Inne

Dragon Ball

INNE
-
GRY -- LEGEND OF SUPER SAIYA-JIN
Instrukcje

Najpierw zły i niebezpieczny Saiya-jin Raditz zabrał Son-Gohana i odleciał. Powiedział do brata, Son-Goku, że jeżeli nie zabije do jutra 100 ludzi, ten zabije jego syna. Potem wróg odleciał. Piccolo i Son-Goku postanowili odbić małego. Na początku jest się na wyspie Kame sennina. Należy wejść do Kame House. Tam wziąć od Kame sennina 40 monet, od Bulmy Dragon Radar, a od Kuririna Umigame. Potem trzeba unieść się i polecieć do góry i w lewo. Po drodze możesz spotkać Kyukonman lub Kaiwareman. Najlepiej pokonaj wszystkich, ale nie musisz. Po prawie każdej walce dostaniesz jakąś przydatną rzecz. Po chwili powinieneś znaleźć się nad lądem, obok dwóch domków. W jednym będzie Bulma, u której możesz odpocząć, dzięki czemu dostaniesz HP i KI, które straciłeś w pojedynkach. W drugim domku nie będzie nic ważnego, tylko jakiś wieśniak. Potem należy polecieć znowu do góry i bardziej w lewo. Tam, obok wielkich skał znajdują się dwa domki i jeden pałac Uranai Baby. W jednym domku będzie wieśniak, a w drugim Bulma, jak poprzednio. U Uranai Baby możesz sprzedać rzeczy, które już zdobyłeś i kupić nowe. Najlepiej weź kilka Ulongów, Puara i Bulmy lub Kame senninów. Potem powalcz trochę z przeciwnikami, których napotkasz. Kiedy osiągniesz już LV2, a w kartach będziesz miał chociaż jedną kartę magiczną, poleć w prawo. Tam zobaczysz jeden domek. Kiedy do niego wejdziesz, zobaczysz Mister Popo. Niestety jest on więziony przez czterech Kyukonmanów. Musisz z nimi walczyć i ich pokonać. Jednym wojownikiem wybierz kartę magiczna i najlepszą technikę walki. Z niewielkim trudem powinieneś wygrać. Mister Popo podziękuje Ci i dostaniesz wtedy Son-Gohana, który potem się bardzo przyda. Jeżeli jesteś ranny, ulecz się u Bulmy. Na górze lądu znajduje się domek, gdzie jest Yamucha. Możesz u niego trochę potrenować. Dostaniesz w ten sposób pieniądze i będziesz silniejszy. Kiedy już będziesz gotów poleć trochę do góry i w prawo od pałacu Uranai Baby. Tam zobaczysz przejście do jaskini. Wejdź do niego. Idź ciągle w lewo. Zaglądaj do wszystkich dziur w ścianach, gdyż tam mogą być jakieś rzeczy. Otwieraj także wszystkie paczki, zobaczysz jakie. Po jakimś czasie spotkasz Raditza. By go pokonać używaj najlepiej ataków energetycznych. Kiedy wróg przegra, okaże się, że była to jedynie słaba kopia prawdziwego przeciwnika. Więc idź dalej aż wyjdziesz z jaskini, znajdziesz się po drugiej stronie skał. Nie możesz teraz wrócić szybko do Bulmy, więc użyj rzeczy, które dodają HP, czyli Bulmy albo Kame sennina. Jeżeli będziesz się ociągał Raditz sam do Ciebie przyjdzie, jeśli nie, to ty idź do niego. Musisz go pokonać. Teraz użyj Son-Gohana, którego dostałeś po uwolnieniu Mister Popo. Zaatakuj Raditza kartami z najlepszą defensywą. Podczas tego pojedynku do akcji wkroczy mały Son-Gohan i wyskoczy na Raditza. Dzięki temu Raditz stanie się o wiele słabszy. Teraz wybierz z Menu listy pierwszą opcję. Son-Goku postanowi złapać Raditza i go