. Potrafię także zupełnie oddać się osobie, z którą jestem w związku. Mój charakter sprawia, że nie nadaję się do związków - a smutne zakończenie to coś, co naprawdę boli, toteż nauczyłam się niejako unikać bliższych więzi, choć nie zawsze się to udaje.
Jestem osobą introspektywną, a więc posiadam doskonały wgląd w swoje wnętrze i zdolność jego analizy. Czego tak naprawdę nie lubię u innych ludzi, to przypisywania mi nieistniejących cech, ocenianie mnie przez własne pryzmaty i wpisywanie we własne schematy - innymi słowy nic nie denerwuje mnie bardziej, niż kiedy komuś wydaje się, że zna mnie lepiej niż ja sama. Doceniam zaś, jeśli pozwala mi się być tym, kim jestem.