Teksty

Dragon Ball

TEKSTY
-
RECENZJE -- GRY -- DRAGON BALL Z SUPERSONIC WARRIORS

W tym dziale postaram się troszeczkę Wam przybliżyć pewną bijatykę związaną z tematyką Dragon Ball. Zachęcam do dalszego czytania.

Gra na początku przedstawia się badzo dobrze, otóż są obszerne tryby gry takie jak Story Mode, Z Battle Mode, Challenge Mode, Free Battle i wiele innych. W Story Mode przechodzimy życiową karierę swoją wybraną postacią. Najlepsze jest to, że możemy zrobić to także złą postacią, taką jak Freezer, czy Cell. Ta opcja sprawia, że gra zaczyna się bardziej podobać.

Fabuła w ogóle nie pokrywa się z tą telewizyjną. Jest wymyślona na potrzeby złych postaci, które niestety muszą pokonywać dobre dusze, a to samo daje inny przebieg wydarzeń. Są inne mody w tej grze, tak jak wspomniałem Z Battle, gdzie bijemy się przeciwko wybranej postaci. Jest także trening, który graczowi pokazuje to nowe umiejętnośći wojowników.

Szata graficzna w grze jest bardzo dobra, jak na Game Boy Advance trzyma się świetnie. Wspaniale scharakteryzowane postacie, wszystko jest na miejscu, mówiąc krótko grafika w grze trzyma poziom.

Lecz jeszcze ważniejsze są animacje, które w grze występują dość często. Raz dobrze przedstawione, raz gorzej. Bardzo dobrą zaletą podczas akcji jest możliwość posyłania wroga w skały itp. Podczas szybkich kombosów są także widziane animacje, jak na przykład opadanie wroga i wystrzelanie w niego pocisku, lub szybkie kopnięcią nogą, które ciągną za sobą cienie.



Teraz szybko o walce w grze. No więc, muszę przyznać, że szereg combosów i innych dodatków wzbudził u mnie wielkie zafascynowanie. Podczas jednego ataku możemy zadać szereg ciosów kończąc na przykład na wypuszczeniem sporego pocisku Chi, lub posłania wroga na łopatki. Są także teleporty, co w świecie Dragon Balla jest świetną sprawą. Można uniknąć ciosu i znaleźć się w dodatku za plecami wroga, tym samym zadając mu cios. Mamy także szybkie walki, w których musimy wykazać się szybkością przyciskania guzików, aby nie dostać łomotu. Tak więc, walka jest dynamiczna, nie można ani chwili odpocząć od wroga, cały czas na ciebie naciera. Duży wybór combosów i dynamiczność akcji sprawia, że człowiekowi nie chce się odchodzić od gry, póki jej się nie skończy.

Muzyka w tej gierce jest słyszalna, lecz nie najważniejsza. Lepszym atutem są odgłosy bitych wrogów, niż nudna melodyjka.

Grywalność gry jest trochę niska. Lecz nie można się czepiać, w sumie to tylko Game Boy Advance, ale trzeba zwrócić uwagę na niektóre szczegóły. Każdy kto w to zagrał napewno je dostrzegł. Tak więc kończę tę króciótką recenzję, a Was zachęcam do zagrania w tę grę. Naprawdę zasługuje na miano najlepszej bijatyki związanej z Dragon Ballem. Skosztujcie tych walk!





Plusy:
- dynamiczność gry
- wspaniała szata graficzna
- Story Mode dla złej duszy
- szereg wspaniałych combosów
- dobre Story Mode

Minusy:
- fabuła niepowiązana z mangową serią
- troszkę łatwi wrogowie

Grafika: 10/10
Grywalność: 8/10
Animacje: 8/10
Muzyka: 8/10
Walki: 10/10
Ogółem: 44/50

Oryginalna nazwa: Dragon Ball Z Mukutogeki
Firma: Banpresto
Platforma: Game Boy Advance
Rok produkcji: 2004


Autor: eMate


<- POWRÓT DO DZIAŁU

DRAGON BALL Z SUPERSONIC WARRIORS -- GRY -- RECENZJE
-
TEKSTY
Teksty ►
STRONA KORZYSTA Z PLIKÓW COOKIE: POLITYKA PRYWATNOŚCI
Anime Revolution Sprites Twierdza RPG Maker