unieruchomić, a Piccolo niech zabije ich obu. Potem zaatakuj Raditza. Kiedy Son-Goku unieruchomi już przeciwnika, Piccolo musi wybrać kartę magiczną i wykorzystać technikę walki Makankosappo. Wtedy obaj przeciwnicy zginą. Zanim Raditz zginął zapowiedział, że w drodze na Ziemię są dwaj inni Saiya-jinowie, znacznie od niego silniejsi. Po walce Piccolo postanowił trenować Son-Gohana i razem z nim odleciał. Przedtem powiedział Bulmie i innym, by zebrali Smocze Kule i ożywili Son-Goku. Kuririn, Yamucha, Tenshinhan i Chaoz trenują w Rajskim Pałacu. Son-Gohanem trzeba teraz pokonać Piccolo, by zakończyć w ten sposób trening. Jeżeli się przegra, należy iść w dół, do małego jeziorka, które uzdrawia. Po pokonaniu Piccolo, jest koniec treningu. Tymczasem w Zaświatach, Son-Goku leci na Planetę Kaio, by tam trenować pod okiem North Kaio-Samy. Po chwili jest się już na miejscu. Najpierw trzeba porozmawiać z Kaio i zacząć trening. Używając 10 kart należy pokonać siłę grawitacji Planety, która wynosi 10 G. Bez problemu da się to zrobić i przechodzi się na wyższy LV. Potem do treningu można użyć już tylko 6 kart, a jeszcze później zaledwie 3. Jeżeli straci się HP, trzeba wejść do domku North Kaio-Samy, tam odpocząć i odzyskać siły. Potem będzie trzeba pokonać mistrza Kaio. Jest on bardzo słaby i jeżeli ma się dobrą kartę magiczną, można wygrać już po pierwszym ataku. Kiedy już się to zrobi, Shen-Ron wskrzesza Son-Goku. Niestety tymczasem Saiya-jinowie już wylądowali.

W tym momencie jest się Piccolo i Son-Gohanem. Trzeba nimi odszukać Kuririna, Yamuchę, Tenshinhana i Chaoza, by wspólnie stanąć przeciwko wrogowi. Jeśli będziesz miał jakieś obrażenia, możesz podleczyć się w domkach, w których jest Bulma. Powinieneś także zajrzeć do wszystkich innych domków na wyspie. Dostaniesz dzięki temu różne rzeczy. Kiedy to skończysz, powalcz trochę ze słabymi przeciwnikami, których spotkasz, co jakiś czas. Pamiętaj, by na prawdziwych wrogów zostawić najlepsze karty. Jeśli nie chcesz szukać przeciwników, możesz potrenować w domku u Yamuchy. Za każdą wygraną dostaniesz trochę pieniędzy. Gdy już osiągniesz wyższe LV, zajrzyj do pałacu Uranai Baby. Sprzedaj jej niepotrzebne rzeczy i kup potrzebne. Potrzebne będą Kami-Samy, Jiichany, Puary, Ulongi, Chi-Chi. Jeśli będziesz miał miejsce weź też Enmy-Daio i Uranai Baby, gdyż będzie to bardzo trudna walka. Później leć w prawo. Gdzieś przy skałach powinieneś odnaleźć wrogów, Vegetę i Nappę. Przywitaj się z nimi. Na początek Nappa zasadzi nasiono, z którego wyjdzie jeden Saibaiman. Musisz go pokonać. Jeżeli jesteś wystarczająco silny, pokonasz go używając tylko Tenshinhana i Piccolo. Potem wróg zasadzi jeszcze pięciu takich potworków. Nie są one bardzo słabe, więc walcz z nimi z rozsądkiem. Kiedy już z nimi skończysz przyjdzie kolej na Nappę. Jest on prawdopodobnie dużo lepszy od Ciebie. Użyj na niego najlepsze karty i najlepsze techniki walki, czyli Kikoho Tenshinhana i Masenko Son-Gohana albo też Kienzan Kuririna. Kiedy go pokonasz, powinieneś osiągnąć kolejne LV i dzięki temu mieć pełne HP i KI. Niestety Nappa ostatkami sił wystrzeli pocisk Chi w Son-Gohana. Obroni go Piccolo, który przez to zginie. Wtedy na pomoc przyleci silny Son-Goku. Postanowi on walczyć sam przeciwko Vegecie, więc odleci daleko, prawie na koniec lądu. Vegeta jest od Ciebie silniejszy, ale mimo to walcz z nim. Po pierwszym pojedynku, znowu będziesz Son-Gohanem i resztą. Musisz nimi, jak najszybciej dolecieć do walczących. Kiedy to zrobisz, połączysz siły z Son-Goku. Wybierz teraz z przedmiotów Shippo to tsuki i walcz tylko Son-Goku. Od razu pojawi się sztuczny księżyc i mały Son-Gohan zamieni się w wielką małpę Ozaru. Jego BP wzrośnie chyba dziesięć razy, ale HP ciągle będzie takie samo. Teraz, jeśli masz, użyj Jiichana, by zablokować wroga. Do walki weź wszystkich, Vegeta i tak nic im nie zrobi. Jeśli masz kartę magiczną daj ją Son-Goku na Kamehamehę. Jeżeli podczas walki Vegeta wykorzysta technikę walki Kienzan to może odciąć tym ogon Ozaru, przez co Son-Gohan wróci do normalnej formy. Vegetę jest bardzo trudno pokonać. Jeżeli Son-Goku stracił bardzo dużo HP użyj Kami-Samy, jeżeli stracił mniej weź Kame sennina albo Bulmę. Po jakimś czasie powinno Ci się udać wygrać walkę. Niestety Vegeta wszedł ostatkami sił do swojej kapsuły kosmicznej, po czym odleciał. Po walce wszyscy postanowili, że Bulma i wojownicy, którzy walczyli, polecą na Planetę Namek, by tam zebrać Smocze Kule i wskrzesić poległych w walce. Niestety Son-Goku musiał zostać na Ziemi i tam odzyskać siły. Po chwili Bulma i reszta wylądowali na Namek. Nagle zobaczyli nad głowami dwie lądujące, gdzieś dalej kapsuły. Jedna była Vegety, a czyja druga niewiadomo. Bulma została w statku kosmicznym, a zadaniem wojowników było zebranie Smoczych Kul.

Na początek jeżeli masz jakieś rany, możesz podleczyć się w domku, który jest trochę obok Ciebie. Potem należałoby uruchomić Dragon Radar. Kieruj się w stronę najbliższej Smoczej Kuli, na prawo do góry. Od razu, kiedy trochę polecisz zaatakują Cię dwaj podwładni Freezera. Są nie za silni, więc pokonasz ich raczej szybko. Kiedy będziesz już nad wioską ze Smoczą Kulą zobaczysz trzech osobników, Freezera, Dodorię i Zarbona, wyląduj obok nich. Zobaczysz wtedy jak Dodoria zabija trzech Namek-jinów, a kiedy leci na Dendego, Son-Gohan uderza go, po czym odlatuje z malcem. Dodoria leci za Tobą. Tutaj zaczyna się, jakby osobna krótka gierka. Musisz unikać ciosów wroga. Jeżeli dostaniesz zbyt wieloma pociskami, Twoi najsłabsi wojownicy zginą, więc postaraj się. W końcu Dodoria zrezygnuje, a ty zostaniesz przeniesiony w dolny, prawy róg całego lądu. Jeśli masz jakieś obrażenia podlecz się w domku niedaleko od Ciebie. Włącz Dragon Radar. Zobaczysz dwie Smocze Kule. Kieruj się do tej na górze. Gdy dotrzesz już na miejsce zobaczysz wioskę i dwóch Namek-jinów o imionach Tsumurii i Maiima. Pogadaj z nimi. Oddadzą Ci oni Smoczą Kulę i przyłączą się do Twojej drużyny. Są teraz prawdopodobnie najsilniejsi. BP Maiima wynosi 3300, a BP Tsumurii to 3200. Włącz ponownie Dragon Radar. Leć po następną Smoczą Kulę. Kiedy będziesz na miejscu, zobaczysz, że to czego szukasz jest w jaskini. Najpierw jednak podleć trochę wyżej i wyląduj obok wioski, gdzie są trzy domy. W jednym z nich, gdzie są garnki, w jednym naczyniu znajdziesz małego Namek-jina o imieniu Cargo. Jest on bardzo słaby i nie ma BP, ale bez niego nie przejdziesz dalej. Wyjdź z domku. Niedaleko z lewej jest jeszcze jeden domek. Tam możesz potrenować. Walcz dużo i osiągaj wyższe LV. Będzie Ci to potrzebne do walki z silniejszym wrogiem. Kiedy już skończysz wejdź do jaskini. Idź w dół, a potem w prawo od strony wojowników. Dojdź do końca, po czym skręć w lewo. Po drodze spotkasz na pewno wielu przeciwników, ale jeśli dużo walczyłeś przedtem, powinieneś pokonać ich bez problemu. Zaglądaj do wszystkich dziur i otwieraj wszystkie paczki. W niektórych mogą być bomby, ale maksymalnie ranią one do 50 obrażeń. Zaglądaj wszędzie, a kiedy będzie duża przestrzeń idź w lewo do góry. Wtedy z góry będzie turlała się w Twoją stronę wielka kula. Omijaj ją. Potem kieruj się ciągle do góry. Tam znajdziesz Smoczą Kulę. Masz już trzy. Kiedy będziesz miał najlepiej pełne HP wyjdź z jaskini. Zauważył Ciebie Kuwi, wysłannik Freezera. Jego BP jest równe 18000. Zapewne kilka razy większe od BP Twoich przeciwników, ale jeżeli trenowałeś bardzo długo, Ty możesz mieć wyższe od niego. Najlepiej blokuj go Jiichanem i atakuj najlepszymi ataki energetycznymi. Musisz się bardzo postarać. Jeśli nie masz karty magicznej, możesz użyć Chi-Chi, która zamieni jedną na właśnie taką. Możesz także użyć Enmy-Daio i Uranai Baby. Najlepiej nie wzywaj Vegety. Kiedy pokonasz już silnego wroga, dostaniesz informacje, że Bulma jest w niebezpieczeństwie. Od razu wylecz rany i kieruj się w stronę swojego statku kosmicznego. Jest on daleko w górze i w lewo. Kiedy dolecisz, wyląduj obok statku kosmicznego. Tam ujrzysz, jak Dodoria niszczy Twój pojazd i staje z Tobą do walki. Jego BP jest równe aż 22000. Teraz możesz już bez obaw wezwać Vegetę. Walcz najlepiej tylko najsilniejszym wojownikiem z Twojej drużyny oraz Vegetą. Powinno udać Ci się pokonać wroga, bez żadnych wielkich strat. W tym momencie z Ziemi wylatuje statek kosmiczny Son-Goku, który podąża na Namek. Musisz teraz trenować tym wojownikiem w większej grawitacji. Na początek podejdź do maszyny i ustaw grawitacje najlepiej na 20. Potem 40 i tak dalej. Będziesz w ten sposób osiągał wyższe LV. Nagle gra przeniesie Ciebie do Piccolo, który to znajduje się na Planecie Kaio. Musisz nim trenować dokładnie tak samo, jak kiedyś Son-Goku. Kiedy będziesz już wystarczająco silny, będziesz musiał zmierzyć się z Raditzem i Nappą, w ramach treningu. Są oni słabsi od Ciebie, więc bez problemu ich pokonasz. Wtedy to gra przeniesie Cię na Namek. Pojawił się Zarbon, wysłannik Freezera. Walczy on z Vegetą. Komputer gra sam. Saiya-jin ma przewagę nad przeciwnikiem. Nagle Zarbon puszcza w przeciwnika potężny pocisk energii Chi. Vegeta nie zdołał odbić.

Teraz przenosimy się do Son-Gohana i reszty. Tsumurii i Maiima odchodzą od drużyny, ale i tak byli za słabi dla przeciwników. Zobacz na Dragon Radar. Zobaczysz dwie Smocze Kule. Leć do tej najbliższej. Po drodze możesz natknąć się na przeciwników o BP równym nawet 14000, większym zapewne od Twojego. Mimo to są oni słabi. Kiedy dolecisz we wskazane miejsce, zobaczysz, że kula leży sama, przez nikogo nie broniona. Weź ją. Potem podążaj w stronę kolejnej. Gdy będziesz przelatywał nad zniszczona wioską, zajrzyj do niezniszczonego domu. Tam, w jednym z garów jest 58 monet. Drugiej Smoczej Kuli nie widać, ponieważ jest w wielkiej jaskini. Wejdź do niej. Jeżeli jesteś ranny, możesz uleczyć się w domku z prawej od wejścia do jaskini. Jeśli zaś chcesz kupić lub sprzedać, jakieś rzeczy możesz to zrobić w dwóch domach, które są gdzieś blisko na wyspie. Kiedy już będziesz gotów wejdź do jaskini. Idź przed siebie. W pewnej chwili następuje rozdzielenie dróg. Droga na prawo prowadzi do jeziorka, które może uzdrowić wszystkich Twoich wojowników. Zaś droga na lewo prowadzi także do jeziorka, ale ono nic nie robi, tylko pokazuje się nad nim chyba wróżka. Dende rozmawia z nią i wynika z tego, że musimy pójść do jeszcze jednej jaskini i tam przełączyć wszystkie przełączniki. Wyjdź z jaskini, w której teraz jesteś, po czym leć długo w dół. Po chwili trafisz na wyspę, w której to będzie szukana jaskinia. Wejdź do niej. Naciskaj koniecznie na wszystkie przełączniki. Niekiedy będą to bomby, ale przeżyjesz. Kiedy skończysz wyjdź z jaskini i wróć z powrotem do wróżki. Ona przepuści Cię dalej. Idź w lewo, a potem trochę w dół i znowu w lewo. Powinieneś zobaczyć otwór w skale, jakby wejście do jaskini w jaskini. Wejdź do niego. Tam zauważysz dwóch Namek-jinów. Będziesz walczył z jednym, z Nailem, którego BP wynosi 31500. Mimo, że jest ono prawdopodobnie około dwa razy większe od Twojego, zdołasz pokonać przeciwnika. Wtedy to on przyłączy się do Twojej drużyny. Teraz to on jest najsilniejszy. Wyjdź z małej jaskini i idź w dół. Tam stoi jakiś Apuriko. Musisz go pokonać, jest słaby. Gdy już to zrobisz, idź w dół, a potem w prawo. Kiedy będzie wybór idź w górę, a potem w prawo. Wyjdziesz w ten sposób z jaskini. Z prawej strony mapy, zobaczysz wysoką górę. Poleć na jej szczyt i wejdź do domu, który tam jest. Ustaw się teraz pomiędzy wszystkimi garami, które tam się znajdują. Nagle uniesiesz się w górę. Zobaczysz najstarszego Namek-jina, Saichoro. Po krótkiej rozmowie dostaniesz od niego Smoczą Kulę. Potem wzbudzi on w Twoich wojownikach ukryte moce, które mieli. Teraz wyjdź z domu i wróć do jaskini. Idź w górę, cięgle w lewo, a kiedy będzie wybór, czy w górę, czy w dół, idź w górę, do końca. Powinieneś znaleźć się w miejscu, gdzie przedtem przepuściła Cię wróżka. Następnie idź w lewo, w górę i w prawo. Na końcu idź w dół i jeszcze raz w prawo, do wyjścia. Kiedy wyjdziesz z jaskini, przyleci do Ciebie Vegeta. Chce on zabrać Twoje Smocze Kule. Wtem przylatuje Zarbon. Więc Vegeta przyłącza się do Twojej drużyny i razem z nim musisz pokonać wroga, którego BP to 23000. Teraz Vegeta jest najsilniejszy, ale niestety czasem nie walczy, tylko wysyła kogoś innego. Kiedy pokonasz przeciwnika, ten przetransformuje się w swoją drugą formę, oczywiście silniejszą, BP równe 30000. Mimo to powinieneś sobie poradzić.

Wkrótce na Namek przybywa Giniyu Force. Teraz jesteś Son-Goku. Trenujemy nim na statku kosmicznym. Dojdź do grawitacji równej 100 G. Kiedy skończysz, akcja powróci na Namek. Ginyu Force zaatakowało i zabrało Twoje Smocze Kule. Ginyu nie walczy, ale leci do Freezera. Pierwsi zaatakują Recoom i Goldo. Ten drugi jest słaby, więc najlepiej pokonaj go od razu. Jest trudna walka, ponieważ BP Recooma wynosi 65000. Następnie walczymy z Ji-Su i Berter. Gdy pokonamy jednego, drugi ucieknie. Wtedy spojrzyj na Dragon Radar. Leć we wskazane miejsce. Kiedy tam będziesz, zjawi się Son-Goku. Musisz walczyć nim z Ginyu, którego BP to aż 120000, Twoje dużo mniejsze. Musisz przegrać. Wtedy wrogów musisz pokonać Son-Gohem, Vegetą i resztą. Po ich pokonaniu jeszcze raz włącz radar. Leć do Smoczej Kuli. To bardzo blisko. Wejdź do jaskini, którą zobaczysz. Idź na sam dół, to spotkasz tam kopię Freezera i Smocze Kule. Jest silny, jego BP to 58300. Pokonaj go, zabierz Smocze Kule, po czym wyjdź z jaskini. Wojownicy będą próbować wywołać Porungę, ale nie wyjdzie im. Więc Son-Gohan postanawia odnaleść Dendego. Tymczasem Nail musi walczyć z Freezerem. Tej walki nie da się wygrać. Potem Dende wywołuje Dragona i spełnia życzenie. Na Ziemię powraca Piccolo. Teraz powalcz trochę z przeciwnikami, którzy sa co jakiś czas. Osiągnij wyższe LV i poleć na górę Saichoro. Tam oto będzie czekał Freezer. Musisz z nim walczyć. Po pierwszym pojedynku, kierujemy Piccolo. Musisz odnaleźć nim Naila, z którym się połączysz i zyskasz więcej siły, Twoje BP będzie równe będzie aż 1004000. Gdy to zrobisz, znów będziesz walczył Son-Gohanem i innymi z Freezerem. Po kilku atakach powinien przylecieć Piccolo. Jest on silniejszy chyba od przeciwnika, więc teraz jest łatwo. Nagle wróg transformuje się w drugą formę. Pokonaj go, najlepiej atakami energetycznymi. Wtedy Freezer ucieknie z pola walki. Wtenczas musisz odszukać Tsumurii i Maiima. Kiedy to zrobisz Piccolo włonie ich moc. Będziesz też musiał zdecydować, czy z Dendem też ma się połączyć. Jeżeli tak to jego moc będzie równa 1900000. Następnie lecimy na dół, tam zobaczymy Freezera i jego ludźi. Podejdź do niego. Najpierw musisz pokonać tych jego podwładnych. Zrobisz to bez broblemu. Wtedy zaczniesz walkę z Freezerem. Niestety wkrótce wróg znowu, gdzieś ucieknie. Będzie kilka razy nas spotykał i uciekał. W pewnym momencie Freezer Cię złapie i przenosisz się z nim na wyspę w prawym, dolnym rogu. Rozpoczyna się finałowa walka. Najlepiej walcz tylko Piccolo i używaj ataków energetyczych. Podczas walki Freezer będzie osiągał swoje wyższe formy. Przybywa Son-Goku. Daj Freezerowi zabić jednego z Twoich wojowników, najlepiej Chaoza, bo jest najsłabszy. Wtedy Son-Goku się bardzo wkurzy i osiągnie poziom Super Saiya-jina. Jego BP równe będzie 4999999. Teraz już można bardzo łatwo pokonać wroga. Kiedy to zrobisz wszyscy osiągną kolejne LV. Nie pozwół zginąć Vegecie.

Teraz czeka Cię niespodzianka. Po napisach końcowych przylatuje do Ciebie Vegeta. Po rozmowie, zamienia się on w Super Saiya-jina. Musisz go pokonać. Jego BP to aż 6000000, Twoje o około milion mniejsze. Jest to chyba najdłuższa i najtrudniejsza walka w całej grze. Jeżeli zaopatrzyłeś się wcześniej najlepiej w Shen-Rony, czy Kariny, to powinieneś pokonać przeciwnika, a jeżeli nic nie masz, to nie masz też najmniejszych szans na wygraną. Kiedy wygrasz pokaże się END, a jeśli przegrasz to Game Over.


<- POWRÓT DO DZIAŁU

LEGEND OF SUPER SAIYA-JIN -- GRY
-
INNE
Inne ►
STRONA KORZYSTA Z PLIKÓW COOKIE: POLITYKA PRYWATNOŚCI
Anime Revolution Sprites Twierdza RPG Maker